Refki to największa bolączka. Trzeba molestować google i przewalić trochę stron, a co do instrukcji to nie ma co marzyć ;p
Wygląda konkretnie, ale faktycznie trochę za mało światła :)
Cały czas do przodu:
Co do bebechów to faktycznie przyznaję troche mnie poniosło :D
Muszę popracować jeszcze nad materiałami, i zabrać się za pokrywy zaworów i gaźniki
maciek.m co do materiału na korbowodach to tylko bump z mapą speckle :)
Pozdr
Wątek nadal żyje :)
Znalazłem trochę wolnego czasu (kryzys w budownictwie ;p):
prawie skończony blok silnika, następnie przyjdzie pora na koło zamachowe, rozruszniki, prądnice i chłodnice oleju.
niestety jeśli chciałbym wykonać kompletne i dokładne wnętrze to koniec nie nastąpi za szybko;p Sytuacji nie poprawia też największa bolączka czyli brak wyczerpującej dokumentacji :( (nie wspomnę o czasie)
pozdrawiam :)
Jako że sam czołg nie pojedzie, więc o to powstaje Maybach HL120 TRM.
na razie mała lekcja anatomii, czyli miska olejowa, z pokrywami pomp olejowych, pompkami paliwowymi + wał korbowy z korbowodami i tłokami
Potaplałem się trochę w błotku,
z tej perspektywy wygląda najlepiej:
Rzuciłem mu bumpa z mapką ziemi, główna wina leżała po stronie mapy reflect która była za mało kontrastowa
Swój czołg podzieliłem na kilka warstw np układ jezdny, podwozie, kadłub dolny itd. Efekt jest podobny do pracy na pojedynczych elementach, bez potrzeby importowania/mergowania obiektów. W moim przypadku na poziome samego modelu komputer dawał rade, gorzej już było w trakcie teksturowania.
Pozdrawiam