Jump to content

_michal

Members
  • Content Count

    3,687
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

_michal last won the day on July 12 2011

_michal had the most liked content!

Community Reputation

247 Excellent

6 Followers

About _michal

  • Rank
    dismember
  • Birthday 07/04/1979

City (optional)

  • Miasto
    at my workstation
  1. Nooo, w końcu! Okładka świetna. Dorzuciłem się do kampanii crowdfundingowej, nie mogę sie doczekać.
  2. Dlaczego w maksie nie do końca? Dla samej liczby uzytkowników warto. No chyba, że tu chodzi o względy religijne (wszyscy nienawidzą maksa ;) ).
  3. Whoa, rewelka! Aż nostalgia za gardło złapała, klimat jak ze Spyro czy Crasha na PSX. :D
  4. Srsly? Przecież to wyglądało na najbardziej generic shooter ever, tylko grafa wypasiona.
  5. _michal

    Unity3d

    Tego nie wiem, nie znam Houdiniego i szczerze mówiąc nie mam pojęcia o czym piszesz. :D Samą geometrię powinieneś przenieść bez problemu.
  6. _michal

    Unity3d

    Hudy potrafi wyeksportować FBX?
  7. Nie przypadek, a błyskawicznie szybka reakcja. To właśnie uwielbiam w serii Wipeout - prędkość przy której nie ma czasu myśleć, trzeba reagować. :)
  8. Kebsy kebsami, ale gdzie jest w Bydzi najlepsze sushi? ;)
  9. Dzięki! Orlik był już oteksturowany, ale przemapowałem go niedawno na jedną teksturę, poprawiłem geometrię i jestem w trakcie malowania jednej 4096x4096. To jest mój model robiony 'po godzinach', przez co ciągnie się nieco, zlecenia mają wyższy priorytet. :)
  10. Naszego rodzimego PZL już nie ma. Spróbuj wydać grę zawierającą nazwy Rebellion, Scrolls albo Edge. ;) Też Cię ktoś pozwie. Nie chcę oceniać, czy to źle czy dobrze, ale zauważ, że zarejestrowana jest nazwa w połączeniu z unikalnym wyglądem samolotu. Możesz bez problemu wydać sobie fikcyjny statek kosmiczny i nazwać go Lightning.
  11. To nie do końca tak. Lockheed-Martin ma prawa do nazwy samolotu. Sam samolot jest własnością amerykańskiego podatnika, ale nazwa jest własnością koncernu. Możesz wydać model plastikowy wyglądający jak idealna kopia, ale nie możesz użyć nazwy bez zezwolenia. Nie tylko L-M takie problemy robił, Grumman podobnie postąpił w przypadku symulatora Pacific Fighters, podobnie robi Textron (firma matka Cessny i Bella), ścigają za użycie nazw bez licencji.
  12. _michal

    Unity3d

    Tu szukaj: http://www.skillshot.pl/jobs/programowanie/
  13. _michal

    Unity3d

    Rewelka, robi wrażenie. Gratki. :)
  14. Mojej żonie bardzo się podobało, a grafikiem nie jest. :) Dla mnie, świetny short. Fajna lisiczka. :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy