Jump to content

Tazio

Members
  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tazio last won the day on December 29 2020

Tazio had the most liked content!

Community Reputation

66 Excellent

About Tazio

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Malaga

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tazio

    Film: Omni Girl

    Prawie koniec. Kilka detali, podloga z przodu, troche kurzu i swiatlo wolumetryczne.
  2. Zależy od firmy. Jak pracujesz w firmie robiacej blockbustery to premiere masz co 3 miesiace. Pracując przy Justice League mialem wpizdu nadgodzin przez chba dw amiesiace. W Image Engine też troch eich miałem. W grach nie było tak źle, niepamietam już aż tak. W reklamach może być dobrze a może być naprawdę ciężko. Wszędzie się ciężko pracuje. Może i charówka ale ja wiem czy Pani w biedronce ma lżej?
  3. Hejka, 3dArtist to nie tylko do gry. Ja pracuje Jako Senior FX Artist w filmach. Powinienes wybrac co lubisz robic bo gdy przyjdzie czas robienia nadgodzin jak np ja w Fantastic Beasts 2, latem siedziec w studio pracujac przez dwa tygodnie od 9 rano do 20-23 w nocy, to nic innego ci enie trzyma i motywuje jak miłość do wykonywanej pracy. Nic nie stoi na przeszkodzie zeby uczyc sie szeroko pojetej grafiki jak i sztuki. Nigdy nie wiesz co może ci się przydać. Moja droga zaczela sie od rysowania komiksów jako dziecko, przez koncept art potem modelowanie i animacje. Potem character artist dla gier. Po dwoch latach jako character artist (w trakcie uczylem sie houdiniego) zaczalem sie uczyć efektow i pracuje w nich do teraz. Moim celem jest w pewnym momencie przeskoczenie na pozycje Supervisora a fianlnie rezyserię. Bardzo pomaga w tym znajomość rzeczy których nauczyłem się w trakcie mojej drogi zawodowej. Będąc FX artystą mam nawet creditsy do reklamy jako animator. Wszytkiego czego nauczyłem się i z czego korzystam, nauczyłem się sam. Ale to nei znaczy że niemożesz isc do szkoly, napewno pomogą ugruntować wiedzę. Aby osiagać moje cele, ciężko pracuję i ciagle szkolę się w różnych dziedzinach, od rysunku i malarstwa przez pisanie scenariuszy, programowanie do renderowania i compositingu. Moje wieczory to robienie i rezyserowanie szortów. Od live action przez 2d do full CG. Nigdy nie bede we wszytkim dobry jak specjaliści od aniamacji, compositingu etc ale to pomaga mi zrozumieć proces powstawania filmów czy reklam. Tak że, jeżeli nie wiesz czym się zająć zajmij się wszytkim po trochu, napewno sie przyda, a w trakcie i tak wyjdzie co interesuje cie bardziej. Jest to praca gdzie musisz lubić się uczyć i rozwijać. Musisz miec serce do tego lub bedzie to dla ciebie tortura. A zarobki? To zalezy od sczescia, dnia i Twoich umiejetności artystycznych i umiejętności biznesowych. Na początku zarobisz -- zero. Bo musisz miec jakies demo zeby ktoś dał ci szansę. Jak ci dadzą szansę to dadzą ci gówniane pieniądze. A potem już idzie. Ja pracuję zagranicą. Zarabiałem juz 300e miesięcznie i 8 tysiecy dolarów miesięcznie. Zależy jak trafisz, jaki będizesz dobry i elastyczny do szukania dobrej pracy. Jeżeli to jest to co kochasz robić to będize to wspaniała przygoda. Ja pracowałem przy wielu fantastycznych produkcjach zaczynając od glupiutkich reklam do Gry o Tron i kinowych blockbusterów. Uwielbiam to robić ale było to zawsze trudne. Im wyżej jesteś tym więcej od Ciebie będą wymagać. Jeżeli tego nie kochasz, to gdy przyjdzie ciężki czas, crunch na koniec produkcji filmu albo nadgodziny do Cyberpunk 2037 😛 to będziesz nienawidził swojego życia. W takim przypadku lepiej zostań bankierem.
  4. Referencja to jest MUST w animacji. Ja tez robie do shora troche animacji bojowej. Jest troche tego. Ludzie, nawet nie znajacy sie na animacji łatwo wyczuwaja kiedy ruch jest nienaturalny poniewaz wszyscy ciagle sie obserwujemy. Refka to podstawa, a potem najlepiej nagranie siebie lub znajomego to konkretnego ruchu. Musisz wiedziec jak rozklada sie waga ciala itd. Ale powiem ci ze nie jest zle jak na animke bez refek 🙂
  5. Hej, spoko cwiczonko. Mi si enajbardziej podobal fikolek, calkiem dobrze timingowo. Widac przerzyscie intencje postaci. W tej shwili ruchy sa zbyt automatyczne, nie ma przyspieszana ani zwolnienia, wszystko idzie po linie prostej. Pamietaj zeby pracowac z referencjami. Ja oprocz zebranych referencji z neta dodatkowo nagrywam siebie lub kogos z roznymi wariantami danego ruchu.
  6. Tazio

    Film: Omni Girl

    Troche postepu.
  7. Tazio

    [WIP] film: Lucy

    Jedna z sekwencji.
  8. Tazio

    Film: Omni Girl

    Na razie cos takiego bo nie ma czasu na dopieszczanie.
  9. Tazio

    Film: Omni Girl

    Miedzy czasie cos takiego robie do tego shota.
  10. Tazio

    Film: Omni Girl

    Szot z kaluza. Troszke starsza wersja bez grafitti i brudu. Teraz brudzimy kaluze. To oczywiscie tylko render podgladowy.
  11. Tazio

    [WIP] film: Lucy

    Nie na razie nie. Mamy dosć dobrze juz rozbudowany animatic. Ma okolo 6 minut. Ma dobry bit i tempo. Teraz dopracowujemy kadry i sceny. Potem na chwile "zejdziemy" z Omni Girl, naszego drugiego projektu który ma dośc ostry progres ostanio i zrobimy ilustracje pokazujace nastroj i styl bajki. Może sie nie powinno naśladować ale będziemy częściowo celować w styl jaki ma bajka Klaus, ale dodamy tam troche swojej receptury. Bajka dzieje się w Madrycie i będziemy próbowali odwzorować niektóre miejsca z tamtąd jak np park Retiro jak i sprawić aby było czuć ten klimat.
  12. Tazio

    [WIP] Nepentes

    Bardzo fajnie to wyglada. Moim zdaniem, tzn nie znam zalozenia animacji, ale jak dla mnie sa jeszcz enie skonczone. Są takie momenty kiedy postacie sie po ruchach czesto na chwile lockuja - np glowa ksiezniczki albo ruchy rycerza, lub smok. Dodalbym tez troche scondary movements zeby uelastycnzic animacje. Chyba ze to taka stylistyka. Napewno zaowiada sie coś oryginalnego.
  13. Tazio

    [WIP] film: Lucy

    Dzieki, szczerze to bym Wam chetnie pokazal caly ale nie chce psuc odbioru. Napewno jeszcze wrzuce inne sceny ale calości raczej nie. Caly animatik dopieszczony powinien byc gotowy gdzies w polowie stycznia.
  14. Tazio

    Film: Omni Girl

    Pogladowy redner shota ze starsza animacja drugiego robota. I screen z bardziej zaawansowanego shota
  15. Tazio

    [WIP] film: Lucy

    Wrzucam kawalek animatica do naszego shorta. Ogolnie mamy juz caly animatic, a teraz bedziemy go zagęszczać w detale wygląd i timing który na razie leży. Ale chcialem sie podzielic poczatkiem filmu (który też jeszcze ulegnie zmianie). Feedback mile widziany.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy