Jump to content

RK

Members
  • Content Count

    2,399
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

RK last won the day on April 8 2009

RK had the most liked content!

Community Reputation

80 Excellent

1 Follower

About RK

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/23/1975
  1. RK

    Teczka eRKa

    Tak wygląda przed upozowaniem. https://skfb.ly/6oPVB Z trochę innej beczki- kończę postać na challenge ArtStation (https://www.artstation.com/contests/ancient-civilizations/challenges/16/submissions/15159). Ciągle jest czas (6 dni) na "wypolerowanie", także tym bardziej będę wdzięczny za wszystkie komentarze. Trawa- wiadomo, do poprawienia, to samo z "czarem". https://skfb.ly/6pYL8
  2. RK

    Teczka eRKa

    Od dłuższego czasu poniewierała się po dysku- pora wreszcie zrobić coś z nią. Ma być cyberpankowa dziewuszka. Tak wygląda bazowy model w Blenderze, przed wyrzuceniem do scupltów. Dorzucę jeszcze jakiś biały logotyp na parkę i pewnie jakieś kolorowie pierdółki w rodzaju znaczków- przypinek i innych takch.
  3. Ekwipunek i ciuchy bardzo fajne- szczere wyrazy zazdrości- ale z anatomią dużo gorzej. Taka jak było mówione- da się ten sam rezultat przy dużo mniejszej ilości poligonów, także tu tracisz zupełnie niepotrzebnie (bo skila masz). IMHO kwestia rozsądnego przemyślenia topologii.
  4. RK

    Postać: Dark Eldar

    Dzięki za input- masz rację. Myślę czy maski nie zmienić na bardziej "japońską" i nie dodać osłony gardła ale to już "dokańczanki".
  5. RK

    Postać: Dark Eldar

    Jako że roboty ciągle nie ma (Pane dobry, dajte etata, dajte, będę strugał gejmy...)- kolejna postać do portfolio. Tym razem odpuściłem sobie T- pose i ustawiłem na szybko. Pokazuję w Sketchfabie bo jakoś nie jestem przekonany do pokazywania czegoś, co ma być realtime na screenach. https://skfb.ly/66O79
  6. Postać zrobiona na challenge Cubebrush. 90% skończone (TAK, wiem że jest lusterko na teksturze napierśnika). Dla tych z Was którzy nie znają challengu- trzeba było stworzyć koncept dowolnego bohatera- everything goes, ludzie, maszyny, duchy, zwierzęta- byle był to jednoznaczny hero- i potem jego model. Nie miał być realtime- ale że dla mnie jest to najwygodniejszy sposób pokazywania modelu zredukowałem poly do poziomu na którym można go tak oglądać. Normalnie, do gry, pewnie zszedłbym z poligonami do połowy tego co jest ale tu po prostu nie było takiej potrzeby. Tu jest model w Sketchfabie- powinno dać się oglądać bez pluginów https://skfb.ly/66qRO Będe bardzo wdzięczny za komentarze- na "obcych" forach input jest właściwie żaden, trudno się uczyć kiedy nikt nic nie mówi.
  7. RK

    Teczka eRKa

    Chyba niegłupio będzie zebrać to wszystko "do kupy" w jednym wątku. Kiedyś trafił mi się narwany klient. Chciał hybrydę kobiety z ośmiornicą, na dodatek zamiast rąk miała mieć kleszcze. Nasz klient nasz per pan... sęk w tym że po konceptach zerwał się i tyle go widziałem. Bazowy mesh z blendera leżał dość długo, aż wreszcie go wydłubałem i wyszło coś takiego (wrzucam Sketchfab, bo zawsze to lepiej obejrzeć samemu w 3d niż oceniać "spreparowane" rendery: https://skfb.ly/TMtL W załączniku- podglądy "z pracy"
  8. RK

    Postac3d: HacTao

    Dzięki stary. Tak, światło swoje zawiniło, ale też rzecz w tym, że chcę mieć z czego odrapywać w detalach. Ot- kaprys tak naprawdę. Jakieś drobne, czerwon...awe akcenciki, napisy eksploatacyjne i myślę że będzie w miarę ok.
  9. Wygląda super- z materiałami będzie niesamowity. Tak z ciekawości- ile poly w wersji hi?
  10. RK

    Postac3d: HacTao

    Strasznie dawno mnie tu nie było- witam koleżeństwo ponownie. Taki mi się stworzył ludek. Blender+3dCoat, PBR. Szykowany pod Unreal, poniżej 20 000. W tej chwili- jak widać- baza kolorów i kształtów ustawiona, pora na detal typu linie blach, odrapania, okopcenia, napisy eksploatacyjne itd.
  11. Dobrze że Polacy tyle miodnego softu do 3d zrobili...
  12. Dzięki za komentarze- ja pewnych rzeczy nie widzę bo po prostu nie mam dystansu, jak się człowiek wgapia kilka miesięcy to przestaje zauważać, także komentarze przyjmuję, ale tego modelu nie ruszę już nawet długim kijem. Wszystkie płótna to dynamiczny cloth, woda to ocean sim (też dynamiczna, "pod wiatr").
  13. Dzięki za komentarze- ja pewnych rzeczy nie widzę bo po prostu nie mam dystansu, jak się człowiek wgapia kilka miesięcy to przestaje zauważać, także komentarze przyjmuję, ale tego modelu nie ruszę już nawet długim kijem. Wszystkie płótna to dynamiczny cloth, woda to ocean sim (też dynamiczna, "pod wiatr").
  14. Dzięki za komentarz. Nie zgodzę się jeśli chodzi o załogę- z kilku powodów. Raz- kiedy żagle były ustawione a pogoda nie zachęcała do plażowania, na pokładzie nie zostawało zbyt wiele dusz. Dwa- tu masz podobną fregatę, w DUŻO lepszym oświetleniu (dzienne światło). Matrosów ledwie widać. Załogę mam wymodelowaną (robiłem wcześniej, do innego projektu) ale po prostu jej umieszczenie byłoby nierealistyczne. http://4.bp.blogspot.com/-uN6o_3YK6M4/TdBO8skKdeI/AAAAAAAABAg/dRJhvp0Laec/s1600/frigateLG.jpg
  15. Miło Was znowu widzieć.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy