Jump to content

badassky

Members
  • Content Count

    838
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

195 Excellent

About badassky

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. badassky

    Cyber Space

    Bardzo dobre, mega robota
  2. badassky

    Astartes

    Miło że forum ożywa Zawsze chciałem namalować astarte i postanowiłem to zrobić w formie konceptu. Design jest inspirowany polskim wojskiem i w szczególności emblematami jednostki pancernej "Skorpion" walczącej pod Monte Casino. Z chęcią usłyszę co mogłoby być zrobione lepiej
  3. Dzięki :D Sam czuję że powinienem cisnąć dwa razy mocniej ale robię co mogę :D Naszło mnie ostatnio na remake starszej pracki, chciałem zobaczyć czy się czegoś nauczyłem w końcu :D Bazowałem na prostym modelu 3d, który szybko wyskrobałem w blenderze nówka: starsza wersja:
  4. Hejo, odświeżam teczuchę paroma studiami, pracki są ułożone od najnowszych do najstarszych. Najciekawsze rzeczy ostatnio robiłem do pracy ale to może po weekendzie uda mi się pokazać ;) czachy zrobione w około 15min i 2h Pozdrawiam
  5. Olaf ma rację, dłonie nie pomagają historii i odstają poziomem namalowania od pozostałości postaci. Jeśli nie mogłeś znaleźć idealnej refki to polecam samemu zrobić. Zwykle wychodzi dużo bardziej precyzyjnie i szybko niż szperanie w necie. Poza tym detalem praca ma serio świetny klimat. Keep going! :D
  6. Szkice w tej teczce są mega, świetnie oddajesz charakter postaci. Miło popatrzeć, zazdroszczę skilla :3
  7. Portrety mają w sobie coś fajnego, feeling trochę jak ze starszych gierek komputerowych i są malowane w dbały sposób. Myślę że jeszcze sporo można z nich wyciągnąć, głównie dbając o konsekwentność w oświetleniu i materiałach. Skóra tego zielonookiego blondyna zdaje się być duża bardziej połyskliwa niż kolczuga, a jednocześnie nie widać żeby była mokra/ tłusta więc nie ma czynnika który by uzasadnił takie walory. Na przodzie kolczugi nie pojawia się to samo światło co na złotym kołnierzu i na twarzy, warto byłoby oświetlić jakąś małą część pancerza, byłoby dużo bardziej wiarygodnie. Jeszcze jeden mały detal na który warto zwrócić uwagę. Światło które pada z tyłu mogłoby fajnie podkreślać fakturę/ formę kolczugi. Czyli zamiast tej prostej kreski highlightu można było dać takie światło które jest zgodne z kształtem obiektu, płynne linie światła są na włosach, więc okazja do pokazania różnicy w materiałach przepada :D
  8. Sporo fajnych designów, bardzo dobrze to wygląda. Jak sobie chwalisz taką formę nauki? Warto inwestować w mentorship?
  9. Dzięki za odpowiedź ;) W sumie do tej pory nie myślałem o skali kształtów w relacji do siebie podczas designu, dobry trop ;) Na pewno storytellingowo jeszcze kuleję mocno, będę z tym walczył bo ładna pracka bez historii nikogo nie będzie obchodzić :D Trochę nowości: szybki fotomontaż, który był punktem wyjścia do tej pracki wyżej szkic robotów bliźniaków syjamskich no i co ciekawsze studium :*
  10. Odrzucony character design, z chęcią usłysze co według Was jest z nim nie tak ;) Poprawka pracy z początku roku: stara wersja wyglądała tak pzdr.
  11. Dziękuję ;) Zacząłem uczyć się różnych warunków oświetleniowych, wydaje mi się że w moich pracach zawsze jest jakiś problem z określeniem źródła światła i zwyczajnie obrazki dużo na tym tracą. Mam nadzieję, że to ćwiczenie jakoś przełoży się na inne prace.
  12. Imponująca ilość szkicowników, efekty ciężkiej pracy jak najbardziej też. Super ;)
  13. Dzięki Betiix :D Postanowiłem poprawić dwie starsze prace bo dość łatwo i szybko mogły stać się sporo lepsze. A to dwie kolejne wersje krasnalów:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy