Solaris Posted March 24, 2019 Posted March 24, 2019 (edited) Witam to mój pierwszy post tu :) Chciałem sobie przećwiczyć ten turial: Ale jak dam unwrap UVW/Mapping/Flatten Mapping to w siatce korpusu statku mam dziury elementy siatki w innym miejscu oddzielone, na turialu ma ładną siatkę nic mu się nie sypie. Dlaczego mi się tak robi sprawdzam wydaje mi się że ma wszędzie wszystko połączone siatka nie jest porozpinana. On ma tak; https://naforum.zapodaj.net/26c9db7aff5a.jpg.html Ja mam tak: https://naforum.zapodaj.net/72d4c7d35a3a.jpg.html I ma to jakoś tak ładniej poukładane Film wersja speed momentami zlewa się co robi w zwolnionym tempie nie mogę wywoskować w którym momencie robię błąd, błędy. Widok ogólny; https://naforum.zapodaj.net/ce4c7e0789f7.jpg.html Edited March 24, 2019 by Solaris
seblen11 Posted March 25, 2019 Posted March 25, 2019 To że "Flatten Mapping" porozkładał Ci UVke inaczej nie można nazwać błędem. Twoja siatka wygląda zupełnie inaczej niż ta na filmiku. Możesz pozmieniać ustawienia w Flatten Mapping (istotne to tylko Polygon Angle) Ale identycznego efektu raczej nie uda Ci się osiągnąć. Wydaję mi się że to odpowiedni czas na tutki z filmikami gdzie świadomie rozkładamy UVW
Solaris Posted March 25, 2019 Author Posted March 25, 2019 Przy 55 coś w miarę wychodzi takiego zbliżonego. Nie chcący sobie zatwierdziłem w pewnym momencie symetry z turbosmooth jak się zorientowałem nie mogłem cofnąć pozostało robić dalej bo od początku, już za daleko zaszedłem. Big Thx. :)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now