Jump to content

Zenjubo

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About Zenjubo

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/12/1984

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, Chciałem zaprezentować mój ostatni model nad którum pracowałe 🙂 Wszystkie tekstury 4k ( Albedo / Metalness / Roughness / Normal ) Więcej screenów znajdziecie na moim portfolio 🙂
  2. Powiem szczerze że celowo nie "łamałem" geometrii w obu modelach obcych, tak jak to zrobiłem przy orku :) lub przy innych postaciach :) Ale oczywiście masz racje i sam to zawsze powtarzam że bardzo ważne jest przełamanie geometrii przy takich modelach :)
  3. Cześć, Znowu wrzucam mały update :) kolejny "OBCY" :)
  4. Cześć, Wrzucam kolejny sculpt który wykonałem w ramach ćwiczeń w wolnym czasie :) PS Dziękuje za komentarz Genitalius :) Co do ćwiczeń z modelowania anatomii to masz racje, na pewno mi się przydadzą :)
  5. Cześć, Dawno nic ne wrzucałem swojego z powodu braku czas.. projekty, praca itp :) Baza dla ubrań i plecaka została wykonana w Marvelous Designer, reszta to Zbrush i troche 3ds MAX. Bez tekstur tylko sculpt.
  6. Dzięki jeszcze raz za konstruktywną opinie i cenne uwagi :) myślę że powinienem więcej pracować z concept artami, gdyż zazwyczaj po prostu siadam przed tabletem i rzeźbie/modeluje. Co do kontrastu to Gryzon ma racje, zbyt dużo dodałem refleksyjnych materiałów i szczególnie tors jest bardzo słabo czytelny... no ale to moja wina :) przy następnym modelu zastosuje się do waszych uwag :)
  7. Dziękuje za wszystkie opinie i oczywiście dla Grafta za design :)
  8. Cześć, Wrzucam mój ostatni prywatny projekt "Cyberpunk" który na dniach ukończyłem. Praktycznie 95% modelu zostało wykonane w zBrush, pozostałe 5% to 3ds Max, rendre miał być w zrobiony w zBrush jednak finalnie wykonałem go w Keyshot.
  9. Cześć :) Postanowiłem założyć teczkę 3D i w miarę możliwości i czasu wrzucać tutaj moje modele (organiczne oraz hard surface), liczę na konstruktywną opinie, uwagi, porady, komentarze itp :) Pozdrawiam - - - Połączono posty - - - Praktyka w modelowaniu kobiecej twarzy :) - - - Połączono posty - - - Ork
  10. Cześć :) Wrzucam do pokazania model LP broni Beretta 92FS. Base mesh: 3ds Max Detale: ZBrush Bake (NM, AO, CM): xNormal Tekstury: Quixel Suite 2 Render: Quixel Suite 2 i Marmoset Toolbag 2 Tekstury 4k, Tris: 12 578
  11. Hej :) JackTheRippy masz racje odnośnie zdziwienia na jej twarzy, to moja wina... nie potrzebnie dodawałem render z otwartymi ustami gdyż to spotęgowało wrażenie zdziwienia na jej twarzy. Przy zamkniętych ustach jest znacznie lepiej :) Co do pozy T-Pose to też racja, jednak brak czasu spowodował że tak to zostawiłem, chodziło mi o pokazanie samego modelu i tekstur a nie jakiejś konkretnej pozy :) ale co racja to racja jakaś dobra poza tej postaci zrobiłaby lepszą robotę :) Co do fałd na spodniach to były to celowy zabieg (może nie przemyślany, jednak celowy) chodziło o to że postać może być "grywalna" także beż broni i pochwy, jednak z bronią fałdy rzeczywiście się źle układają :) Michalo tutaj trochę się nie zgadzam co do jej "pupy" ;P Model był wykonywany na wzorzec modelek fitness / crossfit, więc okrągłe kształty są zrozumiałe :) Pozdrawiam
  12. Hej, Dziękuje za wszystkie opinie :) to mój pierwszy model i nie wątpię że są w nim rzeczy do poprawek. Twarz została celowo tak zrobiona gdyż to krasnolud, więc miała być trochę nie "anatomiczna". Pozdrawiam :)
  13. Cześć :) Chciałbym zaprezentować Wam mój najnowszy projekt - NEXT GEN LP Model - ocalała dziewczyna z niedalekiej przyszłości z post apokaliptycznego świata :) Base mesh: 3ds Max Detale: ZBrush Bake (NM, AO, CM): xNormal Tekstury: Quixel Suite 2 (twarz to Polypainting z ZBrush, potem eksport HP z kolorkiem do xNormal i wypaliłem bazowa teksture, koniec to Photoshop) Render: Marmoset Toolbag 2 Tekstury 4k, Tris: 116 750
  14. Cześć :) Chciałbym pokazać Wam mój pierwszy model LP (Krasnoludzki Wojownik) który wykonałem. Base mesh: 3ds Max Detale: ZBrush Bake (NM, AO, CM): xNormal Tekstury: Photoshop (jeśli chodzi o twarz i tors postaci to wykonałem Polypainting w ZBrush, potem wypaliłem bazę w xNormal, reszta to Photoshop) Render: Marmoset Toolbag 2 Tekstury 4k, Tris: 45 920.
  15. Dziękuje bardzo za wskazówki !!! :) zaraz z tym powalczę :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy