Jump to content
arcade

Game Art : Speed Lp modeling/Texturing/Testy

Recommended Posts

Hej!

 

Mam nadzieję że wątek się przyjmie :) Możecie tu wrzucać wszystkie swoje ćwiczonka, albo speedy. Przy tym nie ma tu żadnych limitów czasowych, tzn. nie będziemy mówić: "to nie jest speed" jeżeli praca zajeło komuś np. 7h. Jednak sam modeling (jak w speed modeling) zajmuje trochę mniej czasu niż modeling, rozkładanie siatki, teksturowanie, nawet robione pośpiesznie.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

Możecie tu wrzucać zarówno same modele, jak też same tekstury (np. SDKi), ćwiczenia z normalmap robione w ZBrushu lub whathever co chcecie w sumie :)

 

Jeżeli pokazujecie sam model, to byłoby fajnie jak byście wrzucili też siatkę

Jeżeli pokazujecie teksturkę, fajnie byłoby zobaczyć flata

Miło by było też jak byście pisali ile czasu zajoł modeling

(wszystko powyższe w celach edukacyjnych - dzięki temu komentujący będą mogli łatwiej wtknąć błędy, a oglądający łatwiej się czegoś nauczyć. Powyższe punkty nie są bezwzględnie wymagane, ale miło by było jakbyście się do nich dostosowali.)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

pozdro 600 and have fun z tym wątkiem :)

Edited by arcade

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to i ja cos od siebie :)

 

jakis pan w gaciach i szkopskim hełmie :) (to moja pierwsza postac jaka zrobilem w lp - poczatki organiki)

 

panwgaciach.jpg

 

2589tri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ognisty - heh, jak na początki to jest super :]

Gdzieś tam czasami proporcje kuleją, albo jakieś drobne błędy w anatomii, ale poza tym jest naprawde cool.

dawaj dalej :)

 

Edit -> no ale fajnie byłoby zobaczyć siatczkę, tak samo jak spoko by było jakbyś napisał ile czasu Ci to zajeło...

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co tu dużo mówić - siatka automatycznie generowana z z-sphere, tekstura tylko żeby była, a normalmapa - pierwsze koty za płoty ;)

 

Tak wrzuciłem, bo dawno chciałem zrealizować pomysł na wątek, a na początku coś musi przecież być ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no cóż, przyznam sie ze siateczka nie prezentuje sie najlepiej :> ale wkoncu trening czyni mistrza... moze kiedys bedzie perfekt... :D

 

dawno to robilem.... i jak dobrze pamietam to z 4-5h

 

siatka.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

darkelf--> hehe ale smieszny :) gostek

robione w wings'ie??

czemu wszyscy organike wrzucaja ehhhhh :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś zrobiłem takiego raptorka, stara rzecz toto, jeszcze na speedmodeling na forum3d.pl (prawie półtora roku ma), jest zrigowany i zamapowany, tylko jakoś nie było kiedy texturki zrobić, teraz mi się przypomniał, to go wrzucę. 2351 trisów (tak dużo bo zęby to geometria)

Share this post


Link to post
Share on other sites

siatke dam jak będę w domu, może wieczorem, może jutro, jakoś zapomniałem :)

 

rig w maksiu kostkami + skin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś tu narzekał że za dużo organiki , to ja coś wrzucę:

coś koło 4000 trisów, parę godzinek , mój pierwszy low poly model, niestety szlag go trafił , awaria dysku, tylko rendery na koncie www zostały heh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam - tak sobie wystukalem - wzorowane na postaci z filmu (troche zmienilem stopy bo kuchnia trochi zle do problemu podszedlem i nie kcialo mi sie zmieniac...) - ma to 1618 triangli - zajelo godzine dwadziescia - wiec chyba speed jeszcze :D

 

pozdro

 

the_eye1.jpg

the_eye1_w.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

siateczka i rig (wiem że prosty, do pozy nie są potrzebne żadne helperki :)).

 

Chyba spróbuję go jednak pomalować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, po bliższym przyjrzeniu się wyjdzie jaki ten model jest obciachowy :P Trochę się od wtedy nauczyłem ;)

 

No dobra. Ale proszę się nie śmiać z modelu i nie używac go do czego innego niz malowanie texturki (w to włącza się używanie go w jakichkolwiek modach, projektach itd. W takim wypadku proszę o kontakt jakby co).

 

Enjoy.

 

PS. Plik jest archiwum RAR, po ściągnięciu zmień nazwę. (dlaczego nie można uploadować archiwów rara na forum?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

empeck -> nie no obciachowy to na pewno nie jest :)

Ale ząbki faktycznie mogły by być inaczej rozwiązane przy tak niskim polycouncie dla ciała :]

 

dzięki za SDK :D

 

ftorek -> Mam dejavu, albo już gdzieś widziałem ten twój model? ogólnie spoko jest

 

kolopek -> nice :)

 

darkelf -> może tylko mi sie tak zdaje, ale siatki masz jakieś takie... nieprzecyzyjne... Może jednak trzeba się przesiąść z wingsa na jakiś inny soft?

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

hyhy - no napisalem ze z filmu :D a dokladnie 'small soldiers' - inna sprawa ze takich patentow w stylu 'oka na patyku' byla juz cala masa w calej tworczosci nazwijmy ja 'fantastyczno/komiksowo/sf'

 

ziom - hmm - w sumie jak robisz spida to 'nieprecyzyjnosc' siatki nie jest jakims powaznym zarzutem :D

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdro za kosteczki tylko szkoda ze nie w pozie ;) ale poradzilem sobie ;p

ziomus - moze mi sie rece trzesa :P? wings to jak na razie jedyny modeling senter ktory mi odpowiada, na dodatek darmowy i nie wlacza sie pol godziny. jak chcesz moge cie zabic w lirycznej konfrontacji za te herezje !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm - mialo byc w klimatach 'burtonowskich' troche nie wyszlo bo lecialem zupelnie z glowy i nie do konca z pomyslunkiem...

 

troche ponad 2 godzinki, 2200 triangli (gdzieniegdzie daloby sie oszczedzic a gdzieniegdzie dorzucic) - pewnie jeszcze z tym kiedys posiedze ale na razie mi sie juz nie kce :D (i moze jakas tekturke sie zrobi... :)

 

poz\dor

 

ps. dzineks ziomus za thread'a - ruszylo mnie w koncu bo jakis marazm mnie juz ogarnial :D

 

tim.jpg

tim_w.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ktos tu marudzil ze sama organika - wiec prosze - oto on, najszybszy w calej wiosce - 'speed king' :D

 

gdzies tu jest madmax i troche bandits: phoenix rising (fajna giera nawiasem)

 

3360 triangli (bez optymalizacji) tak w ogole to wiem, wiem - lekko przegialem, daloby sie to spstrykac (szczegolnie kadlub i kola :) z duzo mniejszej ilosci - ale sory, wybaczcie nie chcialo mi sie :D (zanim zaczne texturke strugac to jeszcze sie tym pobawie - troche detali dorzuce i wywale niepotrzebne triangle)

 

zajelo mi to z pol dnia niestety (refki i w ogole...) - wiec to juz nie speed raczej - ale na razie idzie na poolke wiec nie ma co nowego threada zakladac...

 

ps. w sumie to wymodelowalem prawie calego p-51 - a dopiero potem go tak barbarzynsko poobrzynalem - wiec moze niedlugo go skoncze i tu wrzuce :D

 

pozdro

 

speed.jpg

speed_01.jpg

speed_w.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy