Jump to content

pastor44

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pastor44 last won the day on January 21 2012

pastor44 had the most liked content!

Community Reputation

28 Excellent

About pastor44

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    War-Saw
  1. Wiesz co Panie Bułka jeśli nie potrafisz podać konkretnie co według Ciebie jest złego w tej pracy to proszę zamilcz. Bo robisz więcej szkody taką wypowiedzią niż pożytku. Rozumiem, że chcesz się dowartościować swoimi postami ale rób to proszę w innym miejscu.
  2. Witam, Mały tips bo texa jest trochę nudnawa. -Polecam ściągnięcie textur psd metalu od PhilipaK http://www.philipk.net/tutorials.html i podpatrzenie jakich używa technik (np:maskowanie z AO, wypalenie oswietlenia omnikami-tekstury koloru/odbić w np maxie) Generalnie analizowanie referencji, podpatrywanie technik (np texy z GoW) czy tworzenie własnych -Specular sprawia wrażenie zbyt płaskiego, rozkłada się niemal identycznie na całej powierzchni broni. A różne materiały (nawet metale) odbijają światło z inną "mocą"+własna inwencja w postaci np: przerysowania jakiegoś elementu na teksturze. Tak jak zrobiłeś to przy projektowaniu bryły/kształtów/sylwetki. -Zamiast obszarpywania każdej krawędzi może będzie lepiej znaleźć refkę odprysków farby na metalu, wyciągnąć z niej maskę i użyć na krawędziach, hm? (można stylizować rzecz jasna ale obcieranie praktycznie wszystkiego (ręcznie) co można robi kiepskie wrażenie) -Więcej kontrastu na teksturze koloru/specu -Env mapa?
  3. Tu masz stronkę z broniałkami na których możesz się wzorować http://www.polygoo.com/ Aha i te płomienie rządzą ;P
  4. http://www.playpc.pl/ro Sprawdziłem i działa
  5. pastor44

    Americana

    Scenka z Unity 3d (texów i siatki nie pokazuję bo i nie ma co pokazywać-mega proste) plus dwie podmalówki (takie tam testy) Testowo pomazałem:
  6. Najlepsze jest to piłowanie każdej krawędzi brushem w Pszopie ;) Co do speca to wydaje mi się, że mapy koloru z mapą spec są mnożone przez siebie. Dlatego co jest już jasne na kolorze, jaśniejsze nie będzie. Tu jest ciekawe info http://www.manufato.com/?p=902 Polecam też Polycount Wiki
  7. Trójkąty możesz zostawić, lepiej zrób ciekawszą teksturę (możesz w 3dsMaxie ustawić materiały,światła i je wypalić do tekstury jako bazę) Pamiętaj, żeby normalki nie były za głębokie względem geometrii nisko poligonowej i SGrupy dobrze ustawione(na jednym z screenów masz błędy)
  8. Zgadza się, do tego dodam, że można jeszcze zwrócić uwagę na: -jasności tekstur (przepalenia przy takim oświetleniu? występują gdy masz bardzo ostre światło) -kolory tekstur (ich brak) -jasność nieba, a jasność sceny (niebo nie może być ciemniejsze niż scena chyba, że jest tu jakieś sztuczne światło ale to oświetlenie na to nie wskazuje) Najlepiej jak główne ujęcia sceny potraktujesz jak obrazy 2d (bo w gruncie rzeczy nimi są)
  9. A tu szybka podmalówka, jeśli bardziej Ci się podoba to mam nadzieję, że już sam wyłapiesz zmiany (PS:Liczę, że pociągniesz scenę dalej i zrobisz z tego grę)
  10. Generalnie jest bardzo fajnie, trzeba brać pod uwagę, że nie jest to tylko sama scenka, a prawie gra (taka cutscenka interatywna) Może jakiś kolor dodać do tła-nieba (+oznakowanie transporterka) i będzie good, podoba mi się ale jestem fanem WW2 więc mogę być nie obiektywny ;)
  11. Trochę tweakowania i będzie bardzo dobre ale na razie trochę szaro jest. Proszę spojrzeć na screeny z Red Orchestra 2: http://www.google.pl/search?gcx=c&q=red+orchestra+2&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1440&bih=774
  12. Co niektóre Twoje screeny są dosłownie jak obrazy (Super, że wracasz :) Tylko tych firm w PL to raczej mało na Twój poziom)
  13. Oj, jeszcze będziesz prosił Nicolas Entertainment Group o DLC ^^
  14. Jestem zaskoczony przyznam. Widziałem wcześniejszy trailer z lokacją typowo "na zewnątrz" i wyglądało to kiepsko, a teraz jestem pod wrażeniem tego skoku jakościowego. Słyszałem o spekulacjach, iż pomagała im inna polska firma Gdevova :P (nie wiem ile z tego prawdy)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy