Jump to content

voyager

Members
  • Content Count

    776
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

voyager last won the day on September 16 2009

voyager had the most liked content!

Community Reputation

272 Excellent

3 Followers

About voyager

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Melbourne
  1. Zawsze można wesprzeć za 3 dolce i mieć dostęp do Google Drive. Ja tak zrobiłem i czekam na linka.
  2. Rozumiem jak działa Netflix. Chodzi o dysonans, jak "słowiańskich" bohaterów w "słowiańskim" świecie będą grać Amerykanie/Brytyjczycy, pewnie jeszcze ze stylizowaną angielszczyzną jak to miało miejsce w Wiedźminie, a do tych kłap paszczą trzeba będzie dorobić polski dubbing, albo słuchać lektora z oryginalną ścieżką w tle. Zdziwiłbyś się jak dużo normików nie ogląda z napisami.
  3. Teenage Mutant Monster Hunter Dziwnie będzie jak netflix dorzuci no angielskiej wersji polskiego lektora albo co gorsza dubbing.
  4. Zacytuje twoje machanie szabelką, żebyś nie wyedytowal po raz kolejny. Na szczęście w 2017 nikt nie bierze na serio osób, które używają słowa prywaciarz. Z twoim podejściem powoli kończą ci się państwa w których kapitał nie stoi na najwyższym miejscu. Co więcej to, które traktuje prace jako dobro narodowe nie radzi sobie najlepiej. Życzę Bagginsowi mnóstwa dochodu z reklam i sprzedaży marki, bo o product placement będzie ciężko. I niech Netflix sypnie dużo pieniędzy grafikom jak już dojdzie do produkcji. O! Wracając z dziadowskiego offtopu. Netflix niedawno skończył być producentem seriali niemalże idealnych. Dobra passa nie może trwać wiecznie, jednak myślę ze będzie to udana współpraca. Z niecierpliwością będę czekał na rozwój wydarzeń.
  5. Enviro robił chyba jakiś stażysta
  6. Ja z chęcią przyjdę na spotkanie, ale nie dzisiaj. Za to następne dwa tygodnie pasują jak najbardziej. Do tego jeszcze będzie trochę czasu na znalezienie lokalu.
  7. np. tamron 17-50 2.8 VC ze stałym 2.8 Nie miałem w łapach, ale wydaje się być dobrym wyborem na początek.
  8. Mooooooar... To jest piękne :O
  9. Nie grupuj tylko linkuj - najprostszy sposób, żeby stworzyć hierarchię. Najlepiej przeczytaj helpa - lepszego niż ma Max trudno znaleźć, a widać, że masz braki w teorii
  10. W czasie, gdy Polacy świętowali długi majowy weekend Bułgarzy z Chaosgroup udostępnili 3 service pack do V-Raya 2.0 Oprócz dodania obsługi najnowszej odsłony programu 3dsmax 2013 autorzy skupili się na poprawie działania modułu RT oraz Hair&Fur. Przy okazji naprawiono kilka błędów. Changelog prezentuje poniżej. New features: (*) Support for 3ds Max 2013; (*) Support for the new shading features of Hair&Fur in 3ds Max 2013; (*) VRayOrnatrixMod: support for Ornatrix 2.0; (*) Added a "Matte for reflection/refraction" option to the VRayWrapperMtl material and the V-Ray object settings; (*) V-Ray RT and V-Ray RT GPU: support for motion blur (transformation and deformation) both in ActiveShade mode and as a production renderer; (*) V-Ray RT GPU: added a CUDA engine, in addition to OpenCL (64-bit builds only; requires a Fermi or Kepler card and the newest nVidia drivers); Modified features: (*) VRayOrnatrixMod: support for Ornatrix thickness maps; (*) Added the possibility to specify a preview mesh for the vrayMeshExport MaxScript function; (*) Support for motion blur of V-Ray mesh lights; (*) Reduced memory usage and increased speed for dynamic geometry (proxies, displacement etc) in specific situations; (*) VRayHDRI: added crop/place options to VRayHDRI; (*) VRayHDRI: added Output and curves rollout to VRayHDRI; (*) vrimg2exr: added support for RLE compression method for OpenEXR files to vrimg2exr; (*) VFB: the V-Ray VFB ICC color correction now takes into account the gamma value from the Color Mapping settings of V-Ray; (*) VRayPTex: increased the default cache size for VRayPTex textures; (*) V-Ray scene converter: now converts IES lights and mr sun/sky in a Daylight system; (*) V-Ray RT GPU: support for sub-pixel filtering; (*) V-Ray RT GPU: ability to use full resolution textures; (*) V-Ray RT GPU: option to specify material texture bit depth to help control GPU memory usage; Bug fixes: (*) V-Ray materials saved as using Realistic viewport preview did not show up in the Direct3D viewports; (*) VRayOrnatrixMod: hair radius was clamped (very small values rendered thicker than they should); (*) VRayHairInfoTex: fixed invalid material colors; (*) VRayHairMtl: fixed occasional crashes; (*) VRaySimbiontMtl: fixed a crash when creating a VRaySimbiontMtl in the material editor in 3ds Max 2012; (*) Fixed crashes with Particle Flow and motion blur; (*) Fixed crashes with motion blur on meshes with changing topology; (*) V-Ray RT: VRaySoftBox texture didn't work in V-Ray RT; (*) V-Ray RT: "Reload" button in VRayHDRI did not work properly in 3ds Max 2009; (*) V-Ray RT: fixed a crash when closing the ActiveShade window with the "Auto update bitmaps" option enabled; (*) V-Ray RT: Crashes when scrubbing the time line with the ActiveShade window open; (*) V-Ray RT GPU: a VRaySun light illuminated the scene even if it was disabled; (*) Textures in the V-Ray environment slots did not show up in the Asset Tracker; (*) VRayLensEffects: fixed crashes in specific situations; (*) The V-Ray DR spawner did not work without administrator privileges; (*) VRayEnvironmentFog: fixed incorrect rendering with scaled mesh gizmos; (*) VRayEnvironmentFog: fixed issues interface issues when switching between different VRayEnvironmentFog effects; (*) VRayShadowMap: fixed artifacts when rendered with VrayEnvironmentFog; (*) VRayProxy: Proxy sequences loaded with '#' characters did not render with motion blur; (*) VFB: Rendering failed when any of the render effects was enabled and "Render to memory frame buffer" was turned off; (*) VFB: The "Show V-Ray VFB" command did nothing if the VFB was minimized; (*) VFB: Fixed UI freeze if compare mode was turned on in the VFB and the user tried to render; (*) VFB: When the VFB history was closed, it reopened on the next render; (*) VRayPTex: Fixed artifacts in the reflection render element when using VRayPtex textures; (*) imapviewer: fixed slowdown when merging light maps; (*) VRayColor2Bump: fixed an issue large render resolutions; (*) VRayDisplacementMod: fixed possible cracks between different subdivision levels when using subdivision displacement;
  11. Piszę w sobotę w nocy, więc wiecie czego się spodziewać. Ale akurat na ZUS i podatki mam trzeźwe podejście. ZUS przegrywa 70% spraw sądowych, co sugeruje że działa na granicy prawa. Jako płatnik preferencyjny, 500zł składek wraz z księgowoscią wydaje się być OK, ale np. prawie 1k opłat za możliwość legalnej pracy mojego taty, to przesada. Jakby to rozdzielić po 500zł to można mieć genialne ubezpieczenie zdrowotne i emerytalne, na nie padakę z (true story) 3 000 000 000 000 (bilionami) zł zobowiązań względem emerytów i NFZ z kolejkami na diagnozę i brakiem leków na np. raka. Mam cichą nadzieje na rewolucje, bo w chwili obecnej albo zapłacimy kilkoma latami wyrzeczeń, albo tak jak Grecja i jeszcze pewnie w tym roku Włochy i Portugalia zostaniemy wykupieni za cenę gazu łupkowego (1% wartości, dzięki T.), a potem niewolnictwo. Albo to skasuję, albo poprawię z rana. Mam już dość pomysłów typu "europejski bank centralny będzie walczył z bezrobociem" albo "KE chce wyrównać minimalna krajową dla całej UE". Oddać składki ZUS chętnym, jeśli ktoś płaci, niech dostanie opiekę, jak ktoś się miga od płacenia, albo jest od 5 lat na bezrobociu niech zdycha, Darwin się ucieszy. Wiem, ze to jest kontrowersyjne, ale takie mamy czasy. Nie dajmy popaść w nowy EU-socjalizm. Ruszmy masy. Pozdrawiam Bartek Grzegorczyk
  12. Ja odpadam, miałem cichą nadzieje, ze klientka spóźni się z materiałami i zlecenie się przesunie, a tu psikus. Sorry panowie (i panie), może następnym razem, latem, na wyspie :)
  13. A u mnie wszystko działa bezproblemowo, i to nie w testach, tylko zaryzykowałem i sprawdza się w pracy. Akurat nie potrzebuje v-raya, a modelowanie, mapowanie i wyświetlanie w viewporcie działa świetnie.
  14. Ostatnio przeszedłem przez podwórko pracoffni i w piątek wieczorem było zamknięte, więc chyba lipa. Bohema jest zbyt imprezowa (2 lata mieszkałem na przeciwko wiec się o tym przekonałem), ale Kogut daje radę. Z góry uprzedzam, że zabieram aparat, ostatnio brakowało.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy