Skocz do zawartości

blood_brother

Members
  • Liczba zawartości

    1 935
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana blood_brother w dniu 29 Styczeń

Użytkownicy przyznają blood_brother punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

blood_brother's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

531

Reputacja

  1. Mi najlepiej podchodzi krasnolud 🙂 Ale to może przez zamiłowanie do owych. U Pana w końcowej pracy coś się proporcję, zwłaszcza na nogach, rozjechały. Chociaż na szkicach jest ok. gf U Pani też coś z nogami nie całkiem siedzi. Ta kolorowa po prawej imo lepiej jest zbudowana. W ogóle w szkicach lepiej czuć te ludzkie postacie. Ale to chyba normalne, że w końcowym renderze często ucieka ten luz ze szkiców 😛
  2. Mnie w ostatniej pracy najbardziej chyba uwiera brak poczucia przestrzeni/głębi, przez co też skali. Bardziej te postacie sprawiają wrażenie wystawy stojących obok siebie figurek różnej wielkości. Słaba czytelność horyzontu też nie pomaga odgadnąć, które postacie mają być zbliżone do wielkości człowieka. Najprościej to chyba wygasić walor wraz z odległością, trochę tak jak @SebastianSz zaproponował, i zgubić trochę detali, na dalszych planach, bo teraz jest dość jednakowo wszędzie. W ogóle trudny temat oddać dobrze co jest wielkie, a co nieduże przy tylu różnych wielkościowo postaciach. Bo do samej techniki to nie bardzo jest co się przyczepić 🙂
  3. Z tymi powiekami to może właśnie to, bo w dużym zbliżeniu wydawało się, że ma 2m grubości i jest git, a potem w oddaleniu nie mogłem dojść co jest nie tak. Dzięki chopacy!
  4. Kolejne ok. 3 godzinki. Generyczna pani miała wyjść. Wyszło raczej tak se. Ale jak na w sumie pierwszy taki stricte ludzki rzeźb, i to żeński, to nie jest tak strasznie 😛 Coś mi nie leży w oczach, ale sam nie jestem w stanie rozgryźć o co chodzi. Może ktoś spojrzy i od razu zauważy co nie gra. I profil chyba trochę bardziej męski wyszedł.
  5. Ej, @KLICEK ja sobie bardzo cenię Twój feedback, i wiem, że nie tyczył się on stricte designu, tylko ogólnych zasad robienia ryjków. Wiadomo zasady są, żeby je łamać, tylko trzeba je wcześniej poznać, a Ty, niczym rzeźbiarski Mojżesz, głosisz nam rzemieślnicze przykazania 🙂 Jesteś już dużym chłopcem, nie zachowuj się tak 😛 No i popsuliśmy Klicka 😞
  6. Zmniejszyłem tę twarz, byle jak byle było, z myślą "co typ p*****li, przecież ma dużą czachę i dobry ryj" i w pierwszej chwili "no miałem rację", ale chwilę obracam, zamykam i otwieram oczy i teraz widzę, że jak pros mówi, że można lepiej, to jednak można 😛 teraz nie mogę patrzeć już na starą wersję...
  7. Chodzi Ci o to, że za płasko tam jest w przekroju powiek i powieka z profilu jest, w uproszczeniu, promieniem oka, a nie jakimś wygibasem jak u mnie? 😛, Pomijam sam kształt kuli oka u mnie, bo to tak by wiadomo gdzie paczy. Ale to trzeba dupogodzin na napatrzenie się refkom, żeby takie rzeczy wyłapywać z prawie en face 😛 Fajna Twoja podmalówka, z charakterem bardziej niż mój, chociaż dla mnie trochę zbyt świniowaty wyszedł, ale to już kwestia preferencji 🙂 Uszy to wiem, że słaby punkt, obiecuję poprawę
  8. 3-godzinny generyczny orek. Chciałbym robić więcej takich krótkich w ramach cennych dupogodzin samego rzeźbienia. Zobaczymy jak pójdzie z postanowieniem 🙂
  9. Świetna rzecz! To jest realtime, czy po prostu renderowane w UE?
  10. Affinity udostępniło półrocznego triala. A jak się skończy to można znowu. Dla rozterkowiczów fajna opcja. https://affinity.serif.com/en-gb/trial/ Edit: jednak nie można później odnowić triala, ale jeśli się kiedyś korzystało z triala to można znowu.
  11. Opcje są dwie. Albo AI działa na zasadzie hazardu i wrzucasz kolejny żetonik, bo na pewno tym razem się uda dokładnie to co chciałeś. Albo już za 5 lat AI będzie Ci siedzieć w mózgu i zanim zapytasz to już dostaniesz dokładnie co chcesz 😛
  12. Masz już zebrane milion referencji i ustalone jakieś etapy pracy?
  13. blood_brother

    ZiN

    Nie znam się na kompozycji, więc nie wiem dlaczego, ale mój wzrok najbardziej ciągnie do tych dwóch głazów na końcu ścieżki przy drzewie.
  14. Fajnie, że poprawiłeś walor planów, bo na pierwszym szkicu trochę się zlewał ogon (czy to żuchwa?) z rycerzem 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności