Skocz do zawartości

SoAd

Members
  • Liczba zawartości

    1 429
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana SoAd w dniu 14 Luty 2008

Użytkownicy przyznają SoAd punkty reputacji!

2 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Katowice

SoAd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

189

Reputacja

  1. Melduje się Astronauta i dziękuje za Newsa i wszystkie miłe słowa :) Pozdrawiam z orbity.
  2. Siema! Wrzucamy niniejszym paczkę ze screenshotami modeli z właśnie ukończonego projektu :). Pracowało nad nimi od jednej do 6 osób w zależności od okresu. Dodam też, że to zaledwie skrawek całego contentu który przygotowaliśmy do gry Autorzy alfabetycznie: Piotr Chuchulski Tomasz Jelonek "Yelon" Krzysztof Kornatka "Taran" Ewa Kostorz Krzysztof Mąka "Chris" Tomasz Tosza "Wizz" Kamil Wojciekiewicz "SoAd"Pozdrawiamy :)
  3. Demo: http://www.gamershell.com/news_128792.html pozdrawiam
  4. SoAd

    Environment 3d: Station (UDK)

    Hejo Dzięki za wszystkie komentarze, postaram się wcielić je w życie przy następnym projekcie. Widzę że oświetlenie jest dosyc kontrowersyjne :). Dodam też, że całość została tak przygotowana żeby płynnie działać na moim laptopie podczas prezentacj, skąd tez wynikło sporo ograniczeń :)
  5. SoAd

    STALINGRAD Trailer UDK

    Hejo. Widać dużo włożonej pracy i dużo modeli, ale moim zdaniem warto by było posiedzieć trochę dłużej nad pojedynczymi elementami i zrobić im ciekawsze tekstury / normalki i skorzystać z modułowości, przynajmniej do budynków. Oprócz tego same teksturki wydają mi się zbyt kontrastowe, przez co człowiek gubi się w przestrzeni, myślę że lekkie zmniejszenie kontrastu w teksturach i dodanie konkretnego światłocienia, zrobiłoby tu bardzo dużo. pozdrawiam
  6. SoAd

    Environment 3d: Station (UDK)

    Studiuję Grafikę na SWSIM w Chorzowie, ale niestety dopiero zaczyna się uczyć takich rzeczy w szkołach w Polsce.
  7. SoAd

    Environment 3d: Station (UDK)

    Hejo Dzięki za wszystkie komentarze, na dniach powrzucam trochę pojedynczych modeli. Co do wykończenia, brudów i złamania trochę jednolitości to całkowicie się zgadzam, plany były dużo ambitniejsze, jednak zostały zweryfikowane przez małą ilość czasu i całość ostatecznie była robiona tak aby sprawiac wrażenie kompletności, jak najmniejszym nakładem czasu i myślę, że w tym polu udało mi się osiągnąć dość dużo :). Oczywiście wszystkie modele tekstury, particle, decale są zrobione przeze mnie. Projekt zostawiam jak jest i powoli zabieram się za coś w zupełnie innych klimatach.
  8. Czołem :) Wrzucam mój level zrobiony jako praktyczna część pracy licencjackiej, robiony po nocach, w krótkich odcinkach, przez ostatnie pół roku. Nie wszystko wygląda w nim tak jak bym chciał, niektóre rzeczy zrobione zostały na szybko, ale coż, nadszedł termin i trzeba było to jakoś zamknąć i tak już zostanie. Wideo: Screenshots: Pozdrawiam :)
  9. SoAd

    Longboard

    A ja się pytam gdzie niebieski napis GT 500? Kawał dobrej roboty, mam nadzieję, że się nie połamie.
  10. Mówię tutaj o generalizacji i opieraniu swoich opinii na np jakims nieokreślonym krzykaczu i określaniu go mianem głosu pracowników Frontlina, podczas gdy osoby, które naprawdę mają w tym wszystkim czynny udział wogóle się nie wypowiadają, bo nie ma po co.
  11. Co do sytuacji nicolasowej to lubię czytać spekulacje na podstawie spekulacji :), prowadzą czasem do tak zaskakujących wniosków :)
  12. Persh, niezla teoria spiskowa :) , nie mam pojecia co to za layla i co wogole komentuje. Moze screeny z pierwszej strony wątku :). To ja zaproponuje spiskową teorię ze to twoje drugie konto, ktore założyłeś, żeby sobie potrollować. Jest równie prawdopodobna :) pozdrawiam PS A i wybaczcie , że nie wdaję się w dyskusje giełdowe :).
  13. SoAd

    UDK/Unreal Engine 3

    Jak chcesz alfę w diffusie to nic nie musisz robić oprócz zapisania jej w 32(!) bitowym tga albo w .psd i podpięciu jej w material editorze (podpinasz biały kwadracik z noda tekstury).Upewnij się też, czy w opcjach importu tekstury nie masz zaznaczonej flagi Compression no alpha. Żeby zapisać alphę w kanale alpha normalmapy postępujesz tak samo, z tą roznicą, że musisz wybrać przy imporcie tekstury do udk typ kompresji NormalmapAlpha.
  14. Silnik to Frostbite 2, aczkolwiek wyglada mi to na prerenderowane scenki, bardzo fajna dynamiczna kamera :), no i fajnie by bylo jakby gierka tak wygladala ostatecznie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności