Jump to content

Recommended Posts

Witam. Próbuję odświeżyć digital po dłuższej przerwie.

 

Kilka starszych i nowszych prac:

XJZ9xck.jpg

T9FhmE5.jpg

ELEMNCm.jpg

p1zds8e.png

M0jYekZ.png

xixbZR5.png

 

 

t0pj5WZ.pngoWKZzhC.png

7aQhJuO.png

i404LzE.jpg

 

Nowe ćwiczenia za zdjęć i obrazów:

RoFdvwZh.jpg

6R6BEzUh.png

VuhQeZhh.png

LlHwO0M.png

0aHdkIK.png

VllLZW0.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mają fajny tradycyjny wygląd, ciekawi mnie czy to kwestia jakiegoś programu typu artrage czy może wrzuciłeś jakąś teksturke na finalny malun? :D pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mają fajny tradycyjny wygląd, ciekawi mnie czy to kwestia jakiegoś programu typu artrage czy może wrzuciłeś jakąś teksturke na finalny malun? :D pozdro

 

Efekt robią głównie pędzle od Jamy Jubrajeva i smudge tool od jparked, na wierzchu jest zwykła tekstura płótna/papieru w multiply. Te są robione pod klientów którzy lubią taki kiczyk ale myślę nad ogranięciem tego stylu pod ilustracje do karcianek bo czasem ludzie pytają o akwarelowe ilustracje a nie chce mi się malować czegoś czego praktycznie nie da się zmodyfikować bez psucia efektu.

Kolejny kiczyk pod ludzi z reddita:

pC2QTc5.png

Z tej samej fotki co jeden poprzedni żeby jakoś usprawnić proces komunikacji z klientem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem, że czym niżej scrollowałem tym prace bardziej mi się podobały.

Fajana teczka, pracuj dalej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Portrety mają w sobie coś fajnego, feeling trochę jak ze starszych gierek komputerowych i są malowane w dbały sposób.

Myślę że jeszcze sporo można z nich wyciągnąć, głównie dbając o konsekwentność w oświetleniu i materiałach.

Skóra tego zielonookiego blondyna zdaje się być duża bardziej połyskliwa niż kolczuga, a jednocześnie nie widać żeby była mokra/ tłusta więc nie ma czynnika który by uzasadnił takie walory. Na przodzie kolczugi nie pojawia się to samo światło co na złotym kołnierzu i na twarzy, warto byłoby oświetlić jakąś małą część pancerza, byłoby dużo bardziej wiarygodnie.

 

Jeszcze jeden mały detal na który warto zwrócić uwagę. Światło które pada z tyłu mogłoby fajnie podkreślać fakturę/ formę kolczugi. Czyli zamiast tej prostej kreski highlightu można było dać takie światło które jest zgodne z kształtem obiektu, płynne linie światła są na włosach, więc okazja do pokazania różnicy w materiałach przepada :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak wyżej - sędzając więcej czasu z bryłą, będziesz mógł lepiej operować światłem, co podniesie jakość nie tylko portretów ale i modeli.

 

Wszystko wygląda na ładnie dopieszczone ale trochę brakuje podstaw i one niszczą ogólny efekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, fajne studia, ale wydaje mi się, że za często sięgasz po czerń, aby budować walor w pracy.

Ciężko się potem wykaraskać z takich dużych kontrastów, wiem z własnego doświadczenia. Pozdro!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blondyn ma maskę emaliowaną, takie rzeczy ludzie wymyślają. Materiały mniej więcej ogarniam.

Brył nie umiem, może się nauczę. Tak samo proporcje, anatomia etc, widzę że jeszcze nie wychodzi.

933Awhr.jpg

DL73M4r.jpg

U1V0vAu.jpg

Tj3P9BV.jpg

CrpwxnZ.jpg

vNpSQPY.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz fajne prace, w tym ostatnim poście proponowałbym popracować nad zróżnicowaniem planów. Np. w pierwszym krajobrazie w czuje się głębi - to, co jest bardziej oddalone, będzie miało zazwyczaj inne nasycenie/intensywność/walor. Czasem warto nawet trochę przesadzić, żeby skuteczniej przekonać widza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wrzucam parę studiów usuniętych przez update

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

spacer.png

nowsze:

spacer.pngspacer.png

próby conceptartu:

tutorial do czegoś podobnego ktoś zamieścił na artstation, antyczne bronie i odpowiedniki postapo. Antyczne są całe rysowane ręcznie (wiem że materiały takie sobie) postapo klejone z fotek:

spacer.png

To było do challenge o legendach Króla Artura, projekt enviro bitwy która była wg. źródeł oblężeniem zamku. Miało to wyglądać jak osada saksońska z elementami rzymskimi (twierdza częściowo na planie willi, materiały rzymskie w części konstrukcji). Mam gdzieś zapisane więcej szkiców różnych budyneczków ale nie chce mi się nad tym siedzieć.

spacer.png

Edited by formconstant
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy