Guest Marioza Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 gut szczelba , to teraz zeby byl to pełny speed poprosimy ładnie jeszcze o texturkie :o)
Bielo^ Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 UV się troszkę yyy..... skrzywiła? Wszystko jedno. To moja pierwsza rozłożona UV modelu który ma więcej niż 100 tri, zajęło mi to ze 30 minut. Zaś teksturka, to prawdziwy speed, 10 minut (+5 na zebranie map z cgtextures) - sporo tego czasu to czekanie na kompa, naprawdę muli przy włączonym winampie i last.fm, on mnie muli nawet przy 35k poly :/. Teksturka co o niej mogę powiedzieć... Wstyd pokazywać - umiem 100 razy lepiej, a ta wygląda jak kupka. Trudno, mnie tam się i tak podoba. Ogólna wizja broni to będzie sobie taka leżała z tyłu jakiegoś zniszczonego wozu, w przyszłości chciałbym zrobić wersję normalną żeby sobie tym w CS czy SA postrzelać. Tak czy siak, oto ten syf. http://img507.imageshack.us/img507/3938/winch1qb6.png http://img393.imageshack.us/img393/3176/winch2iy9.png screen z maxa, w silniku to by lepiej wyglądało, nie byłoby takie rozmazane itd. teksturka diff 1024x1024. Może zrobię normalkę i speca, wątpię, ale zobaczymy. Teraz biorę się za Ingrama Mac10. Może nawet wątek założę?
Kuba Posted August 17, 2008 Posted August 17, 2008 Model spoko, ale szczerze, z teksturą mogłeś się wstrzymać. Na lufie UV Ci się rozlazło, a całość wygląda jak jedynie baza wrzucona na cały model. I ani normalka, ani specular na tym etapie za bardzo nie pomogą. Jeśli sam masz świadomość, że potrafisz lepiej, to posiedź dłużej nad tą giwerą albo potrenuj na następnej. Powodzenia i pozdrawiam.
Bielo^ Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 No jasne, to było ćwiczenie typu w ile czasu mogę w ogóle zrobić jakiś model i jakąś teksturę. Nawet nie wypaliłem żadnego AO ani nic, bo starałem się zrobić to jak najszybciej. Następna będzie lepsza :P.
prrrszalony Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 haha, świetny taki domek! masz tego więcej? :D
_haRRy Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Mam jeszcze to :) No i to na razie tyle, wczoraj dopiero zacząłem to robić.
tronki5 Posted October 2, 2008 Posted October 2, 2008 _harry,pracujesz przypadkiem nad jakimś projektem związanym tematycznie z grą Harvest Moon czy po prostu z nudów coś takiego zrobiłeś?Mi się bardzo podoba,trzyma klimat gry;]
Kruku Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 (edited) No to może i ja coś dodam ;] taki dłuższy speed ;p ale prosty ;] edit; faktycznie wyszła trochę zbyt zblurowana :( wyostrzyłem XD) +siatki z lodem ponieważ wrzucane już do gry aha i source nie obsługuje standardowego speculara ;( Edited November 2, 2008 by Kruku
Scottero Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 Model jak model, tyle ze teksturka jakas taka zblurowana ;p
ofca Posted November 2, 2008 Posted November 2, 2008 siate bym chcial zobaczyc, a zblurowana... pewno przez bliska kamere/maly rozmiar ( ew chyba ze to skrin z viewporta, to moze tez przez to )
adrian2608 Posted December 5, 2008 Posted December 5, 2008 (edited) Kolejny teścik ,tym razem teksturki ,co poprawić? (oczywiście bez wszelakich spec map na chwilę obecną )ten zielony plane to trawa ,ale tekstura jeszcze nie gotowa . [/url] Edited December 5, 2008 by adrian2608
Bro Posted December 5, 2008 Posted December 5, 2008 widze ze tutek z "eat3d" poszedl w ruch :) - pierwsza praca zdecydowanie lepsza pozdro
adrian2608 Posted December 14, 2008 Posted December 14, 2008 (edited) Poszedł ,poszedł ;] Mały upik : Edited December 14, 2008 by adrian2608
Bruneq Posted December 14, 2008 Posted December 14, 2008 widze ze tutek z "eat3d" poszedl w ruch :) - pierwsza praca zdecydowanie lepsza pozdro IMO jeden z lepszych tutków do LowPoly!Polecam kazdemu!
floo Posted December 14, 2008 Posted December 14, 2008 Bruneq zgadzam się, mało tutków w sieci na takim poziomie...
Mylek Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Wymodelowalem cos takiego: textura 1024X1024(Diffuse,Specular,Normal)
Bruneq Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 hmm... na 1szy rzut oka wyglada fajnie, ale jak by sie dluzej przyjzec, to brakuje w tym betonowym bloku np jakichs elementow stalowych żebrowania cos takiego....poza tym skoro to jest zapora, to powina byc odlewana z betonu a nie rzezbiona z kamienia! dziwnie to wyglada! robione po ogladnieciu tutka eat3D?
Mylek Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Bruneq tak robiona po obejrzeniu tutorialu Pillar:].Texture postaram sie poprawic i dodam zbrojenie jutro:)
Bruneq Posted February 8, 2009 Posted February 8, 2009 OMG, atak klonów :) czas chyba zrobic jakas minibitwe:)
plutko Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 OMG, atak klonów :) czas chyba zrobic jakas minibitwe:) hehe racja. Jak Ex3 pokazal swojego to bylo troche narzekan na parowkowe lapki i wielgachne buty. A to tylko zasluga "wspanialego" konceptu :)
Ex3 Posted February 9, 2009 Posted February 9, 2009 Świetnie Ci buźka wyszła, tylko taka smutna jakaś :)
Bielo^ Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 No, dzieciak z klasą;d. Model zupełnie spontaniczny, minęło 5h od kiedy wpadłem na pomysł na zrobienie topora do mówienia o fakcie dokonanym :P Słuchałem sobie płyty Fear Factory - Archetype, a że strasznie kojarzy mi się z warcraftem i tamtejszym klimatem wpadłem na pomysł topora. Włączyłem szopę, pół godziny prosty koncepcik, 1h model + uv, 3h na tex, z czego ze 2h robiłem różne wersje ornamentów (na teksturze i tak jest ta pierwsza :P). 234 vertexy, 325 tri, tex 2048 x 2048 (przeskalowałbym na 1024 x 1024 i raczej nic by się nie zmieniło xD). Może jeszcze dorobie do niego spec, norm i emissive coby bardziej profesjonalny był, zobaczy się. http://img8.imageshack.us/img8/1186/topor2lm8.png http://img26.imageshack.us/img26/1641/topor1tq0.png 325 tri, 2048 x 2048, ps + blender.
Ex3 Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Popraw te "otarcia" na krawędziach bo są straszne, reszta bardzo ok
SoAd Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 Tex na speed texturing contest na game-artist.net niecale 2h
Kruku Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Takie coś odemnie ;p 1h speed w nocy, mogło mieć mniej geometrii ale bardziej zależało mi na namalowaniu kolorowej textury ;p
Siadly Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 Wieza: 394tris, 1 x 1024 (diff, spec, disp, normal) Domek: 778 tris, 1 x 1024 (diff, spec, disp, normal)
Bro Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 Kruku nie do konca przypomina to rybę ale kreska ładnie pociągnieta. Siadly - Straszne marnotractwo miejsca na texturkach. Staraj sie o tajlowane texturki Pozwolilem sobie na szybko posklejac w nową i na moje powinno wygladac to mnie wiecej tak:
Davegraph Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 Mój pierwszy udział w konkursie speed texturing na game-artist , ledwie się zmieściłem. Niestety na razie mam kiepski wynik ale przynajmniej poćwiczyłem i spróbowałem ;) Może gdybym dobrał inną kolorystykę i dodał coś to wyszło by inaczej ale następnym razem może będzie lepiej. http://www.game-artist.net/forums/speed-texturing/10383-stc-44-crowbar-vote-now.html Pozdrawiam.
Kruku Posted July 8, 2009 Posted July 8, 2009 No jak dla mnie to twój jeden z lepszych, poza tym to chyba za bardzo go oskórowałeś (albo ślazy za duże)http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/99/Crowbar_without_haft.jpg XD od wewnętrznej strony i na tym czerwonym by się tak zużył? chyba nie ;]
Davegraph Posted July 9, 2009 Posted July 9, 2009 masz rację , najgorsze jest to że jak zacznę zdzierać to nie mogę przestać co tak lubię :D Muszę zacząć to kontrolować.
Kirian Posted January 19, 2010 Posted January 19, 2010 (edited) Witam Wczoraj pierwszy raz zdecydowałem przysiąść do ZB 3.5 rc3 (wczesniej tylko 3.1) Od zsphere az po lovpoly by przetestować 'jak to działa w praktyce' i sprawa wygląda strasznie smutno, pixologic juz prawie dorównuje autodeskowi pod względem psucia dotychczas działających rzeczy.... wiec puki co trzymam sie 3.1 i czekam z nadzieja na ZB4 Choc modelik w trudzie i znoju udało sie zamknać, 5h, 216 tris , tylko diff 512x512 zb skulpt zapodam rano jutro Edited January 20, 2010 by Kirian 1
Kruku Posted December 12, 2010 Posted December 12, 2010 Mało kto tu co wrzuca, tym bardziej oldschoolowe rzeczy XD ostatnio zrobiłem w parę godzin. Textura taka z przyczyn technicznych XD. Idzie do małego projektu :>.
Kruku Posted September 26, 2011 Posted September 26, 2011 To znowu ja coś tu dorzucę :> Ostatnio zrobiłem speed sculpt więc czemu nie użyć tego do speed LP ;]. 1500tri tex1k trochę siatę skaszaniłem XD
Kruku Posted December 10, 2011 Posted December 10, 2011 Pobawiłem się marmosetem :> Prostszego modelu nie mogłem wymyślić .. ok 4h
arcade Posted January 7, 2013 Author Posted January 7, 2013 (edited) Hmmm, w sumie to zabieram się za gierkę dla dzieci, na razie tylko jakieś luźne pomysły / koncepty. Byłaby to gra przeznaczona dla 5 - 8 latków z elementami edukacyjnymi. Na razie żółwika wrzucam tutaj - jak projekt będzie się rozwijał to może założę wątek o nim. Co sądzicie? edit -> a, sorry - zrobienie tego zajeło mi ok. 10h, na razie jest sam model w ZB pomalowany per pixel. Dopiero będę z tego tworzył model LP + teksturki. Edited January 7, 2013 by arcade
Monio Posted February 7, 2013 Posted February 7, 2013 Sympatyczny żółwik. Coś dziwnego dzieje się w w kąciku ust jak z profilu się na niego patrzy. Jak połączysz te siatki to posiedź nad tym miejscem.
seblen11 Posted February 26, 2015 Posted February 26, 2015 Jedniodniowy test w : 3dmax/MD/zbrush (wnioski po teście: ważna jet poza modelu)
gnacik Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Mam nadzieję, że poza modelami 3D jest tu też trochę miejsca na koncepty, bo teczki w dziale 2D boję się zakładać :-P Popełniłem niedawno coś takiego i prosiłbym tutaj o speców z branży o jakąś krytykę, czy takie koncepty są ok, co powinno się jeszcze dodać, czym niepotrzebnie zawracałem sobie głowę itp. Jestem bardzo początkujący więc jeszcze średnio mi to idzie, postawienie prostej linii bez shifta na tablecie jest o wiele trudniejsze niż na papierze, jeszcze nie mogę jakoś się przyzwyczaić trzymać ręki bez dotykania tabletu tak jak przy rysowaniu na papierze, dlatego tez te linie takie trochę falowane są :-)
Wędrowiec Posted June 4, 2015 Posted June 4, 2015 Pod koniec roku 1908 Francuzi wystawili w Paryżu wynalazek, który zrewolucjonizował przemysł lotniczy - Gnome Omega, siedmiocylindrowy silnik rotacyjny, pierwszy, który doczekał się produkcji seryjnej. Napędzał on miedzy innymi takie cacka jak Blackburn Type D. Sketchfab: https://skfb.ly/EHv7
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now