Jump to content

uncle

Members
  • Content Count

    1,822
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

uncle last won the day on March 2 2012

uncle had the most liked content!

Community Reputation

303 Excellent

1 Follower

About uncle

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/07/1983

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. to w imieniu calego zespolu dziekuje za mile slowa, projekt mial swoje zgrzyty na poczatku, ale finalnie udalo sie dotrzec do zamierzonego celu.. tak w 80% :)
  2. zgadzam się z olafem, nie rozpoznaje podstawowych rysunków spotykanych na polskich murach (:
  3. ..jage też dałem rade.. stoję w rozkroku.. :)
  4. .............................. dałem rade .............. trailer................... , chyba się starzeje ......................................................... (:
  5. kwestia gustu, ja znalazłbym kilkanaście przykładów z Zorba the Greek i Szczękami na czele ;) - - - Połączono posty - - - jak już to film pasował do statycznych kadrów, praktycznie wszystkie produkcje przed 80 rokiem są statyczne. nawet jak film z zalozenia jest dynamiczny, to biorac dla przykladu bitwe o anglie czy tora tora tora, i porownujac do wspolczesnego kina (po 2000 roku) to uzywajac tej samej miarki, tamte sceny nie pasuja do dynamiki filmu ;) a wracając do Twardowskiego, to brak spójności w dynamice totalnie nie rzucił mi się w oczy. jak ktoś chce zobaczyć czym jest niespójność w dynamice to polecam pierwsze 15 min Wrestlera, przed filmem chyba już dają ostrzeżenia przed epilepsja :D. jedyne czego mogę w Twardowskim się przyczepić to chyba szklany sufit pod którym stoi teraz PI, ta delikatna granica miedzy realnym obrazem a stylizowanym który zawsze będzie CG. a tu świetnym przykładem będzie deadpool.. co do niedoróbek w fx'ach to po prostu widać że zabrakło więcej ludzi i budżetu na to. ale to kwestia strike produkcyjna, gdzie musza zrozumieć że 9 kobiet nie urodzi dziecka w miesiąc :)
  6. przezabawne są komentarze co do braku warsztatu, nieumiejętności wykonywania realistycznych renderow czy komponowania ich, polecam przeanalizować _jakikolwiek_ film z tego pięknego i nieosiągalnego hollywood, a garściami można wyciągać kadry gdzie widać stockowe footage, niespasowane kompozycje, krzywe tracki (albo ich brak) i setki innych niedociągnięć. naprawdę inaczej sie robi strzały składające sie z kilkunastu ujęć, a inaczej z kilkuset... twardowsky 2.0 to już dość długi kawałek filmu i serio zrobienie 15min filmu praktycznie przepchanego cg to gruba zabawa, gdzie już sam etap planowania kto / co / gdzie / jak i kiedy to projekt sam w sobie na długie miesiące.. a widać że w PI to już zaczyna pracować _prawie_ na wszystkie gary więc raczej nie mam wątpliwości że co projekt to będzie tylko lepiej. a nawiązując do statycznych kadrów i aktorów, polecam Ojca chrzestnego (:
  7. coz tego wyniknie, autodesk zakonczyl wieczyste licencje, ludzie pokupowali ostatnie maxy, i teraz od 2017 wciagna arnolda do 3ds arnold zje vray'a na rynku wizkowym
  8. a czy mógłbyś rozwinąć co rozumiesz poprzez "podkradanie pracowników" ? jakież to prawo daje ci władzę absolutną nad pracownikami?, z tego co sie orientuje aktualnie każdy człowiek jest wolny i rzucanie hasłami typu podkradanie pracowników jest co najmniej nie na miejscu, jeżeli twoja konkurencja potrafi zaproponować twojemu pracownikowi lepsze warunki to znaczy że kiepski z ciebie biznesmen i tyle
  9. przecież napisałem "przeważnie" ;) a co do ZAIKSU to w teorii też powinien dbać o biznes grafików tak samo jak muzyków
  10. w teorii malarz też, ale przeważnie pośmiertnie:D, bardziej chodziło mi o tantiemy itp :)
  11. a kto mi odpowie czym się rożni grafik od muzyka?
  12. a co ten algorytm powie na to?, zamykanie oka czy otwieranie nie pomaga :D
  13. http://unity3d.com/pages/adam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy