Jump to content

DonJakub

Members
  • Content Count

    262
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About DonJakub

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Zgierz
  1. WoooW ożywiłeś tą prawie obumarłą część forum ! Świetny model ! Popraw to co wyżej napisali i te mocne zarysowania na błotnikach, zwłaszcza na przednim. Widać, że jest to chamski pędzel z PSa ;> Nie miałeś problemu z ustawieniami normali na marmosecie ? P.S. Wrzućcie to na fronta - zasługuje chłopak.
  2. Spoko enviro, widać lubisz klimaty BF3
  3. aaa to Ty robiłeś te bronie do BF3 tak ? :D
  4. DonJakub

    Americana

    Ogółem fajnie, tylko pokaż może oddzielnie assety oraz ciut większe screeny.
  5. Bardzo fajnie to wszystko wygląda, czekam na dalszy progres pracy. Sugeruję poprawić teksturę na układzie wydechowym. Widać wyraźnie powtarzalność pędzla. Może lepiej by było nałożyć layer rdzy lub czegoś podobnego.
  6. Spoxor ale wyeliminuj wszelkie rośliny typu - jungle dodaj też jakieś śmieci i kamienie na drodze + zróżnicuj trawę itp
  7. - tak z teksturami trochę przesadziłem są zbyt mocne i sprawiają wrażenie przepalonych - kolor a w zasadzie brak koloru jest uzasadniony ;) - nie dodawałem dodatkowych doświetlenie a w sumie szkoda, może by to polepszyło jakość sceny ale z 2giej strony większość gier odchodzi od kolorowych obrazów w stylu "wowa" Obrazy 2d ?
  8. Twoja podmalówka mam wrażenie, że ciut więcej głębi wydobywa i całość subtelniej wygląda. Co do zrobienia gry to nie tak łatwo. Lepiej będzie jak popracuje nad nowym enviro. Myślę, że przy następnym projekcie tego typu będzie lepiej.
  9. Valery - zapomniałem dodać, że animatorem nie jestem a animacja miała tylko bardziej urozmaicić scenografię, która w tym przypadku pełni większą rolę. Dla tego nie mamy tutaj hordy przeciwników a raczej 2ch żołnierzy. Co do levelu to wiadomo na potrzeby game artu wiele rzeczy ma po prostu wyglądać fajnie jak w cod/moha. Ja się w dużej mierze wzorowałem na archiwalnych zdjęciach. W założeniu miała to być scena zniszczonej ulicy, z której jestem zadowolony. Być może inne ustawienie modeli + dodanie więcej elementów dało by lepszy efekt. Dla przypomnienia w COD 1 na level pada 5 desek i 3 cegły resztę nadrabia rozmyta tekstura : ) ale wiadomo tam pracowało trochę osób przy tym, ja natomiast robiłem to zupełnie sam. pastor44 - dziękować
  10. Ardeni - Dzięki, ale czy 10 lat temu cod1 i mohaa tak wyglądały ? Chyba nie bardzo :) Kruku - w sumie robienie p. licencjackiej dawało mi dużo satysfakcji i frajdy a sama obrona to "lajcik", bardziej naciskałem by było do portfolio. Antain - wnioskuje, że chodzi Ci o nie niemca a soviete i z nie Panzerfaustem tylko Faustpatronem - tak akurat wymyśliłem sobie dla odmiany :) Ogółem dzięki za komenty !
  11. Fajowo, detalicznie i z klimatem.
  12. Dzięki za konstruktywny komentarz.
  13. Kubajaniak - szczerze powiem, że nawet w Snajpera Elite nie grałem więc nie wzorowałem się. Jedynie na czym wzorowałem się to archiwalne foty. Selena - światło było tak ustawione, że słabo widać light shafty, normale są ; ) pastor44 - całość miała być w ogóle czarno biała ale wolałem zostać przy szarości - to jednak klimaty IIWŚ a nie GoW
  14. Coś miniaturowe mi wyszly te foty ale się załadowały. OK nie będę Cię męczył. Pozdro i dzięki za wskazówki :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy