Jump to content

arcade

Members
  • Content Count

    2,068
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

arcade last won the day on August 3 2010

arcade had the most liked content!

Community Reputation

168 Excellent

4 Followers

About arcade

  • Rank
    Maruda
  • Birthday 05/29/1983

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Hmmm, w sumie to zabieram się za gierkę dla dzieci, na razie tylko jakieś luźne pomysły / koncepty. Byłaby to gra przeznaczona dla 5 - 8 latków z elementami edukacyjnymi. Na razie żółwika wrzucam tutaj - jak projekt będzie się rozwijał to może założę wątek o nim. Co sądzicie? edit -> a, sorry - zrobienie tego zajeło mi ok. 10h, na razie jest sam model w ZB pomalowany per pixel. Dopiero będę z tego tworzył model LP + teksturki.
  2. Dla mnie system walki w W1 również nie robił... A przeszedłem tą grę, mimo że walka nie sprawiała mi żadnej przyjemniści historia i questy były na tyle ciekawe żeby przytrzymać mnie przy monitorze. Nie wspominając o klimacie... Coś pięknego. W2 was zniszczy panowie i panie, już nie mogę się doczekać aż ludzie zaczną grać w tą grę :D
  3. WHOO! HAHAHA! :D Gratki dla PCF - strasznie byłem ciekaw czy ta odniesie sukces czy nie, jak widać już odniosła i to jaki - a to dopiero początek :D
  4. Fajne boxy :] Nie no joke, trochę dziwią takie pokrętła na geometri i model boxowy ale co tam. Fotelik jest mega - bardzo mi się podobają kolory i jakoś całość jest po prostu bardzo ładna :) Tylko ta sklejka z tyłu jakoś nie teges.
  5. arcade

    piracka armata

    tym razem ni ma update, ostatnia rzecz o jakiej myślę po robocie to siadanie do tego modelu... ale przy jakimś luźniejszym weekendzie będę poprawiał jeszcze, bo tak jak napisałem poprzednio nie jestem jeszcze w 100% zadowolony... Przybysz -> chciałem żeby ten element był kanciasty i toporny, może trochę przesadziłem, ale nie będę tego zmieniał, mi leży tak jak jest. Porasz -> no, z tym zakończeniem to już ktoś mi zwrócił na to uwagę, zrobiłem to świadomie, ale pewnie przy kolejnym upie poprawie... Pirat -> nom, pisałem że z drewnem jeszcze nie skończyłem, masz rację że jest zbyt jednolite, będę to jeszcze tweakował. Dzięki za minitutorial ;) jedna uwaga, sposobem który opisałeś miksujesz jedynie jasności, nie dodajesz za to wogule koloru. Levus -> liny robiłem na końcu, na początku wogule ich nie miało być. Przesadziłem z rozdziałką i zjade finalnie na 512x512, nie będzie to miało znaczenia dla wyglądu modelu. Śróbki nie są bakowane bo nie :P czasem takie elemety na geo dobrze robią, zwłaszcza z bliska i z ostrych kątów, a nie zajmują wcale aż tak dużo tris jak się wydaje. Normal ma być zróźnicowany na lufie, może doadam jeszcze noisik, ale to najwyżej na detailmapie.
  6. arcade

    piracka armata

    Heja dzięki za wszystkie commenty. ano macie racje wszyscy :P Wszystko dlatego że chciałem już koniecznie skończyć ten model, bo skończył mi się już czas który sobie na to przeznaczyłem. I trochę się pośpieszyłem z publikacją przez to. No nic, dzisiaj usiadłem znowu na dwie godzinki i wypaliłem ao porządniejsze oraz zrobiłem trochę tweaków do tekstury - zwiększyłem spec na metalu i zmieniłem teksturę drewna, choć to ciągle nie to co chciałbym mieć... Jak znowu znajdę chwilkę to potweakuję jeszcze i może wrzucę do jakiegoś silnika... Na razie jest tak: pozdrawiam
  7. arcade

    piracka armata

    Hej Stwierdziłem że machnę sobie coś do porfolio zanim crunch się zacznie w pracy na dobre. Nad tą armatą spędziłem dwa weekendy. 9610 trisów 3x 1024 dif, normal i specular. Mam nadzieję że się wam podoba :) pozdro
  8. prosta sprawa, zacząć od rynku polskiego a potem robić ekspansje jeżeli pomysł się przyjmie... Zrobienie strony międzynarodowej to nie tylko zagraniczni freelancerzy, ale też większa szansa że znajdzie się zagraniczny pracodawca :P IMO pomysł jest spoko, takie rzeczy już istnieją, ale są upierdliwe w użyciu albo nie wszyscy wiedzą gdzie je znaleść - np. profile na CGTalku. A, dodałbym jeszcze opcję wstawienia ceny za godzinę pracy, może nieobowiązkowe, ale dawało by to jakieś pojęcie komu można zlecić jakies gówienko małe a do kogo tylko z poważnymi oferami.
  9. No, obejrzałem i bardzo mi się podobał :D Również polecam, choć film momentami naprawdę ciężki i męczący, ale jak ktoś lubi czarne komedie to miodzio :) Aż dziwne że tak mało o tym filmie było słychać... Przy okazji polecam również "wesele" w podobnych klimatach czarnej polskiej komedii :)
  10. hej, a ja mam pytanie - poszukujętytułu filmu: Był to Polski film, opowiadał historię studenta, który starał się znaleść pracę, ale cały czas mu nie wychodziło, gdy tylko coś zarobił jacyś huligani kroili go z klasy. Koleś robił się coraz chudszy i imał się coraz dziwniejszych zajęć w jednej ze scen bierze udział w wyścigu po wódkę z żulami. Film kończy się w taki sposób że gościa okrzykują polskim fakirem - ponieważ wykształcił w sobie umiejętność przeżycia bez jedzenia i zakopują go w ziemi na tydzień - z czego on się cieszy,bo wreszcie może odpocząć od świata. Bardzo mi zależy na namierzuniu tego filmu, za pomoc chętnie dam komuś repa ;)
  11. ojjjj tam... potraktujcie to jako rodzaj promocji / uznania publiki ;) nie każdy może się pochwalić że jego praca została wykorzystana na demotywatora bez wiedzy i zgody autora ;) No chyba że chcecie ścigać drania - ukażmy tego przepoconego 15sto latka chłostą i 20 latami więzienia ;)
  12. Ah, no chyba się nie zrozumieliśmy, ja myślałem o normal mapach ;) A tobie chodziło o coś innego. No faktycznie z tego co piszesz to widzę że może to być problemik hehe, choć na prezentacji twierdzili że problem z cieniami to zupełnie osobna kwestia, niezależna od ich technologi... Czyli na razie o dupe sobie to można potłuc hehe - no nic, przynajmniej nie trzeba będzie całego softu się od zera uczyć ;)
  13. heh, no normalka byłaby zupełnie zbędna przy takiej ilości prawdziwej geometri... Podoba mi się ich wizja liczenia tylko tych polygonów które są niezbędne do generowania obrazu - 1polygon = 1 piksel na ekranie. Shadery to tylko zdaje się tylko kwestia odpowiedniej mocy obliczeniowej, ale mogę się mylić. Tak czy siak - pożyjemy zobaczymy, na razie traktuję to jako ciekawostkę.
  14. Dużo teoretyzowania, a jakoś to wszystko nie składa mi się do kupy kompletnie, ma natomiast z kupą wiele wspólnego ;) Do dzieła panowie graficy i pokażcie jak to powinno wyglądać chociaż na wyrenderowanym z voxeli obrazku statycznym, wtedy pogadamy.... Unlimited detail to bardzo ciekawa idea, czekam aż będzie można położyć na tym łapkę ;) Oczywiście ta zmiana zajmie lata żeby się przyjeła - chociażby z tego powodu że będzie trzeba kompletnie wymienić zestaw narzędzi którymi się posługujemy trzeba też będzie zupełnie zmienić workflow przy grach. Może się nawet zdarzyć że w rzeczywistości okaże się że technologia ta sprawia dużo problemów przy praktycznym zastowaniu i zostanie jedynie ciekawostką, jak już wiele pomysłów przed nią. Co do Crysisa to trzymam kciuki, ich silniki zawsze kopały pupę, choć trzeba przyznać że filmiki robią zawsze dużo większe wrażenie niż sama gra (pamiętacie jak wszyscy się slatowali na efekty w Crysysie przy DX10? W samej grze nie było aż takiego szału).
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy