Jump to content

intoxicate

Members
  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

intoxicate last won the day on October 13 2010

intoxicate had the most liked content!

Community Reputation

40 Excellent

1 Follower

About intoxicate

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    src->wwa->wrc->glc->d-g
  1. Cześć, Daaaawno mnie tu nie było, ale myślę, że warto wrócić :) Nie wiem czy tu będzie ten temat pasować czy gdzieś w off-topie, mam nadzieję, że nikomu pod górkę nie robię. Od paru tygodni tworzę bloga o tym jak stworzyć od zera shootera fpp w klimatach sci-fi bez umiejętności programowania czy tworzenia grafiki. Bloga można znaleźć tutaj: http://creategamesfromscratch.blogspot.com myślę, że może pomóc osobom, które chcą zacząć przygodę z Unreal Engine 4. Generalnie chcę wszystkim pokazać, że w dzisiejszych czasach każdy może stworzyć grę - tym bardziej grafik :) Tutaj przykładowy screen z gry z jakiś 2-3 dni pracy: To co Was może zainteresować to to, że wykorzystuje assety znalezione w internecie (np od Killstara) więc jeśli ktoś z Was ma coś co może pasować i może się podzielić chętnie przyjmę i zrobię reklamę. Gra którą robię będzie darmowa (iOS / Android / Steam) a blog będzie opisywał ( i już opisuje) 1v1 jak taką grę zrobić, będzie można czytać go jak książkę. Mam nadzieję, że komuś się przyda. Pozdro!
  2. Firma Vivid Games poszukuje kreatywnych, zmotywowanych i doświadczonych profesjonalistów. Praca u nas wymaga pasji do gier i wysokiej kultury pracy. Kluczowa jest również komunikatywność. Oferujemy pracę nad światowej klasy projektami na najnowszych platformach sprzętowych. STANOWISKO: GRAFIK 3D/2D (miejsce pracy: Bydgoszcz, Wrocław) Oczekujemy: - Zaawansowanej znajomości programów graficznych, - Zdolności plastycznych oraz wysokiej kreatywności, - Wysokich umiejętności kompozycyjnych, - Znajomości trendów i standardów graficznych, - Umiejętność rysunku odręcznego, - Dobrej znajomości języka angielskiego, - Wykształcenie plastyczne będzie plusem. Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, - Realizację projektów na światowym poziomie, - Elastyczne godziny pracy, - Darmowe napoje, świeże owoce, kawę, - Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej, - Szkolenia, uczestnictwo w międzynarodowych konferencjach, - Dogodną lokalizację biur, - Pakiet relokacyjny, - Świetną atmosferę! Zgłoszenia: [email protected] Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez umieszczenie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego w firmie Vivid Games S. A. zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."
  3. Studio Vivid Games to renomowane studio deweloperskie zajmujące się produkcją najwyższej jakości gier na urządzenia przenośne i konsole. Nasza ugruntowana pozycja powstała poprzez wieloletnie budowanie zgranego zespołu, technologii i kultury pracy. Do naszych nadchodzących projektów na platformy przenośne Sony Vita, Apple iOS, Android poszukujemy doświadczonych i wysoko zmotywowanych Testerów, dla których gry i ich tworzenie to pasja. Jeśli cenisz sobie dobrą organizację pracy, renomę i stabilność - dołącz do naszego zespołu! Wymagania: - Pasja do tworzenia gier, - Przynajmniej 2 letnie doświadczenie w branży produkcji gier, - Znajomość modeli i oprogramowania wspierającego procesy testowania, - Znajomość podstaw programowania będzie plusem, - Umiejętność pracy zespołowej i komunikacji, - Zdolność do zaawansowanego analitycznego myślenia, - Sumienność, prezycja, wysoka motywacja do pracy, - Dobra znajomość języka angielskiego. Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (~2500 - 3000 PLN) i warunki pracy, - Prywatną opieka medyczna, - Realizację projektów na najwyższym poziomie, - Pracę z najbardziej znanymi specialistami w branży, - Świetne perspektywy rozwoju zawodowego, - Elastyczne godziny pracy, - Dogodna lokalizacja biura (centrum). Zgłoszenia proszę wysyłać na adres [email protected] Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez umieszczenie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego w firmie Vivid Games Sp. z o.o. zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."
  4. Studio Vivid Games to renomowane studio deweloperskie zajmujące się produkcją najwyższej jakości gier na urządzenia przenośne i konsole. Nasza ugruntowana pozycja powstała poprzez wieloletnie budowanie zgranego zespołu, technologii i kultury pracy. Do naszych nadchodzących projektów na platformy przenośne Sony Vita, Apple iOS, Android poszukujemy doświadczonych i wysoko zmotywowanych Level Designerów, dla których gry i ich tworzenie to pasja. Jeśli cenisz sobie dobrą organizację pracy, renomę i stabilność - dołącz do naszego zespołu! Wymagania: - Pasja do gier, - Doświadczenie w projektowaniu i implementacji poziomów gier różnych typów, - Znajomość edytorów gier, - Zdolności plastyczne i wyobraźnia przestrzenna - Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i ścieżka ukończonych projektów, - Znajomość rynku i branży gier, - Umiejętność pracy zespołowej i komunikacji, - Kreatywność, - Umiejętność analitycznego myślenia, - Sumienność, prezycja, wysoka motywacja do pracy, - Dobra znajomość języka angielskiego. Oferujemy: - Atrakcyjne wynagrodzenie (~3500-5000 PLN) i warunki pracy, - Prywatną opieka medyczna, - Realizację projektów na najwyższym poziomie, - Pracę z najbardziej znanymi specialistami w branży, - Świetne perspektywy rozwoju zawodowego, - Elastyczne godziny pracy, - Dogodna lokalizacja biura (centrum). Zgłoszenia proszę wysyłać na adres [email protected] Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez umieszczenie oświadczenia o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego w firmie Vivid Games Sp. z o.o. zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."
  5. Przepraszam za kolejnego posta, ale jak widac paru grafikow sie zglosilo (fajnie:)) zostaly 3 projekty, jeszcze potrzeba 3 grafikow, wiec jak komus taki projekt interesuje prosze pisac. Jak juz troche rozbujaja sie graficznie te projekty zaloze jakis watek z nimi wszystkimi byscie mogli zobaczyc co tam ludzie wydziubali i byscie sie przekonali ze jednak mozna sobie na spokojnie dziubac. Pozdr!
  6. Cześć, Szukam kogoś kto ma jakiś swój własny amatorski server i mógłby udostępnić mi 10GB miejsca i postawić tam SVNa. Można będzie ograniczyć szybkość sciągania i uploadu do minimum + będę płacił co miesiąc za taką pomoc. Jak coś mail: andrzejkoloska(_at_)gmail.com
  7. temat jest nadal aktualny. Dodam trochę więcej informacji. Rozmawiałem z paroma wydawcami i jest parę podejść do tematu wydawania: można grę komuś sprzedać i mieć wciąż 50% z zysków, w takim wypadku dla grafika wyszło by koło 4-5k na łapę, można grę oddać wydawcy (przykładowo wydawca dla którego pracuję) i podzielić się zyskami, bądź grę sprzedać. Jak ktoś chce się bawić w własne wydawanie - można też wydać samemu (inwestycja 200$), dla mnie najlepszym rozwiązaniem będzie sprzedanie gry wydawcy, ale otrzymanie za to również revenue rzędu 30-50%. Generalnie mam coraz więcej prototypo-gier, gdzie po prostu brakuje mi grafiki. Z ogłoszenia zgłosiła się tylko jedna osoba, która już pracuje nad jednym projektem, przydało by się takich osób więcej. Projekty robię sam i robię je by po prostu dorobić, folio i tak już mam zapełnione. Temat jest dla tych, którzy chcą zacząć wrzucać coś sobię do folia i nie będzie to mmorpg albo jakieś duże fpp, tylko proste gry 3d na urządzenia mobilne (Gdzie mimo wszystko nie ma ograniczeń z mobile - sceny mogą pomieścić 40k tri), temat jest również dla tych, którzy chcą po prostu dorobić sobie jakiegoś grosza. Nie jestem ambitną osobą, robię swoje i przydało by się mieć paru grafików, którzy też robili by swoje. Czym wyróżnia się to ogłoszenie od innych? Tym, że jesteśmy w stanie skończyć projekty w ciągu 1-2 miesiąca, jeśli znajdzie się grafik, który ma czas. Tym, że tu nie ma gadania w stylu "może być kasa", kasa będzie to zależy już od nas w jaki sposób do tego podejdziemy, kontakty z wydawcami mam już ogarnięte, trza tylko wysłać coś konkretnego bez placeholderów. Nikomu nie oferuję kupy złota, sławy i innych tego typu rzeczy. Jak ktoś chciałby więcej informacji - piszcie, przydało by się kogoś więcej nakłonić bo dobrych gier 3d na AppStore jest mało i jeszcze jest miejsce na coś nowego. Im dłużej się zwleka tym więcej konkurencja zrobi. //dalem po screenie z 2 projektow ktore aktualnie sa robione powolutku //dodatkowo lista prototypów jakie mam - bold = zajęte, gdzie już grafik jest: - Core Flight, endless w którym to lecimy do jądra ziemi i omijamy przeszkody, - Car Deathmath, - Kulka z fizyką która poruszasz ruchami iPhone'a. Musisz uciekać przez przeszkodami (widok top-down), - Tor przeszkód samochodem. Klimat ala Mario/Klocki lego, gdzie masz trasy, na których są przeszkody, musisz je umiejętnie omijać/zwalniać by dojechać do końca trasy (widok top-down) - Top-Down Shooter, gdzie wcielasz się w postać do której pędzi masa mutantów/zombiaków, musisz jak najdłużej wytrwać przy życiu, duże lokacje, sporo broni, gra akcji, - Dungeone Hack&Slash, mikro wersja Diablo w 3d, gdzie schodzisz po prostu coraz niżej, masz coraz cięższych przeciwników, nowe bronie etc - baaaardzo orkojone diablo, - Fpp survival, podobne do top-down shootera, ale z widoku fpp,
  8. No ja zauwazylem ze jak sie potrafi duzo i chce sie robic duzo, to tez duzo jest Tobie oddawane/zlecane, bo ktos wie ze to i tak zrobisz mimo tego ze musisz siedziec po godzinach :)
  9. imho: Sa wzloty i upadki jak wszędzie. Tym upadków będzie coraz więcej, a to dlatego, że rynek jest coraz większy i trudniejszy do ogarnięcia, głównie ze względu na konkurencje, która robi gry taniej, szybciej a i tak wywiązuje się z kontraktu. Przez to firmy lecą do takich 'którzy muszą spinać poślady' zamiast do dobrze ułożonych firm, które chcą 2x więcej siana za dany projekt. Firm dla których liczy się kasa jest więcej niż firm dla których liczy się jakość (z perspektywy pc, mobile, psp czy tam nintendo). Co do grafiki 1/3 projekty teraz to zajawa, bo jest coś konkretnego i fajnego, a reszta to jakieś crapy, które trzeba po prostu zrobić. Grafikiem nie jestem, ale raczej moim marzeniem nie było by skalowanie assetów, bądź przygotowywanie ich pod daną platformę. Chyba liczy się praca kreatywna - która raz jest a raz jej nie ma. Wszystko zależy od tego w jakiej firmie wylądujesz i nad jakimi projektami będziesz miał okazję pracować. Najlepiej udeżać w firmy któe maja konkret folio (dobre IPki), mają konkret organizacje, są już ustawione w branży i zlecenia dostają z pierwszej dużej ręki (od kogoś dla kogo liczy się jakość) + mają hajs na własne IPki. Takich firm jest mało. Inna sprawa, dużo ludzi mówi, że w pracy pracują a po pracy robią to co lubią. Czyt. w pracy robią jakiś shit, a w domu tworzą grafikę dla siebie. Coś w tym jest bo nie każdy lubi ustawiać materiały, czy pisać shadery. Ja już prawie 7 lat siedze w gd i powiem Ci, że mam dość jak ja pierdykam. Wyścig szczurów, zastanawiam się nad wybiciem z poza polski i obczajeniem jak to wygląda poza naszymi granicami. Przykładowo mam ~8 projektów na raz, termin za terminem nie mam czasu na to by się porządnie wysrać, moje życie prywatne to sen. Jara mnie to co robię i daje mi to satysfakcje gdy uda mi się uwalić jakiegoś pajaca biznesmena i przekonać go do jakości a nie hajsu, ale psychicznie skończę gdzieś w psychiatryku :) Game Dev porównał bym aktualnie do pracy nie wiem prawnika, lekarza, gdzie trza mieć pasje, to jest praca full-time, z nastawieniem na full. (nie mylić z mocnym fullem). Oczywiście każdy ma inaczej. Moim zdaniem ważne byś się rozwijał i jak już zauważysz, że potrzebujesz czegoś nowego - po prostu to coś nowego zacznij robić. Dam Ci przykłady testerów, których znam. Żyją nadzieją, że kiedyś będą designerami/managerami etc. Jak nie pokażą tego, że nie chcą być testerami - będą testerami zawsze. Trza mieć jaja i zdawać sobie sprawę z tego, że nie zawsze może być tak różowo. Dodatkowo (znow moim zdaniem) w Polsce jest nienawiść. Teksty w stylu "Nie powiem Ci bo jestes z konkurencji", albo "Dzisiaj wypieprzamy cały dział QA z pracy", albo "Testerzy nie idą na impreze", albo "Daj mu miesiąc urlopu i niech spiernicza", albo "Co mnie obchodzi, że ktoś siedzi 16 godzin dziennie - jest termin!" są na porządku dziennym. Ja codziennie jestem na krawędzi wylecenia z firmy w której pracuje (tak mi się wydaje), bo jadę w piec takim ludziom, ale są firmy w których coś takiego jest akceptowane przez management bo swojego szefa widzą tylko raz na miesiąc. Tak czy siak są wzloty i upadki - jak mówiłem wcześniej. Raz jest fajnie, fajny projekt, fajny wydawca, jest luz, jest kreatywna praca, następnym razem projekt jest denny, wydawca jest denny, manager jest denny, ktos tam inny jest denny i wysysa się człowieczeństwo. Nie daj się wrobić i nie pokazuj, że dużo potrafisz. Rób swoje, rób to dobrze.
  10. Cześć, Szukam grafika 3d, który wykonał by modele: - 2 samochodów, - 3 broni, - Postaci Zombie w raz z 4 animacjami (chodzenie, idle, atak, wstawanie z ziemi) - envrio do lokacji (na priva dam wiecej infa) Gre opisze krotko: car Deathmatch na iOS (iPhone 4, iPad, iPad 2) przy użyciu UDKM (Unreal Engine). Gre mam już praktycznie gotową, dla zainteresowanych mogę posłać builda wersji PC. Ficzery: - Arena na której rozgrywa się walka - klimat pustynny postapo ala Rage od ID, - Na arenie inne samochody z którymi się walczy i zdobywa punkty, - Na arenie spawnuja sie zombiaki, które przeszkadzają w rozgrywce + można je zabijać za co dostaję się punkty, - Zabijanie zombiaków = fun, jest ragdoll, fajnie się kładą, - 3 bronie porozrzucane na lokacji: sniper-rail, minigun, rakieta, - System combosow, za które zdobywa się wiecej punktów + jest fajna dynamiczna scenka gdy danego combosa się uda odpalić, - Tutoriale w in-game, - Za zabijanie zombiaków dostajemy punkty, dzięki którym możemy upgradeować nasz samochód (przyspieszenie, ręczny, damage, armor etc - zmiennych jest sporo), - Fizyka samochodu z Unrela'a, więc jeździ się bardzo fajnie jak na iOS, - AI przeciwników i zombich nie jest złe - Menu z placeholderowym hudem zaimplementowane, - W grze chodzi o Hi-Score, Twój wynik się liczy. Wynik zależny jest od skilla - jak długo przetrwasz na arenie, ile zombie zabijesz, ile combosów zrobisz, ile innych samochodów zabijesz - jest globalna tabela wyników przez Game Center - NIE ZAIMPLEMENTOWANE: Multiplayer przez Game Center - chciałbym to zaimplementować, tak by można było pograc sobie ze znajomym for fun. Generalnie wszystkie potrzebne ficzery są, jest fun z gry na iPadzie. Kogo szukam? - Kogoś kto czai klimat postapo, - Kogoś kto potrafi robić bardzo dobre modele low poly (auto: 7k tri, zombie 500-1000 tri, teksturki 512x512), - Kogoś kto ma czas :) Co mogę zaoferować? - Odpowiedzialność za całość grafiki 3d - jeśli styl graficzny (postapo) Ci nie pasuje, można to zmienić, - Jedyna osoba która pracuje nad tym projektem to ja więc jak grę się skończy łatwo będzie się dogadać co do wynagrodzenia, - Projekt gry w folio, Jaki mam plan? Znaleźć grafika 3d -> podpiąć grafikę 3d -> znaleźć grafika 2d -> podmienic placeholdery w hudzie/menu -> wydać grę 'za pomocą' wydawcy, nie samemu -> zająć się kolejnym projektem. Jak ktoś jest zainteresowany proszę pisać na maila: andrzejkoloska(_at)gmail.com w raz z jakims foliem. Pozdrawiam!
  11. Moi drodzy koledzy. Nie porównujcie mi proszę tego do Zróbcie mi MMORPG/Robimy MMORPG bo żal się robi. Zgadzam się ze wszystkimi, którzy piszą, że pomysł MÓGŁBY wymagać dużego nakładu pracy, finansów, biznesplanu i wogólę. Dodatkowo są inne strony skupiające freelancerów i ktoś na tym kase trzepie. Spoko, fajnie. Nic konkretnego i konstruktywnego tak naprawdę nie napisaliście - tzn nic co by mogło nam pomóc w realizacji tego pomysłu - szkoda. Parę rzeczy, które musicie wziąć pod uwagę: - To ma być portal TYLKO z Polskimi Freelancerami. Dlaczego? To chyba jasne. - To ma być portal worldwide. Ludzie z całego świata będą widzieć polskich developerów. - Na portalu ma być prosta lista freelancerów. Jak jakiś developer dogada się z freelancerem i będzie się komunikował telefonicznie pry następnym zleceniu - to chyba dobrze, że dzięki takiej stronce go wogólę znalazł. - Zgadzam się z tym, że telefoniczne/google/kontakty załatwianie outsourcu jest OK - ale o to chodzi w portalu by właśnie zoptymalizować opcje wyszukiwania/dzwonienia. - Ktoś powiedział, że ryneczek jest niewielki - nie wiem skąd coś takiego ale rynek gier komputerowych jest większy od rynku filmowego. Target początkowy będzie gamedev bo to jestem samemu w stanie ogarnąć podrzucając tylko (tak tylko!) linki znajomym. - Jak przekonamy pracodawców? Nie będziemy nikogo przekonywać, pracodawca dostaje portal i ma szybką opcje do wyszukania freelancera. Może to zrobić na innych stronach, może to zrobić bezpośrednio z mojego kontaktu na takim portalu. Co zrobi? Oczywiście poszuka w portalu jak i w innych portalach. Nie potrzebnie teoretyzujecie. Ludzi bardzo dobrych, którzy nie są nigdzie zarejestrowani jest masa. Zgodzę się z tym, że aby być freelancerem trzeba zapierniczać, ale to nie ma nic do tego tematu i wg mnie dyskusja o tym jest po prostu bez sensu Powiedz mi gdzie Ty tutaj widzisz, że ktoś coś takiego pisze? Ktoś mówił że to będzie łatwe? Dla mnie rozreklamowanie takiego portalu jest łatwe. Powiem więcej, na mojego głupiego bloga - gdzie nigdzie go nie reklamuje mam średnio 500 unikatów. Pracuje z wieloma wydawcami, znam jeszcze więcej ludzi w branży, nie martwię się o to czy taki portal się rozkręci bo wiem jak wygląda rynek i ile firm/ludzi szuka kogoś do zlecenia - telefonicznie/we własnym zakresie kontaktów/na portalach/w ogłoszeniach. Gdzie tu widzisz rady? Dude, jesteśmy na etapie teoretyzowania. Rozumiem, że aby to było realne musimy generalnie zagadać do moderatorów Max3d - wyrzucić topik, zebrać nakłady finansowe, zrobić znacznie lepszą stronę od freelancers.com, zrobić budżet plan. No niestety tak nie zrobie. Ja podchodzę do tego realnie, może dla kogoś realność oznacza całkiem coś innego niż dla mnie. Swoją drogą realność i podejście pesymistyczne to jest to co robie na codzień w pracy - starając się podchodzić do projektów tak by nikt nie miał crunch time'u - który ostatnio dość często zdarza się w branży właśnie dlatego, że ktoś nie myśli realnie i nie daje sobie z tym rady. Więc naprawdę nie musisz mi przypominać o tym by podchodzić do tematu realnie, bo crunch time w projektach które prowadzę zdarza się bardzo rzadko. W niczym. Portal skupi w sobie polskich freelancerów i da możliwość szybkiego wyszukania osoby do zlecenia. kasa kasa kasa, trudno uwierzyć, że raz może o nią nie chodzi? Prosta piłka - freelancer poświęca 10 minut na rejestracje i tyle. Może dzięki takiemu portalowi uda mu się zdobyć jakieś zlecenie, a może nie. Zreszta tak szczerze to ja nie rozumiem o co Wam chodzi. Jest Ofca, który udostępni server (może też mu nie zależy na kasie), jest programista, który oprogramuje serwis (jego korzyść to folio) i jest chętny grafik na zrobienie layoutu - pewnie dlatego, że chciałby zrobić coś miłego dla innych i może czuje, że coś z tego kiedyś może powstać konkretnego. Tym, że będą w nim tylko Polacy. To, że będzie łatwiejszy w obsłudze jest akurat plusem. To, że nie każdy będzie mógł się na takiej stronie pojawić. To, że znacznie łatwiej komuś będzie wyszukać/znaleźć osobę. To, że nikt nie będzie pobierał prowizji za Twoje zlecenie. To że będzie od ludzi dla ludzi. Patrz wyrzej. Tym, że prawdopodobnie będą tworzyć go osoby, którym się po prostu chce w odróżnieniu od tych, którzy wolą narzekać i rozkminiać jak tu zmienić świat albo stworzyć coś 'realnego'. Gdzie ktoś pisał, że będzie w złej jakości wykonania i będzie się poprawiać w trakcie? Nie lubię jak ktoś ocenia coś czego jeszcze nie ma...portal nie ma konkurować z zadnymi komercyjnymi stronami. Jestem ciekaw czy Wy to wogólę rozumiecie... :| Czemu ma być lepszy? Słuchaj taki portal zwiększa szanse osób, które zajmują się freelancem w polsce na dostanie zlecenia. Zwiększa też szanse znalezienia odpowiedniego freelancera zleceniodawcą. Dodatkowo zmniejsza ich nakład pracy w wyszukiwaniach. Słuchajcie - dajcie nam po prostu robić, wiemy już, że jest to wg Was nierealne i podchodzimy do tego jak do 'zróbcie mi mmorpg' (żal tak swoją drogą) wiemy też, że powinniśmy zrobić biznes plan i najlepiej zainwestować czas w coś innego - wszystko wiemy, a teraz bardzo proszę byście o tym już nie wspominali - ten temat jest zamknięty, Wasze uwagi do nas już dotarły. W weekend ogarnę plan i odezwę się do zainteresowanych na priva. Jeśli jest jakaś osoba, która chciała by dodać jakiś pomysł do tego portalu, albo przyczynić się czymś innym - piszcie, ale proszę Was nie piszcie już jak to jest nierealne i że nic z tego nie będzie bo się burdel tu robi niepotrzebnie. Z góry dziękuję!
  12. powiedz mi skad masz takie przypuszczenia? :) Jak bym dziennie nie dostawał spamu odnośnie szukania kogoś na zlecenie - nie wyszedł bym z tym pomysłem. Najlepiej z rezultatów. Mi osobiście przychodzi to z browarem po prostu. Nie wiem po co takie pytania zadajesz. Jak determinacja się skończy - to trudno, życie. Tak to już bywa. Tak czy siak warto spróbować. Nie wiem jak z innymi, ale ja nie jestem biznesmenem i nie chodzi tu o pieniądze ale pomoc - patrz pierwszy post. A ja jestem przeciwnikiem komercji, każdy jest inny - i co z tego? Chciałbym zrozumieć Twój sposób rozumowania... No dobrze, to w takim razie nie pisz nic najlepiej w tym temacie jak nie masz nic konstruktywnego do dodania. Po dżentelmeńsku przynajmniej. Typowe - moja racja jest mojsza. Dude odkładaj i rób pro samemu po cichu i zarób na tym pieniądze. Nikt Ci nie broni. Jak bym chciał też bym zrobił to po cichu i wiem, że mógłbym z tego zarobić parę groszy, ale jeszcze mam w sobie choć trochę człowieczeństwa po tych latach w branży, że daje radę po prostu wyłuskać z siebie chęć pomocy. W takim razie nie zrozumiałeś celu tego poruszenia.
  13. No dobrze Ola-f. Jak bym miał polemizować mógłbym zarzucić parę błędów, które ktoś mógł potencjalnie wykonać w projekcie o którym piszesz, ale po co? No dobrze, niech sobie będą. Siedze w tej branży już długo i jeśli strona która podał Nezumi byłaby tym o co mi chodzi - nie drążył bym tematu i podlinkował znajomków do strony, która podał. No dobrze, tylko w tej branży 'dobre znaleziska' są najczęściej wykonywane drogą 'głuchy telefon'. Nikt tu nie robi facebooka albo site'u który będzie odwiedzany 50k razy dziennie. Spokojnie to będzie mikro i wiem, że samo się rozkręci. To oczywiste, że pierw wszystko stestujemy zanim ktokolwiek będzie mógł się zarejestrować. Rozumiem, że nie jesteśmy pro, ale na chłopski rozum jeszcze myśleć potrafimy chyba...będziemy poprawiać aż sami nie stwierdzimy 'JEST OK'. Nikt nas nie goni, a budżety są dla pro, terminów i biznesmenów. Spokojnie nic się nie stanie jak ktoś zniknie, nikt nie dostanie po dupie. Nie ma jeszcze żadnego planu - powstanie taki jak będę miał parę godzin czasu. W tym akurat mogę powiedzieć, że jestem pro. Dobrze, że ktoś trzęsie dupskiem, ale z drugiej strony jak wiesz ocb to lepiej po prostu nam pomóż, jak nie masz czasu to może przynajmniej napisz na co powinniśmy zwracać uwagę, by zmniejszyć ryzyko. Konstruktywnie proszę i będzie gitara. Kiedyś jak rejestrowałem się na max3d to było tu czuć jedno: entuzjazm, a z proma osobami aż miło było się napić browarka. Nie niszczmy tego :)
  14. W sumie pamiętam jak mi znajomy robił panel admina i dość konkretną funkcjonalność i zrobił to z palcem w dupie. (może był po prostu pro, nie wiem, nie siedze w stronach www) Czas mamy, nigdzie się nie śpieszy. Lepiej robić powoli niż narzekać i wogólę nic nie robić. Jak by każdy przed każdym zadaniem mówił "za dużo czasu to zajmie, za bardzo skomplikowane to jest, nie ma sensu robić" to dalej byśmy grali na commodore (ja nie mam nic przeciwko) albo używali windowsa 95 - więc nie ma co przymulać tematu. Więc nawet jeśli Snake nie ma mega pro doświadczenia to i tak go przyjmę z uśmiechniętą japą.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy