Jump to content

tiger250

Members
  • Content Count

    206
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

268 Excellent

About tiger250

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/10/1984

City (optional)

  • Miasto
    Rydułtowy
  1. Bez problemu uzyszkasz taki efekt korzystając z VrayFOG.
  2. Nigdy podczas tylu lat modelowania nie zdarzyło mi się użyć liczby większej niż 2 :) Ciesz się, że przy 10 wyświetlił Ci się komunikat a nie blue screen :D
  3. Gratuluję umiejętności! I samych sukcesów w dalszej karierze :) Przyjemnie się to oglądało. - Ty tak serio? Każdemu musisz się wpieprzać i wylewać swoje żale? Taki z Ciebie Humanista jak z koziej dupy trąbka - jak tylko można to byś gnoił każdego...
  4. Cześć! Od dwóch dni zastanawiam się jak wymodelować taki obiekt: Wiem, że mogę normalnie splinem, ale chcę tego uniknąć :) Próbowałem GrowIVY, ale tworzy za ostre "skręty", a to ma wyglądać właśnie gładko, jak kable. Pewnie można jakoś partiklami, ale na tym zupełnie się nie znam i jedyne co udało mi się zrobić, to rozprowadzić cząstki po powierzchni kuli. A chodzi o to, że one mają być pozawijane ze sobą. Jeżeli ktoś wpadnie na jakiś pomysł to pięknie dziękuję!
  5. Miło, że ludzie, którzy pracują w takich firmach jak Electronic Arts, przy wielkich projektach - chcą za darmo pomagać innym w tworzeniu grafik. Chwali się!
  6. To akurat osiągniesz Floor Generatorem :) https://www.cg-source.com/floorgenerator.php
  7. Pewnie złapała to: https://en.wikipedia.org/wiki/WannaCry_ransomware_attack Atakował z tego co wiem w 70% Win7 i starsze. Ogólnie polecam jeżeli już zmieniać to na 10-tkę. Ja mam juz prawie dwa lata i żadnego kłopotu, wszystko dobrze śmiga. Oczywiście aktualizowany na bieżąco.
  8. Napisałem to w takim sensie, że skoro vrayowska została oficjalnie zdeprecjonowana, to trzeba korzystać z nowej :) Im człowiek szybciej sie przestawi tyml lepiej, pewnie w jakimś Vrayu zablokują zupełnie starą i trzeba będzie się przesiąść :) Ja nie zmieniam nic w ustawieniach ekspozycji w Environment. Jedynie ustawiam Exposure Gain w kamerze na: "manual" i wpisuję normalne wartości ISO z zakresu 100-400 - bo domyślnie tam jest jakaś kosmiczna liczba.
  9. Bo nie używa się już Vrayowej camery. Physical działa dokładnie tak samo, a skoro jest wspierana przez Vraya to trzeba z niej korzystać. Serio, ja na początku też wklejałem tą Vrayowską, ale od dobrego roku korzystam z Physical i nie ma kompletnie różnicy żadnej.
  10. Ja to chętnie bym taki kurs odbył ale z podstaw zBrusha :D Ciągle jak chce przeskalować albo przenieść obiekt, to się gubię w tych trzech kółkach :D
  11. A próbowałeś już renderować animację z ruchomymi obiektami, światłem itp...? W sensie czy masz doświadczenie jak to dobrze ustawić żeby potem nie było migotania na animacji? Bo sam aktualnie chciałem wejść trochę w temat animacji wnętrz, ale prawdę mówiąc średnio mi to wychodzi. Nie mam pojęcia jak ustawić wszystko pod animację, obejrzałem sporo tutoriali ale zawsze jakiś problem mam :) Chciałem zrobić animację samej kamery w pokoju - jedna klatka liczyła się właśnie +-20 minut, czyli 20m x 24 klatki = 480minut (8h) na sekundę animacji... Dla mnie to raczej tragiczny czas zakładając, że chcę zrobić 2-3 minuty. Bo to kilka miesięcy straconych na sam render.
  12. A masz zamiar to renderować na swoim kompie? Czy wysyłasz na farmę?
  13. Powiem szczerze mówiąc, że bardzo fajne! Kurde, marzyło by mi się popracować chwilę nad czymś takim, ile można robić w kółko wizek wnętrz, mebli i trawy. Ale dla mnie już chyba za późno :)
  14. Wątpię czy osiągniesz taki efekt używając tylko tekstur. Dużo łatwiej zrobić to w zbrushu czy nawet w maksie modelując osobno. Zresztą displace zżera mega dużo pamięci przy renderowaniu i unikam go jak ognia. Mam w kompie 32GB i zdarzało mi się, że wywalał się przy renderze.
  15. Pewnie gdyby w każdej telewizji i kinie leciały rzeczy pokroju "Kukułka", to by dopiero była sztuka! Wtedy Twój "Kukułek" to by była zwykła komercja i popkultura, a ludzie w Transformersach widzieli by wielka sztukę.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy