-
Content Count
838 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
195 ExcellentAbout badassky
-
Rank
Member
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
-
badassky started following E to tha C, SONDA Tsp #187 Morderstwo, TSP#187 Morderstwo and 2 others
-
Dzi臋ki :D Sam czuj臋 偶e powinienem cisn膮膰 dwa razy mocniej ale robi臋 co mog臋 :D Nasz艂o mnie ostatnio na remake starszej pracki, chcia艂em zobaczy膰 czy si臋 czego艣 nauczy艂em w ko艅cu :D Bazowa艂em na prostym modelu 3d, kt贸ry szybko wyskroba艂em w blenderze n贸wka: starsza wersja:
-
Hejo, od艣wie偶am teczuch臋 paroma studiami, pracki s膮 u艂o偶one od najnowszych do najstarszych. Najciekawsze rzeczy ostatnio robi艂em do pracy ale to mo偶e po weekendzie uda mi si臋 pokaza膰 ;) czachy zrobione w oko艂o 15min i 2h Pozdrawiam
-
Olaf ma racj臋, d艂onie nie pomagaj膮 historii i odstaj膮 poziomem namalowania od pozosta艂o艣ci postaci. Je艣li nie mog艂e艣 znale藕膰 idealnej refki to polecam samemu zrobi膰. Zwykle wychodzi du偶o bardziej precyzyjnie i szybko ni偶 szperanie w necie. Poza tym detalem praca ma serio 艣wietny klimat. Keep going! :D
-
Szkice w tej teczce s膮 mega, 艣wietnie oddajesz charakter postaci. Mi艂o popatrze膰, zazdroszcz臋 skilla :3
-
Portrety maj膮 w sobie co艣 fajnego, feeling troch臋 jak ze starszych gierek komputerowych i s膮 malowane w dba艂y spos贸b. My艣l臋 偶e jeszcze sporo mo偶na z nich wyci膮gn膮膰, g艂贸wnie dbaj膮c o konsekwentno艣膰 w o艣wietleniu i materia艂ach. Sk贸ra tego zielonookiego blondyna zdaje si臋 by膰 du偶a bardziej po艂yskliwa ni偶 kolczuga, a jednocze艣nie nie wida膰 偶eby by艂a mokra/ t艂usta wi臋c nie ma czynnika kt贸ry by uzasadni艂 takie walory. Na przodzie kolczugi nie pojawia si臋 to samo 艣wiat艂o co na z艂otym ko艂nierzu i na twarzy, warto by艂oby o艣wietli膰 jak膮艣 ma艂膮 cz臋艣膰 pancerza, by艂oby du偶o bardziej wiarygodnie. Jeszcze jeden ma艂y detal na kt贸ry warto zwr贸ci膰 uwag臋. 艢wiat艂o kt贸re pada z ty艂u mog艂oby fajnie podkre艣la膰 faktur臋/ form臋 kolczugi. Czyli zamiast tej prostej kreski highlightu mo偶na by艂o da膰 takie 艣wiat艂o kt贸re jest zgodne z kszta艂tem obiektu, p艂ynne linie 艣wiat艂a s膮 na w艂osach, wi臋c okazja do pokazania r贸偶nicy w materia艂ach przepada :D
-
Sporo fajnych design贸w, bardzo dobrze to wygl膮da. Jak sobie chwalisz tak膮 form臋 nauki? Warto inwestowa膰 w mentorship?
-
Dzi臋ki za odpowied藕 ;) W sumie do tej pory nie my艣la艂em o skali kszta艂t贸w w relacji do siebie podczas designu, dobry trop ;) Na pewno storytellingowo jeszcze kulej臋 mocno, b臋d臋 z tym walczy艂 bo 艂adna pracka bez historii nikogo nie b臋dzie obchodzi膰 :D Troch臋 nowo艣ci: szybki fotomonta偶, kt贸ry by艂 punktem wyj艣cia do tej pracki wy偶ej szkic robot贸w bli藕niak贸w syjamskich no i co ciekawsze studium :*
-
Odrzucony character design, z ch臋ci膮 us艂ysze co wed艂ug Was jest z nim nie tak ;) Poprawka pracy z pocz膮tku roku: stara wersja wygl膮da艂a tak pzdr.
-
Hejo.
-
Dzi臋kuj臋 ;) Zacz膮艂em uczy膰 si臋 r贸偶nych warunk贸w o艣wietleniowych, wydaje mi si臋 偶e w moich pracach zawsze jest jaki艣 problem z okre艣leniem 藕r贸d艂a 艣wiat艂a i zwyczajnie obrazki du偶o na tym trac膮. Mam nadziej臋, 偶e to 膰wiczenie jako艣 prze艂o偶y si臋 na inne prace.
-
Imponuj膮ca ilo艣膰 szkicownik贸w, efekty ci臋偶kiej pracy jak najbardziej te偶. Super ;)
-
Dzi臋ki Betiix :D Postanowi艂em poprawi膰 dwie starsze prace bo do艣膰 艂atwo i szybko mog艂y sta膰 si臋 sporo lepsze. A to dwie kolejne wersje krasnal贸w: