A te ciemne plamy na mieście to chmury? Trochę mi przeszkadzają w odbiorze całości. Taki chaos informacyjny i oko nie bardzo wie na co patrzeć.🤔
Renderowałeś od razu całość?
Jeep wjechał na plac. 😁 Teraz zacząłem się zastanawiać że chyba gdzieś zgubiłem rurę wydechową. Zazwyczaj pokazują go z tej strony co ja, a rura jest z przeciwnej. 🤔
Te napisy i oznaczenia na oponach? W sumie możliwe. Dodałem je głównie żeby było je lepiej widać i sprawdzałem jak działają microdetale i anchorpoints w substancepainter 🙂
Taka scena w sam raz na jeepa 🙂
Koła już jakiś czas oglądam i się zastanawiam jak poprawić. O reflektorach zupełnie zapominałem. Tak na dokładkę szyba po niewielkiej poprawce. jeszcze muszę dodać glossy na potłuczonej części.
Jeszcze modelik który znalazłem kiedy zacząłem myśleć o oponach. Wiem że to nie jest real ale wygląda nieźle jako wzór do zrobienia opon.
Tak było wczesniej zrobione.😁 Displace plus glossy tam gdzie stłuczone.
Chciałem zobaczyć czy będzie dużo lepiej jak wymodeluje. Na zbliżeniach widać duża różnice. Zwlaszcza że zasadniczo popękania powinny być na każdej stronie szyby inne. Już tak zostanie.
Na szybie smugi od wycieraczek też powinny być tylko na zewnętrznej stronie. 🙈
Zupełnie nie widać tego pęknięcia w szybie więc chyba nie pozostanie nic innego jak ręczne modelowanie. Ale max nie posiada takich fajnych pluginów jak bledner 😞 więc zejdzie się na pewno dłużej. Za to dodałem tekstury na szyby, bo wcześniej zupełnie o tym zapomniałem.