Jump to content

Zenjubo

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Excellent

About Zenjubo

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/12/1984

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, Taki szybki niedzielny model 😛
  2. Tak jak powiedział Gryzon, przy tworzeniu modeli do filmu to już ma kluczowe znaczenie (aktor musi się swobodnie poruszać), czasami może nawet design lekko zejść na bok byleby była mobilność "kostiumu". Zawsze staram się zwracać uwagę na to aby postać mogła się poruszać. Następny model będzie jeszcze lepszy 🙂
  3. To była mega cenna uwaga odnośnie obiektywów, dzięki 🙂
  4. Dzięki za cenne uwagi 🙂 Podrasowałem render w Marmoset toolbag i zmieniłem też ujecie kamery, wygląda znacznie lepiej 🙂
  5. Cześć, Chciałem zaprezentować mój ostatni model nad którum pracowałe 🙂 Wszystkie tekstury 4k ( Albedo / Metalness / Roughness / Normal ) Więcej screenów znajdziecie na moim portfolio 🙂
  6. Powiem szczerze że celowo nie "łamałem" geometrii w obu modelach obcych, tak jak to zrobiłem przy orku :) lub przy innych postaciach :) Ale oczywiście masz racje i sam to zawsze powtarzam że bardzo ważne jest przełamanie geometrii przy takich modelach :)
  7. Cześć, Znowu wrzucam mały update :) kolejny "OBCY" :)
  8. Cześć, Wrzucam kolejny sculpt który wykonałem w ramach ćwiczeń w wolnym czasie :) PS Dziękuje za komentarz Genitalius :) Co do ćwiczeń z modelowania anatomii to masz racje, na pewno mi się przydadzą :)
  9. Cześć, Dawno nic ne wrzucałem swojego z powodu braku czas.. projekty, praca itp :) Baza dla ubrań i plecaka została wykonana w Marvelous Designer, reszta to Zbrush i troche 3ds MAX. Bez tekstur tylko sculpt.
  10. Dzięki jeszcze raz za konstruktywną opinie i cenne uwagi :) myślę że powinienem więcej pracować z concept artami, gdyż zazwyczaj po prostu siadam przed tabletem i rzeźbie/modeluje. Co do kontrastu to Gryzon ma racje, zbyt dużo dodałem refleksyjnych materiałów i szczególnie tors jest bardzo słabo czytelny... no ale to moja wina :) przy następnym modelu zastosuje się do waszych uwag :)
  11. Dziękuje za wszystkie opinie i oczywiście dla Grafta za design :)
  12. Cześć, Wrzucam mój ostatni prywatny projekt "Cyberpunk" który na dniach ukończyłem. Praktycznie 95% modelu zostało wykonane w zBrush, pozostałe 5% to 3ds Max, rendre miał być w zrobiony w zBrush jednak finalnie wykonałem go w Keyshot.
  13. Cześć :) Postanowiłem założyć teczkę 3D i w miarę możliwości i czasu wrzucać tutaj moje modele (organiczne oraz hard surface), liczę na konstruktywną opinie, uwagi, porady, komentarze itp :) Pozdrawiam - - - Połączono posty - - - Praktyka w modelowaniu kobiecej twarzy :) - - - Połączono posty - - - Ork
  14. Cześć :) Wrzucam do pokazania model LP broni Beretta 92FS. Base mesh: 3ds Max Detale: ZBrush Bake (NM, AO, CM): xNormal Tekstury: Quixel Suite 2 Render: Quixel Suite 2 i Marmoset Toolbag 2 Tekstury 4k, Tris: 12 578
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy