KLICEK Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Hej Ledyr mnie namówił, żebym założył i dał sticka :) Skoro polycout ma taki thread i cgtalk tez, to myślę ze my gorsi nie jesteśmy i tez sobie założymy :D Mam nadzieje, że pomożecie aby thread sie rozwijał :D ok wiec zaczynam od siebie staram się namalować textury : Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 :) a tu mój aktualny model: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 KLICEK - widziałem ten model na Waszej stronie. Robisz go w jakimś bardziej konkretnym celu, czy do szuflady? Wygląda fajnie i ciekaw jestem, czy będzie go można zobaczyć w jakiejś grze. ledyr - to jest głowa do poprzedniego? Czy kompletnie nowy model? Ja właśnie skończyłem model do BFPirates2 i przekazuję go dalej, machnąłem kontener - jest w speedzie. Jednocześnie pracuję nad teksturą do modelu z treningu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Kuba, odbieram tak: milutki domeczek:) Klicek: ten wojak czaszkę ma spłaszczoną z tyłu czy takie ujęcie jest? Ledyr: go go go:p A tu mój nocny spontan: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Początek próby odwzorowania low-poly ilustracji Paula Kidbiego "Ankh-Morpork" :) Narazie 2858 trisów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Por@szek Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 lol, a ja myslalem ze to ten watek jest od tego haha http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21620 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted March 5, 2007 Author Share Posted March 5, 2007 nie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 No tamten to speed, a więc nie wrzucę tam modelu, który powstawał przez dobrych kilka-kilkanaście dni. Vorek - bardzo fajny ten budynek :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Tamten to ćwiczonka, ale raczej skończone prace, a tutaj to czego z jakichś powodów nie wwalacie do wątków, ale pracujecie nad tym. Przynajmniej ja tak rozumiem ;) Bardzo fajne pracki jak na razie, dawajcie więcej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_haRRy Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Witam wszystkich. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale co mi tam=] W przyszłości dodam resztę (kaktusy, saloon itp.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Model i tekstury robil ktos inny. Ja to animuje i poprawiam mocapy ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 To byś animkę pokazał, a nie screena ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Od dłuższego czasu zbieram sie do tych map normalnych i jakoś nie moge. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 kuba - nowa twarz przybysz - pal normalela pal :D taką oto panienke zaczołem jak uda mi sie wymodelowac całośc to wrzuce do wipa (ale wątpie zebym dał rade :)) heh, ziomuś proporcje są specjalnie takie(serio :D) Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Przybysz - bardzo ładna główka :D Ledyr - heh, ta pani to zbyt piękna nie jest, mógłbyś trochę nad proporcjami posiedzieć, chyba że to ma być taka brzydula. niezłe modeliki, aż miło polukać :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 tez sobie robie w wolnej chwili modelik, ale jakos caly czas sie nie moge zdecydowac co po nizej glowy ma być ;), jeden wariant juz mam ale jakos mi sie juz znudzil i nie wiem czy normale czy bez, eh pewnie zalegenie gdzies na dysku Link to comment Share on other sites More sharing options...
ognisty Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 ostatnio miałem przerwę gdyż padł mi pc, ale teraz juz moge coś działać :) obecnie intensywnie trenuje modeling organiczny (czy ja już mówiłem że nienawidze organiki? :D) moja z kolei chyba 3 twarz :) zbrush podejście 2 (pierwsze kompletny niewypał :E) pozniej lp+normal ciekawe czy wyjdzie ps. dzieki klicek za mobilizacje :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Skup się na anatomii:) Referki na podkład i jedziesz. (a to może Ci się przyda: http://www.highend3d.com/zbrush/downloads/zscripts_zplugins/general_other/Reference-Image-3719.html ) Najpierw kształt, później rysy.. Jak modelujesz to kręć bryłą ile wlezie (kierunek światła jest też dobrze zmieniać sobie co pewien czas) Pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 mario - ładna główka, bardzo ładna, ciałkiem teraz się zajmij ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Fajne włosy, mario. Ja zawsze mam z nimi problemy. [Prawy przycisk myszy-->Zapisz obrazek jako...] ;) Taka konceptoreferka. Jeszcze nie wiem w co ta pani będzie ubrana. Docelowo ma być w stylu historyczno fantastycznym. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Taki mój mały, tymczasowy gniot. Reszta projektów czeka na nowy sprzęt. Nie wiem, czy nie za bardzo wdaje się w szczegół. Ale w dzisiejszych czasach 5 - 6k poly na auto to norma :) mario don - przepiękna główeczka Fajny koncept, Przybysz. Ja zawsze mam z nimi problemy. [Prawy przycisk myszy-->Zapisz obrazek jako...] ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Aktualnie męczę kilka przedmiotów do BFP2. Aktualnie - skrzynia mająca służyć za "flagę" w trybie przypominającym klasyczny CTF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konras Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Ej no kawal dobrej skrzyni ze skarbem :) fajnie ze ma te wszytskie detale jak kludka, wypuklosci itd :) Model fajny, szkoda ze tak w izometrycznym rzucie pokazany :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 kuba - fajnie :) Ja ostatnio bawię się UnrealED'em. Dłubię sobie taką mapkę głównie żeby zapoznać się z edytorem i przyzwyczaić do jego obsługi. Niesamowita zabawa :) Narazie nie robiłem własnych static mesh'ów ale i na to przyjdzie pora :) Wszystkie obiekty i tekstury na tych screenach pochodzą z pakietów dostarczonych z UT 2004, żeby nie było ;) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Vorek wyglada to imponująco fajny dizajn mapy nawet , szkoda ze modele nie twoje :D ale kij tam, w duzych firmach dizajnerzy map maja duzooo roboty ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Texturka metalu tej skrzyni wymaga jeszcze pracy. Nie wiem czy stylizować "na alladyna", "na księżniczkę" czy na "pogromczyni smoków". Jakaś rada? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 ja głosuję na środkową :) Vorek - świetna robota! Testujesz też gameplay? Jaki rodzaj mapy robisz? DM, CTF? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 dla mnie jedynka z biustonoszkiem z 2gjki :D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 wow vorek swietne :) mario don swietna glowka :) przybysz tez swietna glowka :) ogolnie fajnie wam idzie ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 no dzięki, dzięki :] empeck - jako że miał to być z założenia tylko test, nie robiłem pod żaden konkretny tryb, ale zaczęło z tego wychodzić jakieś DM 1on1. Testowanie gamplay'u polega narazie na bieganiu w kółko w rożnych konfiguracjach i sprawdzaniu czy się gdzieś nie zablokuję ;) Jak już to skończę, to wrzucę, będzie można potestować. Z niecierpliwością czekam na UT3 ;) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konras Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Hehe :) Vorek chyba chce pozarazac ludzi UE ^^'. Jak tak pujdzie dalej to wiecej osob sie tym zainteresuje, zaczna tworzyc i zrobimy bitwe na mape do UT 1 vs 1 :D A co do postaci Przybysza to ja bym dal od pasa w gore wersje pierwsza a od pasa w dol wersje 3 :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 ...zrobimy bitwe na mape do UT Kusisz waszmość, kusisz. Ktoś się pisze ? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Jeśli ktoś za darmo rozdaje UT, to siur :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Jeśli ktoś za darmo rozdaje UT, to siur :D Enjoy. http://udn.epicgames.com/Two/UnrealEngine2Runtime.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Wszystkie obiekty i tekstury na tych screenach pochodzą z pakietów dostarczonych z UT 2004, żeby nie było ;) Chodziło mi o ten fragment. Edytor bez samej gry oznacza pracę od samych podstaw, z tworzeniem własnych tekstur włącznie :) Żeby nie było, że spamuję - świeży budynek Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Chodziło mi o ten fragment. Edytor bez samej gry oznacza pracę od samych podstaw, z tworzeniem własnych tekstur włącznie :) Żeby nie było, że spamuję - świeży budynek Wiem, wiem ;) A budyneczek bardzo fajny :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 thx za komenty do główki :), co do edytorka i samego enginu utkowego to najfajniejsze a moze własciwie nie, jest to ze zadna gra łacznie z utkiem nie wykozystala mozliwosci tego enginu, tez sie sporo "bawiłem" nim i jest tam tyle mozliwsci chocby budowania najroznijszych shaderów ze łeb urywa nawet do tej pory, jeszcze lepszy jest pod tym wzgledem pariah choc sama gra skopsana, o innych mozliwosciach tzn budowaniu map itd juz nawet nie bedę wspominal Przybysz głosuję za panią w srodku od pasa w górę jest świetna, mozna by jej cos obcislego zamiast sukni wrzucic bo bryczesy cos tak nie bardzo, mogłoby z tych obcisłby "spodni" wystawac stringi jak u pani nr1 lub nr 3, choć nr3 cała donlną szatę ma ciut za nisko :) Kuba_ chatka całkiem zgrabna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric_Draven Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 uff 2 miesiace bez netu :( niedawno pogrzebałem sobie coś takiego :) Kuba_ fajny budynek tylko izo baaardzo przeszkadza w odbiorze. Wnętrze też bedziesz robił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 O kurcze, ekstra ten Hummer. ten polycount to na pewno w trisach? Nawet jeśli nie, wygląda bardzo fajnie. Domek ma wnętrze, już został odesłany wraz z innymi do remontu :). Praca nad modyfikacją gry to już raczej nie game art, a bardziej game rzemieślnictwo ;). Jedni modelują, inni teksturują, a jeszcze inni eksportują do gry. Zwykła taśmókwa, hehe. PS. Wrzucam przymiarkę do modelu postaci. Coś mi się wydaje, że będzie jakiś rycerz :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony M. Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Witam to moj pierwszy post, a w nim Mi-24 Hind..... w tym momencie jest ponad 9000 trisow, dojdzie jeszcze kabina pilota i strzelca tak ze na koniec powinno być około 12000.... tak sie zastanawiam czy nie za dużo jak na game art?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Witamy! IMO ciągle game art jak najbardziej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 NIe za dużo. Ja robię statek do mającej wyjść gry i dostałem polycount 2K na każdy metr długości. Statek ma 44 metry- rachunek jest prosty. W załączniku jak wygląda na dziś Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted March 30, 2007 Author Share Posted March 30, 2007 o ! stateczek wgniata w ziemie :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Statek Miazga. Czy on będzie "grywalny"?. Czy też posłuży jako model do cut scenki? Tymczasem mojego modelu cd. Proszę nie pisać, że głowa za mała :) 3,4k Więcej triów już chyba nie będzie, teraz trzeba je poprzesuwać, żeby człowieka przypominało :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 No to jak już główka malutka taka ma być to może daj mu większe trampki:) Nie wiem o co chodzi z tymi proporcjami co tu widać ale klata vs. reszta korpusu też nie gra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Proszę nie pisać, że głowa za mała :) Ciało jest za duże. ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Kuba_ - grywalny. Limit 88 K, wykorzystałem póki co niecałe 30. Co do Twojej postaci- nie wiem czy pancerz przy udach nie będzie robił problemów jeśli będziesz chciał "kucnąć" postać. Trochę mało podziałów na pelerynie (animator będzie strasznie klął). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Dzięki za rady, trochę jeszcze pokombinuję. Tymczasem wrzucam most "wzwodzony" :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Oj widzę, że straszna susza w świecie game artu. Chyba zostanę spamerem miesiąca w tym wątku. Kolejny z modeli do BFP2 - Tawerna - wyszło 5tys. trójkątów. Jednostka pływająca przekształcona w zakotwiczoną na środku wioski budkę z piwem :). Zachęcam do obejrzenia czterdziestego ósmego odcinka Battlefield Podcast - ok. 20 minuty rozpoczyna się dość obszerny wywiad z liderami Piratów wsparty niepublikowanymi wcześniej filmami z bety. http://www.battlefieldpodcast.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 nieźle kuba :D widać ze ci sie nudzi :P a tutaj taki sobie robocik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now