Jump to content

Gotham

Members
  • Content Count

    2,361
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

175 Excellent

3 Followers

About Gotham

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za komentarze. gaspar- Myślę, że nie tylko Ciebie ;). pxl666- Troszkę sobie dopisujesz do posta Bagginsa, nikt tutaj się nie tłumaczy terminami. Projekt może się podobać albo nie, nie mam z tym żadnego problemu :). deshu- Tutaj troszkę zahaczasz o kwestie między firmowe o których zwyczajnie się nie pisze, ale nie wchodząc w detale Ubi nie tylko było bardzo pomocne, wręcz wykazało się większą świadomością od nas.
  2. Dzięki wszystkim za komentarze :) marekkonieczny - cgsup tr3buh – Blur musi mieć świetny marketing… Jak pierwszy raz zobaczyłem czadowe „Beyound” to byłem na 100% pewny że to ich xd. olaf - Myślę że to nie tylko twoje zdanie. JackTheRippy - Praca zespołowa. agdybybyl - Tak szczerze to podawał… Ale wymiar polityczny „scenariusza” był wtedy zbyt czytelny. Norden - Ciężko oponować ;), sam przywykłem do nieco równiejszego poziomu. Faktycznie są rotacje, ale to nie jest esencja „problemu” (zespół jest nieco inny, ale ciągle ma ogromny potencjał). Przykład Wieśków jest bardzo dobry (sam ciągle jestem ogromnym fanem Killing Monsters), gdzie relacje między założeniami, czasem a zasobami (nie mówię o budżecie) były dobrze skrojone. Nic nie pije, nic nie odstaje, wygodne warunki realizacji dla zespołu. W przypadku równoległej pracy nad filmami posiadających niezbyt wygodne fazy „badań rynkowych” i tym podobnych potrzeb marketingowych dobre skrojenie robi się problematyczne. Przy czym nie chcę aby to było odbierane jako rodzaj tłumaczenia się, to raczej świadomość potrzeb rozwoju (w tym samorozwoju :P) i lepszego odnajdywania się w tych bardzo dynamicznych warunkach realizacji. A tegoroczne E3 zaczęło się dla nas wyjątkowo późno. Tak naprawdę pisaliśmy się na projekt wiedząc, że previz zaczniemy później niż rendering do niektórych wcześniejszych projektów. Ale jednocześnie słyszysz „Pościg i zatopienie statków w świecie piratów przeplatane sekwencjami podwodnymi „po bitwie” na E3” i weź się na to nie pisz xd. Wspominana tu często animacja czy tak naprawdę mix deformacji i animacji to typowa ofiara jakichkolwiek problemów w projekcie (z jednej strony ściskana pracami nad editem a z drugiej czasem potrzebnym na render i compo). Dlatego może nie wbijałbym szpili „stylu” co raczej promował hasło „zróbcie coś z tym”. A jakby ktoś dobrze życzył PI, to niech życzy bliskich relacji z klientami opartych na obustronnym zaufaniu. ;) Przy czym nie chcę się tutaj tak naprawę silić na przesadną obiektywność, jestem szczerze dumny z ekipy, myślę że jeszcze przed końcem roku pokażą coś czadowego.
  3. Po dłuższej przerwie miałem okazję poprowadzić w PI cinematic. Klientem było Ubi na tegoroczne E3. Jak zwykle w przypadku tego typu tworów momentami nie było za różowo, ale szczerze dawno nie było tak dobrej zabawy przy projekcie: Wszelkie opinie mile widziane :) Pełne creditsy można przeczytać na stronie PI: http://www.platige.com/pl/page/848-Skull_And_Bones_Trailer_2
  4. W sumie był już serial Wiedźmin... Jakiś remake się szykuje?
  5. Lol, świetna robota, timing, przesada... Super się ogląda.
  6. Super model, bardzo dobra post produkcja. Nawet brak pozy idealnie pasuje :P Gratulacje.
  7. Gratulacje, bardzo przyjemnie się ogląda. Dla odmiany uspokajające tempo. BTW. Już od dawna nie było okazji by coś razem porobić :/
  8. Projekt z przerwami dzieje się od 14 lat i 2.500 wyświetleń trailera. Dołujące......
  9. Zaskoczyły mnie takie reakcje na news- osobiście nie gram w polskie gry, ale na maxa mnie cieszy że polski dev jest mocny, sprawnie się rozwija i zbiera masę nagród. Zdaję sobie sprawę że oczekiwanie szczypty hype'u to wygórowane oczekiwania... Ale to naprawdę jednoznacznie pozytywne że te filmy się dzieją.
  10. Patrząc na listę płac i umiarkowaną świadomość jak takie projekty powstają naprawdę nie czepiałbym się braku GI (warto brać pod uwagę charakter projektu), czy agresywnego grade'u (domyślam się skali „składaka” kolorów z renderów). Jedyne co naprawdę mnie boli w tym spotcie to skala, która jest niezwykle ważna w takich produkcjach a która ma po prostu koszmarne skuchy. A tak poza tym to bardzo pozytywnie, fajnie że takie projekty powstają, no i sprawnie ograne tłumy.
  11. Wygląda rewelacyjnie, ekipie należą się podwójne gratulacje… Przed teaserkiem mieli raczej przeciwieństwo zainteresowania a pokazali klasę.
  12. Nie przesadzasz trochę? To nie jest onet, tu nie ma problemu 100k wejść w ciągu godziny nie do ogarnięcia. Wystarczy przebić się przez barierę "nie chce mi się" dla paru starych pryków chcących się podśmiewać cudzym kosztem. Ile by było tych banów? Z 2-3 stałe i z 2 na tydzień. Dla mnie sytuacja jest dosyć żenująca, osobiście nie mam żadnych złych emocji do Jakuba (nawet jak w tym samym czasie pracowaliśmy w pipusiu to w innych działach), z boku wygląda to jak emocjonalne rozstanie rodem z jakiegoś romansidła, ilość emocji przełamująca wszelkie zdroworozsądkowe bariery (nawet po latach). W tym temacie dostaje się już nawet personalnie osobom które nic tu nie pisały. Zrobisz jak uważasz, dla mnie to jest jednak właściwy moment aby dać klarowny sygnał- istnieją określone zasady których nie należy łamać.
  13. W internecie jest pełna swoboda wyrażania opinii, każdy może założyć stronę/blog... i wylewać cały jad jaki w sobie nosi, obsmarować co tylko uzna za stosowne... Ma do tego prawo. Zupełnie inaczej ma się sytuacja w prowadzonych serwisach, jeśli ktoś się nie wpisuje w wyobrażenie twórców i generalnie szkodzi zamiast pomagać to naprawdę nie ma powodu się szczypać. Ban na konta/IP. Możliwość postowania w newsach powyżej 10postów itd. Pozdrawiam,
  14. Są w PL jakieś inne fora CG? Zna ktoś może jakieś utrzymujące chociaż w miarę przyzwoity poziom dyskusji?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy