Jump to content

FXSzewC

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About FXSzewC

  • Rank
    Member
  1. Witam. Mam problem z programem ReconstructMe, ktory skanuje obiekty w 3d za pomoca kinecta. Widze okienko ze zwyklym filmem(RGB), ale okienko gdzie powinien byc odtwarzany na zywo skan 3d, jest po prostu szare. W kazdym programie tak jest. Podejrzewam karte graficzna Gigabyte NVIDIA GTX 670 OC. Mam wszystkie sterowniki najnowsze. Przepraszam za bra polskich znakow, ale jestem w UK i nie mam polskiej klawiatury.
  2. Kolejny problem... Mam już śmigło zaanimowane, helikopter też leci do przodu. Ale jak chcę trochę poobracać helikopterem(razem ze zaznaczonym śmigłem) to śmigło ucieka z miejsca, w którym powinno być. Możecie pomóc?
  3. Ok :) Mam rozwiązanie. Trzeba wybrać "world" z Reference Coordinate System :)
  4. Ok. Przesuwa się na środek obiektu, ale jak obracam to nie obraca się wokół własnej osi.
  5. Mam problem. Otóż mam helikopter. Chcę obrócić jego śmigłem, ale.. No właśnie chcę aby śmigło obracało się wokół własnej osi, ale środek śmigła jest gdzieś obok. Jak nastawić środek(oś) śmigła na jego środek?
  6. Mam taki problem. Robię sobie film na którym ma być prosta scena np. kulka. Dodaje do niej reflection, włączam "Global Illumination" i "Ambient Ocullsion". Do "Sky" dodaję zdjęcie nieba. i wychodzi takie coś jak na zdjęciu :( http://imageshack.us/photo/my-images/440/kulka.png/
  7. "Zła geometria sceny w maxie" - Oczywiście chodzi o ground plane :)
  8. Witam. Mam problem: otóż zrobiłęm bardzo dobry motion tracking w boujou. Oczywiście zrobiłem "scene geometry" z uwzględnieniem tego, że "y-axis" w maxie jest innaczej. Wyexportowałem to i gdy otwieram skrypt w maxie jest: zła geometria sceny, ruch kamery trwa dłużej niż sam film( wyeksportowałem z 50 klatkami za sekundę, czyli dobrą ilością). Jakieś pomysły?
  9. Mam jeszcze jedno pytanie! Otóż czy da się jakoś złączyć razem np. 3 camera solve'y? Jak ta to jak?? Robię tak, że robie camera solve od 1 do 600 a potem od 600 klatki do 1018 klatki i chcę to złączyć by był 1 camera solve
  10. Dziękuję! Że sam na to nie wpadłem! :)
  11. Tak, Tharusi to dobra propozycja. Niestety można zrobić tylko chyba 512 części i nie można robić żadnych pęknięć ani wybierać materiału. Na pewno nie dorównuje on RayFire z 3ds max...
  12. Witam, mam pytanie. Czy można zrobić maskę w 3ds max np. mam cube'a i jakieś zdjęcie lub film w tle z np. murkiem. I chcę zrobić tak, żeby cube był za tym murkiem. Da się tak zrobić? Wiem, że 3ds max to nie program do postprodukcji, ale jakieś sposoby chyba są. P.S Jestem kompletnie nowy w 3ds max.
  13. Chodzi o to , że jak mam ścianę i jak zaainmuje jakąś kulkę lecącą na nią to rozwala się cała ściana... Ja chcę zrobić tak jak na niektórych filmikach jest, że rozwala się w środku tylko jakaś część. Czy to robi się "splajnami"?
  14. Ok, mam nadzieję, że tym rozjaśnię wam problem: Otóż pobrałem klip do MatchMoving'u ze strony http://www.hollywoodcamerawork.us/greenscreenplates.html i problem jest następujący: Objekt testowy: np. biedronka(w pftrack jakiś cube) obracają się tak jakby z kamerą, ale się przesuwają, nie zostają w jednym miejscu... Tak jakby się trackował tylko obrót kamery. Nawet w PFTrack'u się tak robi. Pomożecie?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy