Jump to content

bober89

Members
  • Posts

    75
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bober89 last won the day on January 28 2012

bober89 had the most liked content!

City (optional)

  • Miasto
    Nysa/Rzeszów

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bober89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

31

Reputation

  1. Refki to największa bolączka. Trzeba molestować google i przewalić trochę stron, a co do instrukcji to nie ma co marzyć ;p Wygląda konkretnie, ale faktycznie trochę za mało światła :)
  2. Cały czas do przodu: Co do bebechów to faktycznie przyznaję troche mnie poniosło :D Muszę popracować jeszcze nad materiałami, i zabrać się za pokrywy zaworów i gaźniki maciek.m co do materiału na korbowodach to tylko bump z mapą speckle :) Pozdr
  3. mam wizję renderingów silnika z odsłoniętą pokrywą, więc może gdzieś pokaże się to czego normalnie nie widać;p pozdr
  4. Wątek nadal żyje :) Znalazłem trochę wolnego czasu (kryzys w budownictwie ;p): prawie skończony blok silnika, następnie przyjdzie pora na koło zamachowe, rozruszniki, prądnice i chłodnice oleju.
  5. niestety jeśli chciałbym wykonać kompletne i dokładne wnętrze to koniec nie nastąpi za szybko;p Sytuacji nie poprawia też największa bolączka czyli brak wyczerpującej dokumentacji :( (nie wspomnę o czasie) pozdrawiam :)
  6. Ładnie wyciągnąłeś detal z pudełkowej 'myszy' ;] No i co najważniejsze - jest dymek z fajki! model zamiata;]
  7. Jako że sam czołg nie pojedzie, więc o to powstaje Maybach HL120 TRM. na razie mała lekcja anatomii, czyli miska olejowa, z pokrywami pomp olejowych, pompkami paliwowymi + wał korbowy z korbowodami i tłokami
  8. ja bym obstawiał na niewłączonym Antialiasingu - spróbuj na Adaptive DMC
  9. Dzięki panowie za słowa uznania :) woda w koleinach to fakt dobry pomysł, w wolnej chwili się tym zajmę :)
  10. Potaplałem się trochę w błotku, z tej perspektywy wygląda najlepiej: Rzuciłem mu bumpa z mapką ziemi, główna wina leżała po stronie mapy reflect która była za mało kontrastowa
  11. Całe błoto to głównie disp + dodatkowo zagęszczona siatka i wymodelowane 'wały' :) Jeszcze muszę poprawić materiał tego błota - nie pasują mi refleksy
  12. Zakasałem więc rękawy i zrobiłem błotko Btw błoto na gąskach zamordowało mi kompa do reszty ;p
  13. polygonów niecałe 2,5mln mapy max 8000x8000 pix (na kadłubach) Komp: i5 M430 2,27GHz, 4GB DDR3, grafika mniej ważna Radeon HD5650M
  14. Swój czołg podzieliłem na kilka warstw np układ jezdny, podwozie, kadłub dolny itd. Efekt jest podobny do pracy na pojedynczych elementach, bez potrzeby importowania/mergowania obiektów. W moim przypadku na poziome samego modelu komputer dawał rade, gorzej już było w trakcie teksturowania. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy