Skocz do zawartości

bober89

Members
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana bober89 w dniu 28 Styczeń 2012

Użytkownicy przyznają bober89 punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Nysa/Rzeszów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

bober89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

31

Reputacja

  1. Refki to największa bolączka. Trzeba molestować google i przewalić trochę stron, a co do instrukcji to nie ma co marzyć ;p Wygląda konkretnie, ale faktycznie trochę za mało światła :)
  2. Cały czas do przodu: Co do bebechów to faktycznie przyznaję troche mnie poniosło :D Muszę popracować jeszcze nad materiałami, i zabrać się za pokrywy zaworów i gaźniki maciek.m co do materiału na korbowodach to tylko bump z mapą speckle :) Pozdr
  3. mam wizję renderingów silnika z odsłoniętą pokrywą, więc może gdzieś pokaże się to czego normalnie nie widać;p pozdr
  4. Wątek nadal żyje :) Znalazłem trochę wolnego czasu (kryzys w budownictwie ;p): prawie skończony blok silnika, następnie przyjdzie pora na koło zamachowe, rozruszniki, prądnice i chłodnice oleju.
  5. niestety jeśli chciałbym wykonać kompletne i dokładne wnętrze to koniec nie nastąpi za szybko;p Sytuacji nie poprawia też największa bolączka czyli brak wyczerpującej dokumentacji :( (nie wspomnę o czasie) pozdrawiam :)
  6. Ładnie wyciągnąłeś detal z pudełkowej 'myszy' ;] No i co najważniejsze - jest dymek z fajki! model zamiata;]
  7. Jako że sam czołg nie pojedzie, więc o to powstaje Maybach HL120 TRM. na razie mała lekcja anatomii, czyli miska olejowa, z pokrywami pomp olejowych, pompkami paliwowymi + wał korbowy z korbowodami i tłokami
  8. bober89

    Bobber

    ja bym obstawiał na niewłączonym Antialiasingu - spróbuj na Adaptive DMC
  9. Dzięki panowie za słowa uznania :) woda w koleinach to fakt dobry pomysł, w wolnej chwili się tym zajmę :)
  10. Potaplałem się trochę w błotku, z tej perspektywy wygląda najlepiej: Rzuciłem mu bumpa z mapką ziemi, główna wina leżała po stronie mapy reflect która była za mało kontrastowa
  11. Całe błoto to głównie disp + dodatkowo zagęszczona siatka i wymodelowane 'wały' :) Jeszcze muszę poprawić materiał tego błota - nie pasują mi refleksy
  12. Zakasałem więc rękawy i zrobiłem błotko Btw błoto na gąskach zamordowało mi kompa do reszty ;p
  13. Reanimacja wątku, 3 renderki próbne
  14. polygonów niecałe 2,5mln mapy max 8000x8000 pix (na kadłubach) Komp: i5 M430 2,27GHz, 4GB DDR3, grafika mniej ważna Radeon HD5650M
  15. Swój czołg podzieliłem na kilka warstw np układ jezdny, podwozie, kadłub dolny itd. Efekt jest podobny do pracy na pojedynczych elementach, bez potrzeby importowania/mergowania obiektów. W moim przypadku na poziome samego modelu komputer dawał rade, gorzej już było w trakcie teksturowania. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności