Jump to content

bakteria

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

74 Excellent

About bakteria

  • Rank
    Member
  1. @mateusz_s- Dzięki :) @Micaki - Na prewkach materiały wyglądały ok, finalny render już gorzej. Ale zabrakło chęci żeby to przerobić. Tło ze sceny ale podpicowane w kompo.
  2. Nie patrze na tą prace obiektywnie więc bardzo miło widzieć wasze pozytywne opinie. Dzięki :)
  3. Hej, Wrzucam postać przygotowaną na konkurs cgsociety "THU tribe" link do konkursu Praca mocno inspirowana obrazem Ludwiga Deutsch "Nubian Guard" Model Zbrush, bez skanów, baza do ciuchów symulowana. render V-ray
  4. Bardzo dziękuję :) Zarost wydawał się ok przy innym ustawieniu światła , jak dopaliłem spota na policzek to się okazało ze jest rzadzizna. Ale już mi się nie chciało ich zmieniać ;)
  5. Dzięki! Miło przeczytać pozytywne opinie :) @Rod -kurtka to standardowy vraymtl. Próbowałem z sss ale wyglądała jak żywa tkanka
  6. Początkowo miała być cała postać ale przez przypadek nadpisałem sobie pliki i została głowa :) soft: zbrush, max , vray, ps
  7. Dzięki wielkie :) Kolejna postać trochę bardziej przerysowana z czasu kiedy szukaliśmy stylówki
  8. Parę postaci które zrobiłem do gry Hard West, która aktualnie jest na kickstarterze
  9. Fajny temat, rewelacyjny poziom i wzorowa organizacja :) czekam już na następną bitwę.
  10. gra jest na ps3, wersja pc będzie pod koniec kwietnia i na nią właśnie czekam :)
  11. Dzięki :D Testowałem sporo wersji oświetlenia i czym bardziej chciałem pokazać włożoną robotę, tym bardziej scenka traciła klimat. Więc zostaje tak jak jest :)
  12. raczej finalna wersja link do wersji 3109x1772: http://s6.ifotos.pl/img/futuredet_ehaqesq.jpg
  13. skojarzyło mi się to z motywem z teledysku Davida Bowie :) http://www.youtube.com/watch?v=N4d7Wp9kKjA#t=1m02s Generalnie bardzo fajna praca, tylko nie przekombinuj z tym tłem żeby nie odciągało za bardzo uwagi od ekipy
  14. Dzięki za motywujące komentarze :D @jaras - Śmietnik robi za zasłonkę żebym nie musiał pół miasta modelować :) Na razie wrzucam coś takiego na szybko, żeby nie było że nic nie robię. Dalej nie jestem pewien kadru i testuje światła żeby trochę bardziej odciąć robota od tła. Detektyw wciąż czeka na rig
  15. @YetoKnight, @Bacry, @mateusz_s, @NV - dzięki :) Up body z Teksturą.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy