Jump to content

osael

Members
  • Content Count

    265
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

310 Excellent

About osael

  • Rank
    Pan Animator
  • Birthday 01/18/1988
  1. "Twój Vincent" został nominowany do Oscara. Ale informacja o pierwszym polskim pełnometrażowym filmie animowanym nominowanym do Oscara jest pewnie zbyt mało ważna na stronę główną
  2. osael

    Film: Omni Girl

    @Tazio może jest możliwość poprawienia lekko pozy? Bardziej wyciągnięte ręce, broń wyżej, nogi bardziej rozstawione? Trochę poprawić czytelność pierwszej i ostatniej pozy? A! I przy przejściu na lewą nogę to leciutko jest zaburzony środek ciężkości. Może warto przetrzymać prawą nogę kilka klatek dłużej i potem dostawienie? Albo walić to i oszukać pod kadr! :-)
  3. Ależ oni pędzą ze zmianami! Bardzo dobrze, może Adobe wreszcie zostanie zdetronizowane. Albo chociaż się postresują.
  4. co tu się dzieje, zlot wyhodowanych kont?
  5. No no! Ja szybko rzucę: 1) kolana trzeba złagodzić, bo strzelają. Niech ich ruch będzie na ease in/out. Zgięcie wystarczy opóźnić o klatkę, może dwie. Możesz to zrobić przez małe oszukaństwo - zeskalować nogę lub lekko unieść biodro (jeżeli masz taką kontrolkę do lewego i prawego biodra oddzielnie). 2) Wydaje mi się, że jest zbyt pochylona do tyłu. Z tym śmiesznie wielkim nożem do grzybów jej środek ciężkości za bardzo leci do tyłu. Niewiele brakuje. 3) Staraj się zachować poprawne łuki. Na pierwszy rzut oka w frontalnym kolano w F21-F26 lata na boki. Jako eksperyment spróbuj opóźnić ramię (nie bark!) o jedną klatkę. Wydaje mi się, że zbyt sztywno za barkiem chodzi i też lekko spłaszcza łuk na dłoni. Good job! Cieszę się, że się nie zniechęcasz! Przyj dalej!
  6. Spróbuj też przełączyć z Viewport 2.0 na Legacy. Ten 2.0 to śmieszek, który czasem niezłe figle płata.
  7. Dziadku, znowu prowokujesz z tym krzesłem! ;-) Pierwsza minuta powiem, że fajna. Intrygująca. Jednak jak już akcja przeniosła się do miasta to trochę wszystko się rozmyło. Za dużo rozpraszaczy. Miałem nadzieję, że będzie to trochę jak Ritual. Czysta kompozycja i jeden element na którym się skupiamy.
  8. A no właśnie. Czyli wtedy to taka metoda prób i błędów czy na początku surowy, szybki szkic byleby złapać tempo? Próbuję to przełożyć na workflow 3D, czyli blocking czy też layout
  9. WWWoj, Twoje animacje to uczta dla oka. Masz mega kreskę i udowadniasz to z każdą produkcją. Muzyka w tym przypadku gorsza na tle pozostałych. Ale wyłączyłem dźwięk, obejrzałem jeszcze raz i już nic nie rozpraszało. Opowiesz może jak wygląda Twój workflow? Thumbnaile czy może lecisz na żywioł?
  10. dziadek, pls, truj sobie gdzie chcesz, ale nie wplątuj młodych animatorów w swoje osobliwe myśli
  11. pff! TYLKO! Chociaż jak czekam na ostatni sezon Game of Thrones to też płaczę po cichu...
  12. Stranger Things dopiero wczoraj nadrobiłem cały sezon o człowieku, co za klimat! I już jestem jednym z krzykaczy upominających się o drugi sezon...
  13. Miodzio! Najlepszy chyba Wiesław, ale nie wiem czy to trochę nie z sentymentu :-P
  14. Dokładnie. W komercji prawie nikt tego nie chce, a i też czasy są szalone. W serialu jest podobnie. Nie ma czasu na takie zabiegi. A jak jest to tylko przy ważnych ujęciach. Film jednak to inne prawa. Kilka postaci w "Diplodoku" będzie wymagało takiego cartoonu, więc robię testy z myślą o nich. Szukam, trochę kombinuję. A mógłbyś rozwinąć trochę myśl? Chodzi może o końcówkę?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy