Jump to content

F/X

Members
  • Content Count

    826
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

F/X last won the day on April 20 2015

F/X had the most liked content!

Community Reputation

354 Excellent

6 Followers

About F/X

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/11/1991

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skill w modelowaniu widać. Teraz tylko dograć, to co pisali Ci wcześniej o designie i będzie git. Detale są jak mana. Masz ograniczoną ich ilość na model. Warto nimi podkreślić selling pointy, a jak zostanie jeszcze coś z tej many to można wykorzystać do polishingu i upiększania.
  2. Dzięki za miłe komentarze :D
  3. Hej! Tym razem nagrywałem cały proces i zmontowałem w timelapsa. W sumie to koło 25h materiału więc trochę przydługo :D Twarz jest ze skanu. 3dsMax, Zbrush i keyshot.
  4. Dzięki za miłe słowa. Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie), materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyć widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widze po komentarzach to mogłem trochę bardziej zbalansować go w stronę terrana.
  5. Dzięki za komenty :D Tak po godzinach, z przerwami wyszło koło 2 miesięcy. Jakby zliczyć pełen etat to koło 3 tygodni. Na zachód się zdecydowanie nie wybieram. Siedzę we Wrocławiu i jest mi tu bardzo dobrze :D
  6. Dzięki! Render to keyshot. Wrzucam mały breakdown a po więcej informacji na temat tych technik zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/NqK9g
  7. Cześć! Ostatnio niefortunnie 2 lata pracy spędziłem nad projektami, które zostały wstrzymane. Więc nie bardzo było co pokazać, ale znalazłem trochę czas na prywatną prackę. Starcraft. Połączenie protosskiego zealota z technologią terran. Model HP, bez textur.
  8. Dzięki za komentarze i fronta. Sam się zastanawiam co miałem na myśli ustawiając godzine 32:30. Bez zera i odwróconą horyzontalnie. Na usprawiedliwienie powiem, że robiłem to pod sporą gorączką :D W grze timer jest ustawiany pod gameplay.
  9. Dzięki za komentarze! Wrzucam siatę LP i ustawienia SSS skóry.
  10. Model i diffuse powstawał około miesiąca. Do renderu musiałem jeszce dorobić spece, gloss dodatkowe mapki, włosy itp. Tu już ciężko powiedzieć bo robiłem czasem godzinę w miesiącu, a czasem godzinę dziennie. Wszystko od zera, bez skanów. Głowa bazowa, i kawałek spodni był ze jakiegoś innego modelu robionego przez Techland. Niestety nie mam informacji kto robił koncept.
  11. Dostałem właśnie zgodę na opublikowanie jednej z postaci, którą miałem przyjemność robić dla Techlandu. Maiłem sporo fanu tworząc tego człeka. Render v-ray, 20 737 Tri, 4x2048 textures. Włosy z maxowego hair&fura. Basemesh i podstawowe textury głowy dostarczone przez grafików Techlandu. Przerobione pod render przeze mnie.
  12. tr3buh: W tym modelu wszystko było ręcznie robione. O tyle prościej, że ubrania nie były wymyślne więc po prostu ubrałem się i zrobiłem zdjęcia z każdej strony.Takie refki bardzo pomagają w rzeźbieniu.
  13. Genitalius i xmass: Dzięki za miłe słowa. Sebazx6r: Dzięki. Fajnie, że ktoś zauważył te obojczyki, bo wyszły kiepsko. To dlatego, że początkowo model był bardzo wychudzony i w miarę poprawek i iteracji całość nabrała mięśni i objętości , ale nie pamiętam już dlaczego, szyje i obręcz barkową zostawiłem taką jak wcześniej. Przy displacmentach nie jest źle, ale na samych normal mapkach wygląda to nie najlepiej. Ot nauka na przyszłość.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy