Jump to content

Akierek

Members
  • Content Count

    590
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

121 Excellent

About Akierek

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wałbrzych
  1. Poprawilem otwory wentylacyjne w pokrywie silnika:
  2. W zasadzie moglbym zrobic, ale nie wiem czy bym potrafil xD Wymodelowalem kolejne elementy auta, w tym felge, juz blizej niz dalej
  3. Chyba wreszcie mi sie udalo zrobic, po trudnych bojach trzeba przyznac, w miare poprawna opone z ktorej jestem mysle zadowolony, ale to zobaczymy. Ona nie jest typowo ''maluchowa''
  4. No wlasnie cos mi nie pasowalo, zrobilem odwrotnie na koncu z modyfikatora bend i tak wyszlo wlasnie jak wczesniej. Dzieki ze mi to uswiadomiles. To pokazuje jak jeszcze duzo rzeczy musze sie nauczyc
  5. Redforest- dzieki za odpowiedz. Nad nadkolami pracuje, ale wydaje mi sie ze juz wygladaja lepiej pecet- nie zgodze sie z Toba jesli chodzi o brak postepow, jakis tam postep jest, przynajmniej jesli porownasz np. ten model z pierwszym modelem (zdjeciem) w tym watku, czyli taki niby co mialo powstac to mustang a to ani mustanga ani nawet samochodu w 3d nie przypominalo xD teraz czuje juz lepsza reke do modelowania, moje modele sa dokladniejsze i przede wszystkim co mnie najbardziej cieszy rowne i siatka oraz topologia poprawna. No coz lece dalej z modelowaniem, zrobilem opony, meczylem sie nad nimi 2 dni, a i tak nie jestem do konca zadowolony z efektu, dodalem tez pare drobiazgow
  6. Seba- dzieki ze zauwazyles zrobione przeze mnie bledy. Nadkola rzeczywiscie byly krzywe ale juz mam nadzieje je wyprostowalem( szczegolnie tylne nadkole) Co do siatki, to ona caly czas ulega pewnym poprawkom, wiec narazie nie pokazuje, bo pogubic sie mozna xD.Zaczalem robic tyl maluszka: Lewy dolny rog tylnego zderzaka tez widac jakis babol ale tez wezme sie za niego
  7. Hej, wracam do modelowania po dluzszej przerwie. Pamietam jak modelowalem malucha i jaki gniot mi wyszedl i teraz chcialbym naprawic bledy i wymodelowac go rowno i dobrze. Poki co duzo go nie ma ale wiem na pewno ze przednia szyba i uszczelka do poprawy.
  8. Cześć, Zabralem sie za ambitniejszy projekt. Scena ma zawierac ogol elementow z obozu harcerskiego w gorach. Dopiero zaczynam te prace.ale w przyszlosci zamierzam dodac plecak, namiot, ognisko, jakies drzewka i moze przeplywajacy strumyk nieodpodal.Mam kilka oytan odnosnie technicznych: Jak dobrze stworzyc teren, czy istnieje jakis darmowy(najlepiej) program ktory umozliwia np. skan jakiegos terenu z teksturami. Zalezy mi na tym by ten program wspolpracowal z blenderem. Drugie pytanie: Jaki program do oteksturowania terenu polecacie? Czy Quixel sie nada? Narazie tyle, w zalaczniku zamieszczam pierwsze postepy prac. Oceniajacie, komentujcie. Pozdrawiam
  9. Seba- ten piopiowawa to jest troll, nie ma co zwracac na niego uwagi.
  10. Witaj, to znaczy wiesz, wielu grafikow mowi zaczynaj od prostych modeli typu miecz czy bron jakas.Ja takiego pogladu nie podzielam. Co sie pierwsze rzuca w oczy? To nie rowne powierzchnie. Samochod jest praktycznie caly po krzywiony, co widac i na renderze jak i siatce. tym sie narazie zajmij, czyli prowadzeniem rownej plaszczyzny lin itd.Auto jako model musi byc rowne bo inaczej wydaje sie jakby byl z plasteliny. To jest pierwsza rzecz. Druga to oczywiscie co jest tez kontynuacja pierwszej rady rownomierne rozlozenie siatki. U Ciebie widac ze jest ona raz rzadsza raz gesta, stad problem z utrzymaniem prostych linii. Sama topologia nie jest jeszcze najgorsza, ale warto popracowac nad tym. Sam zaczynalem od gorszych modeli , a po 3 latach widac postep. Grunt to cierpliwosc i zdobywanie wiedzy. Jesli juz zaczynasz modelowac samochody to przyjmij sobie pewna technike modelowania: Albo z bazy albo z czesci. To juz zalezy co Tobie bedzie wygodniej. Brakuje tez oczywiscie chamferow, czyli po prostu ostrych krawedzi. Staraj sie dzialac dalej i pracuj bo to na pewno przyniesie pewne korzysci :) Z mojej strony moge polecic np. przeszukiwanie roznych tematow na tym forum o ukladaniu siatki. Jest ich bardzo duzo. Powodzenia!
  11. Update: Scena troche zmieniona. Sciana zrobiona w inny sposob.Dodalem na garbusie wiecej rdzy chociaz i tak nie jestem do konca do niej przekonany. Musze jeszcze nad nia popracowac. Przedni reflektor to tu tez beda zmiany jak i migacze. Mysle ze zmierzam w lepszym kierunku niz to co bylo. Opony na flaku.Lekka postprodukcja glownie zmniejszenie nasycenia po render prosto z blendera to az klul w oczy. Nad swiatlem to juz nie wiem co dalej robic... To oczywiscie nie jest scena finalna
  12. Dzieki za odpowiedzi :) Postaram sie cos z ta scena zrobic w najblizszym czasie.
  13. Bardzo fajny model. :) Masz jakis pomysl na scene? Czy to bedzie studio czy tez inny typ?
  14. Dzieki panowie za konstruktywne uwagi ;). Zmienilem znaczaco koncept sceny, wywalilem ta sciane, bo jednak moim i nie tylko moim zdaniem ona psuje odbior.Dalem pokazna hdrke, zmienilem kadr...Musze poprawic to na pewno tylna szybe, cos dzieje sie z nia nie tak, ale juz iwiem tylko skapnalem sie dopiero pod koniec renderingu
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy