Jump to content

Konras

Members
  • Content Count

    667
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

48 Excellent

About Konras

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/23/1986
  1. Słuch niesie iż Gerald tak chłopom pole orał turlając się z siekiera na plecach :D
  2. Film łatwo sprawdzić po pobraniu przewijając timeline i oglądając pobieżnie czy wszystko trybi... z gra jest trudniej bo nie ma tutaj fast forward. No ale dobra odpuszczam sobie, miała być tylko taka dygresja ;)
  3. Tak o tym wirusie pierwszym było głośno przy okazji jego rocznicy ostatniej. Odnośnie zabugowanej gry to bardziej miałem na myśli ekran mówiący łopatologicznie abyś poszedł lepiej do sklepu po pełna wersje jak chcesz dalej pograć ;)
  4. Wydawca sam powinien wypościć build który po przejściu 50% gry pokazuje "o takiego wała", bądź tez po cichu się wyłącza z randomowym errorem. Udostępnić to na torrentach, rapidach itd. Oczywiście najlepiej parę wersji w rożnych rozmiarach, z rożnymi crackami, inna grafika w key generatorach... tak dla totalnego zamieszania. Do tego armia pracowników dodająca opinie o tym jak to pięknie wszystko działa, a grę przejść można w 100% z podziękowaniami za wstawkę :D Ahhh pomażyć tylko... ale mina pirata w takiej sytuacji bezcenna :D @down: kiepsko więc im to wychodzi
  5. Bulletstorm w wersji PS3 będzie miał move support? Jeżeli tak to brałbym w ciemno... na padzie niestety moje skillshots wyglądały częściej jako luckyshots ;) Szkoda, że tak wiele serwisów punktuje wtórność Killzone 3... i niestety multi na move grało się na prawdę bajecznie, ale single dema KZ3 nie był dla mnie niczym nowym po KZ2... no może jedynie ten jet-pack... stąd też ciężko będzie się zdecydować :)
  6. @Marvin Tego raczej na Vimeo by nie umieścili. Zaciekawi Cie pewnie jednak dokument http://topdocumentaryfilms.com/whats-the-problem-with-nudity/ w którym przeprowadzono taki właśnie eksperyment (wybacz ale nie bardzo kojarzę w którym filmu momencie :/ )
  7. No no wiedźmin wygląda na prawdę ładnie, ale... ale jego animacja jest za to jakaś kulawa... dziwnie łokciami wywija podczas biegu, zresztą tak samo dziwnie bez względu czy trzyma w ręce miecz czy nie... La.Noire za to wygląda na prawdę spoko, początkowo bylem sceptyczny widząc "avi" na twarzy, ale w grze prezentuje się to niesamowicie... może tylko topologie uszów mogliby podciągnąć :)
  8. Oby gra sprzedawała/oceniana była jak najlepiej. Jakby nie patrzeć to rzutuje ona później pośrednio na obraz każdego z nas polskich grafików/programistów/designerów itd pozytywnie :)
  9. Nieźle, nieźle, na polycount w dwóch newsach pod rząd dali link do tego making off'a. Świetna robota, tak trzymać :)
  10. Dzięki Empeck, bajerancki news, super oferta, nie słyszałem o poprzedniej edycji, a zapewne szkoda :)
  11. Mógłby ktoś dać jakiś odnośnik do info potwierdzającego informacje o tym, że tegoroczna edycja jest niestety ostatnią?
  12. Oaha... niezle i straszne zarazem. Az sie boje wyobrazni autora... bo tylko chore (szalone) umysly w stanie sa wymyslec takie potworstwo :)
  13. Podoba mi sie scena, wybuchy, efekty, wykonanie postci itd, ale.... gorzej jest niestety z animacja samych zolnierzy i ruchem kamery... podejrzewam jednak, ze czas byl tu najwieksza przeszkoda. Gratuluje tymniemniej, iz udalo wam sie dopiac wszytsko na ostatni guzik przed obrona :)
  14. Zle jest to ze wiele osob oczekuje postaci przypominajacej ta z filmu/serialu (nie wiem jak nazwac ta porazke). Piszac wyzej mialem na mysli stylistyke ubran, oraz tak wlasnie fryzur a'la FF/ Last Remnant (+). W zadnym wypadku nie uwazam jednak ze to cos zlego. Szkoda jednak ze wiekszasc fanow bardziej zadowolila by geba zmapowana z zula spod monopolowego ( wytrwana, swoje przeszla, pomarszczona i poobijana a do tego taka koszerna :D ).
  15. Taki wiedzmin na pewno lepiej by sie sprzedal na zachodzie... a juz na pewno na tym daaalekim japonskim zachodzie :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy