Skill w modelowaniu widać. Teraz tylko dograć, to co pisali Ci wcześniej o designie i będzie git.
Detale są jak mana. Masz ograniczoną ich ilość na model. Warto nimi podkreślić selling pointy, a jak zostanie jeszcze coś z tej many to można wykorzystać do polishingu i upiększania.
Hej!
Tym razem nagrywałem cały proces i zmontowałem w timelapsa.
W sumie to koło 25h materiału więc trochę przydługo :D
Twarz jest ze skanu.
3dsMax, Zbrush i keyshot.
Dzięki za miłe słowa.
Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie),
materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyć widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widze po komentarzach to mogłem trochę bardziej zbalansować go w stronę terrana.
Dzięki za komenty :D
Tak po godzinach, z przerwami wyszło koło 2 miesięcy. Jakby zliczyć pełen etat to koło 3 tygodni.
Na zachód się zdecydowanie nie wybieram. Siedzę we Wrocławiu i jest mi tu bardzo dobrze :D
Dzięki! Render to keyshot. Wrzucam mały breakdown
a po więcej informacji na temat tych technik zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/NqK9g
Cześć!
Ostatnio niefortunnie 2 lata pracy spędziłem nad projektami, które zostały wstrzymane. Więc nie bardzo było co pokazać, ale znalazłem trochę czas na prywatną prackę.
Starcraft. Połączenie protosskiego zealota z technologią terran. Model HP, bez textur.
Dzięki za komentarze i fronta.
Sam się zastanawiam co miałem na myśli ustawiając godzine 32:30. Bez zera i odwróconą horyzontalnie. Na usprawiedliwienie powiem, że robiłem to pod sporą gorączką :D W grze timer jest ustawiany pod gameplay.
Model i diffuse powstawał około miesiąca. Do renderu musiałem jeszce dorobić spece, gloss dodatkowe mapki, włosy itp. Tu już ciężko powiedzieć bo robiłem czasem godzinę w miesiącu, a czasem godzinę dziennie.
Wszystko od zera, bez skanów. Głowa bazowa, i kawałek spodni był ze jakiegoś innego modelu robionego przez Techland. Niestety nie mam informacji kto robił koncept.
Dostałem właśnie zgodę na opublikowanie jednej z postaci, którą miałem przyjemność robić dla Techlandu. Maiłem sporo fanu tworząc tego człeka. Render v-ray, 20 737 Tri, 4x2048 textures. Włosy z maxowego hair&fura. Basemesh i podstawowe textury głowy dostarczone przez grafików Techlandu. Przerobione pod render przeze mnie.
tr3buh: W tym modelu wszystko było ręcznie robione. O tyle prościej, że ubrania nie były wymyślne więc po prostu ubrałem się i zrobiłem zdjęcia z każdej strony.Takie refki bardzo pomagają w rzeźbieniu.
Genitalius i xmass: Dzięki za miłe słowa.
Sebazx6r: Dzięki. Fajnie, że ktoś zauważył te obojczyki, bo wyszły kiepsko. To dlatego, że początkowo model był bardzo wychudzony i w miarę poprawek i iteracji całość nabrała mięśni i objętości , ale nie pamiętam już dlaczego, szyje i obręcz barkową zostawiłem taką jak wcześniej.
Przy displacmentach nie jest źle, ale na samych normal mapkach wygląda to nie najlepiej. Ot nauka na przyszłość.