Jump to content

blood_brother

Members
  • Content Count

    1,588
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

blood_brother last won the day on April 4

blood_brother had the most liked content!

Community Reputation

176 Excellent

About blood_brother

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Największy, moim zdaniem, w ostatnich pracach to jest problem z walorem. W ogóle nie wiadomo co jest w cieniu a co oświetlone, przez co gubi się czytelność bryły i w sumie całej pracy. Twoje włosy też są płaską plamą z paseczkami, a nie jakaś przestrzenną bryłą. Dodanie pojedynczych włosków, tym bardziej jednakowych na całej płaszczyźnie, nie zbliży Cię nawet o krok do realizmu. No dobra, w zaawansowanych pracach takie pojedyncze, podkreślam pojedyncze, zabłąkane włosy mogą dodać ostateczny sznyt pracy.
  2. Jeśli kupujesz na firmę to nie przysługuje Ci 14 dni na zwrot. Aczkolwiek podobno coś się ostatnio pozmieniało i jeśli zakupiony produkt nie jest z dziedziny Twojej firmy to możesz zwrócić towar, bo nie można znać się na wszystkim 😛 Ale czy tak jest faktycznie to nie sprawdzałem.
  3. Praca spoko, ale chyba trochę za dużo noiza, albo czegoś podobnego, bo całość wydaje się być kiepskiej jakości.
  4. Dla mnie jest zdecydowanie lepiej 🙂
  5. E tam, nie widać pociągnięć pędzla 😛
  6. Kurosmoki wyszły super! Kompozycyjnie też zacnie. Jedynie bym się trochę przyczepił do detali na skałach, że na wszystkich planach ich ilość wydaje się być podobna.
  7. Hardsurface też w Zetce? Nie pamiętam,czy pytałem już o to 😛
  8. Nie wiem z czego to wynika, ale właściwie we wszystkich ujęciach "3/4" tylne koło ucieka Ci w którąś stronę od osi motocykla. Marsz ćwiczyć perspektywę i elipsy 😛
  9. Jak na taką dziecięcą stylistykę, to nawet taka trochę sztywność ma swój urok 🙂 Ale wiadomo, kto nie idzie do przodu ten się cofa 🙂
  10. Tu bardziej chyba chodzi o samo kadrowanie, a nie o ruch z ręki. Po prostu to przycięcie auta wygląda na zbyt przypadkowe. Ruch z ręki nie oznacza średniego kadrowania, czy przypadków. W kwestii samego ruchu to wydaje mi się taki trochę niestedicamowy, ponieważ najpierw kamera dojeżdża do końca auta, potem się obraca, a następnie dopiero się podnosi i kończy obrót. To wszystko powinno być w miarę jednym ruchem, i moim zdaniem, tego tyczył się zarzut o mechaniczności ruchu kamery. Chyba, że tak ma być z racji "cyfrowego" otoczenia 🙂
  11. Nie wiem, czy to cały kadr na ostatnim gifie, ale spróbowałbym nie ucinać prawych świateł. Moim zdaniem źle to wygląda. Jest tam taki moment, że kamera najpierw się obraca, a potem wjeżdża za auto. Może spróbuj zrobić to jednym ruchem, obrót w czasie wjeżdżania za auto. Nie wiem, czy jasno to wyraziłem 🙂
  12. Mógłbyś w końcu coś źle zrobić, bo tak to nie ma co komentować dobrej roboty 🙂
  13. Ja tam wszystko klikam przez "Ostatnie posty". Z tej strony galeria wydaje mi się dość nieczytelna, ale też nigdy nie próbowałem jej zgłębić, gdyż bardziej się skupiam na stricte forumowej części.
  14. Fajnie, że udało się ukończyć projekt 🙂
  15. Wygląda jak z kamienia 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy