Jump to content

seblen11

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. WOW,.... Ale kozacko się zrobiło na max3d :) Jest moc, fantastyczna robota :D
  2. WOW! Kawał dobrej roboty :) Wszystko jest tak mocno "namacalnie" organiczne szacun :D
  3. olaf Bardzo dziękuje za komentarz, sprawdze :P michalo Dziękuję za uwagi, przeanalizuję jeszcze raz proporce :) KLICEK Bardzo dziękuję za komentarz jak i cenne uwagi :) (...jak znajdę chwilę posprawdzam. Po przerwie będę miał "świeże spojrzenie")
  4. Rewelacja, bardzo mi się podoba :D
  5. Witam forumowiczów :) Jakiś czas temu znalazłem chwilę by zrobić taką oto główkę. Mam nadzieję, że będzie się podobała :)
  6. Cześć, napisz wiecej informacji (może podgląd) Pierwsze co mi przychodzi do głowy, doświetl scene (z ustawień albo oświetleniem) Ale nie wiem czy renderujesz teksture "render to teksture - CompleteMap" Biały kolor mozna podkręcić w material editor.
  7. seblen11 replied to tiger250's post in a topic in Web Art
    Złoty szpadel, za odkopanie kilkuletniego watku. Zdobywają "marketingowcy" Gratulacje :D
  8. seblen11 replied to triget's post in a topic in Aktualności (mam newsa)
    Może to właśnie jest działanie marketingowe :) Ciekawe ile lat (albo -naście :P ) temu ktoś po raz pierwszy napisał coś podobnego na tym forum. Wróżąc śmierć 3d maxa
  9. seblen11 replied to triget's post in a topic in Aktualności (mam newsa)
    3d max, to jest soft :) Niby nic nowego powiadają. ...a emocji co niemiara!
  10. Bardzo ciekawe prace, oraz miły dla oka rozwój :)
  11. seblen11 replied to KaczmaR199's post in a topic in 3ds max
    Hej, Można np. tak
  12. Możesz sobie wyrenderować UV np do formatu PNG (Edit UVWs > Tools > Render UVs) Wgrać to do Photoshopa itd. Osobiście polecam Substance Paintera :)
  13. To że "Flatten Mapping" porozkładał Ci UVke inaczej nie można nazwać błędem. Twoja siatka wygląda zupełnie inaczej niż ta na filmiku. Możesz pozmieniać ustawienia w Flatten Mapping (istotne to tylko Polygon Angle) Ale identycznego efektu raczej nie uda Ci się osiągnąć. Wydaję mi się że to odpowiedni czas na tutki z filmikami gdzie świadomie rozkładamy UVW
  14. A w Material Editor masz aktywny podświetlony -Show shaded Material in Viewport (klika się to dla każdego z osobna materiału)

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy