Jump to content

Hatred

Members
  • Content Count

    1,318
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

91 Excellent

3 Followers

About Hatred

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/02/1984

City (optional)

  • Miasto
    Kraków/ Warszawa
  1. Miałem zasłużony miesiąc płatnego wolnego o wreszcie trochu czasu dla siebie :)
  2. racja racja :) dzięki :) updatowalem główny wpis plus promka z Bulletstorma "ewolucja monoraila" : no i jedna z ostatnich zabaw:
  3. przy GoW'ie głownie była robota designerska i meszerska. Assety były reuse'owane z poprzednich części plus nasi modelerzy zrobili kilka "tylko pod level". Ile zajmuje? cały level powstał w pol roku bodajże, initial meshing to intensywny miesiąc (wcześniej były 1 miesieczny czas na POC'e z propozycjami jak poszczególne części powinny wyglądać), potem feedback implementation, feedback impl, testing feedback, testing zmiana shela , feedback itd. Cala para przy robieniu levela pod GoWa idzie w dopieszczeniu tak grafiki by jak najlepiej sprzedawała gameplay i background story. Często zdarza się ze zmienialiśmy jakiś wycinek lvla tylko by coś uwidocznić lub dodać po intensywnym testingu coś ciekawego do layouta co wymuszało remeszing.
  4. nom niestety forum nie zatrzymało tego :D mam tylko takie klocki z img shacka starego odkopane: https://imageshack.com/i/2obullyboar8djj https://imageshack.com/i/9mgreebo5njj https://imageshack.com/i/95fabryka6tmj https://imageshack.com/i/7ygreebo8vqj https://imageshack.com/i/7i12lyj :D
  5. Cześć wszystkim, minęło prawie 10 lat od mojego pierwszego postu tutaj. Dożo się już nie udzielam, ale i tak od czasu do czasu wpadam w poszukiwaniu młodych talentów i inspiracji :D Jakoś tak z sentymentu postanowiłem zaprezentować wam jako pierwszym (prawie bo znajomi widzieli już wipy :) ) portfolio z pewnym wycinkiem artu który przez ten czas powstał. Czytając pierwszy wpis w tym wątku aż mi się łezka w oku zakręciła ;) oto i stronka: http://www.hatred.pl No i jak przed 10 laty: Uprzejmie zwracam się o konstruktywne komentarze, oraz opinie mości grafików. a tutaj za rada Adka kilka promo obrazków, więcej po kliknięciu w folio :)
  6. jol niewiem czemu ale tylko w swieta mam tyle czasu zeby dotrzec az tu :D ja sobie odswiezam stare modele do nowo kompletowanego folia....trochu to jeszcze potrwa a tu male sample: wip galeria na hubie: http://hatred.cghub.com/images/
  7. spoczko, nom marmon niestety nawet full wersja nie suportuje zdaje sie nic wiecej :) tak czy inaczej jesli "pomogles" sobie tymi texami na finalnym zestawieniu tex bym olal pokazywanie ich bo to jak przyznanie sie ze chcialem dobrze a wyszlo tak se. Osobiscie mam wspomnienia o Chinczykach z outsurca ktorzy wysylali mi takie speculary az wreszcie ich trochu zjebalem i powiedzialem zeby sobie dali spokoj :)
  8. bardzo ladnie wyszlo! Jedyne co to tak mysle ze osobny spec i reflection mask to chyba jakis overkill, roznica jest tak minimalna ze podlaczajac pod speca i reflection R chanel z difusa dal by ci taki sam efekt (no moze po jakims powerze/mulitiplayu R/R)
  9. nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D
  10. dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :) maly preview: BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...
  11. co do samej stacji w elementach brakuje trochu speculara, same assety go maja ale chyba renderer i swiatlo splaszczaja to duzo
  12. no mi niby tez sie pokazalo 480 po jakims czasie, ale kompresja tego jest okropna, musze sprawdzic czy jak sam zkompresuje to czy lepiej nie bedzie
  13. zdecydowanie te turnaroundy ssa :D musze pomyslec o czyms innym :D
  14. zrobilem render czemus nowemu, ale cos walcze z jakoscia tego na youtube bo slabo jest wrr CM_Bum_06 - YouTube
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy