Jump to content
plutko

Model 3d: Puchar z warhammera

Recommended Posts

Hej,

taki model wymeczylem ostatnio. Koncept wziety ze stony Warhammera Online.

Potraktowalem to jako glowny asset (bron, czy cos w tym stylu, wiec blisko kamery), stad wysoki polycount. Dodatkowo mialo to byc cwiczenie paru nowych rzeczy w Zbrushu i na poprawienie workflowu. Bardzo podstawowa baza, zeby uchwycic proporcje i retopo jest w Mayce. Pare rzeczy sie nie zgadza z konceptem, ale za pozno to wychwycilem i juz nie mialem sily wracac i poprawiac sculpta.

 

 

pplutawarhammerfinal.jpg

By plutko at 2012-08-20

 

pplutawarhammerconcept.jpg

By plutko at 2012-08-20

 

pplutawarhammerwires.jpg

By plutko at 2012-08-20

 

pplutawarhammertex.jpg

By plutko at 2012-08-20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie bomba. Jedyna uwaga - te niebieskie elementy mogłyby mieć bardziej szklany look.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo ladnie wyszlo!

Jedyne co to tak mysle ze osobny spec i reflection mask to chyba jakis overkill, roznica jest tak minimalna ze podlaczajac pod speca i reflection R chanel z difusa dal by ci taki sam efekt (no moze po jakims powerze/mulitiplayu R/R)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie, ze sie podoba - dzieki chlopaki, to poprawia samopoczucie ;)

 

Chris: racja, zwlaszcza na brzegach, poprawie specular.

 

Hatred: po prawdzie na glownym renderze reflection mask nie jest uzyta. Zrobilem ja, bo w Mayce chcialem osobno kontrole nad odbiciami. Finalny render jest z Marmoseta, a tam jakos nie ma kontroli odbic osobno. W ogole wkurzyl mnie ten soft, bo powinno byc wiecej kontroli nad shaderem. Ale ok, uzylem dema, wiec nie powinienem narzekac.

Nastepny model juz w normalnym enginie zrobie, zeby to sie mialo bardziej do rzeczywistosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoczko, nom marmon niestety nawet full wersja nie suportuje zdaje sie nic wiecej :)

 

tak czy inaczej jesli "pomogles" sobie tymi texami na finalnym zestawieniu tex bym olal pokazywanie ich bo to jak przyznanie sie ze chcialem dobrze a wyszlo tak se.

Osobiscie mam wspomnienia o Chinczykach z outsurca ktorzy wysylali mi takie speculary az wreszcie ich trochu zjebalem i powiedzialem zeby sobie dali spokoj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rajt, zrobie update po urlopie. Chce sie pobawic particlami i dodac jakis magiczny ogien co sie bedzie z tego unosil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyciemniłbym odrobinę brązowy (bliżej konceptu) i może trochę urozmaicił ten złoty, ale i tak jest super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy