Jump to content

Kubajaniak

Members
  • Content Count

    746
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kubajaniak last won the day on November 3 2010

Kubajaniak had the most liked content!

Community Reputation

157 Excellent

About Kubajaniak

  • Rank
    Member
  1. Prawa dłoń powinna być przekręcona o 90 stopni, palce powinny być na cięciwie, a nie na strzale ;)
  2. Kolejna próba głowy z płaszczyzn. Tym razem z większą ilością detali. Nie bardzo ogarniam nos :/
  3. Hej wszystkim. Wracam po dość sporej przerwie. Znajomy dał mi kurs anatomii, który kiedyś tam zrobił Ryan Kingslien. Na podstawie kursu wymodziłem coś takiego. Bład jaki zrobiłem, był taki, że opierałem się wyłącznie na kursie, nie patrząc na żadne zdjęcia, ale i tak się sporo nauczyłem. A po połączeniu wszystkiego i dodaniu skóry wyszła taka głowa
  4. Znalazłem dzisiaj trochę czasu, więc: Kolejna podejście do głowy z płaszczyzn Czaszka (zaczynałem od nowa 4 razy, więc mam nadzieję, ze jakoś wygląda i tak wiem, zęby są beznadziejne, ale nie chciałem przy nich siedzieć za długo) I tak przy okazji modele, które robiłem wcześniej, ale bardziej żeby poznać sam program. Ludek jest z gry Path of Exile robiony na konkurs (tarcza i plecak robione w rhino) Kolejne co chce zrobić to czaszkę obłożyć mięśniami i zrobić głowe z płaszczyzn, tylko z większą ilością detali.
  5. Próbuje zrobić głowę z płaszczyzn wzorując się na przykładzie, który jest w zBrush'u bo chyba ma najprostszy kształt jaki widziałem, więc sobie pomyślałem, że na początek będzie ok. Wychodzi mi to co niżej. Jak widać do płaszczyzn to temu daleko i się zastanawiam. Czy opłaca się to dopieszczać, żeby to rzeczywiście były płaszczyzny? Siedziałem nad tym chyba z 1,5h próbując jakoś to ładnie wyrównać a jak widać zrobiłem tyle co nic. Korzystam głównie z TrimDynamic i hPolish. Może są do tego jakieś lepsze brush'e?
  6. Hej wszystkim. Po raz n-ty zaczynam naukę zBrusha, więc zakładam teczkę, dzięki której mam nadzieję mieć motywacje po to, aby to był ostatni raz kiedy zaczynam od nowa. Program jako tako znam, ale leży u mnie anatomia i tego chce się nauczyć. Na początek głowa bez żadnych wariacji. Chętnie posłucham porad co poprawić. Pozdrawiam
  7. Dawno maxa nie używałem, ale pamiętam, że ten problem pojawiał mi się czasem jak ustawiałem sobie widok za pomocą kostki (nie wiem jak to nazwać) w prawym górnym rogu okienka.
  8. Do czego chcesz to użyć? Być może wystarczy plane z alpha mapą. Czy to musi mieć grubość?
  9. Może ktoś tu akurat będzie wiedział. Szukam piosenki, która kiedyś była grana. Jedyny kawałek, który z niej pamiętam brzmiał mniej wiecej tak: https://www.youtube.com/watch?v=KGjboda1Cvc&feature=youtu.be Co było w teledysku i jakie były słowa niestety nie mam pojęcia. Ktoś coś? :D
  10. Cześć wszystkim. Od dawna zajmuje się grafika 3D, ale ostatnio stwierdziłem, że fajnie byłoby poznać też 2D. Głównie chciałbym rysować realistyczne portrety. Na początek wrzucam pierwsze dwa obrazki rysowane w Photoshopie. Pod obrazkami linki do oryginalnych zdjęć. Wskazówki i porady mile widziane. Pozdrawiam Oryginał: http://cdn.playbuzz.com/cdn/77cbaf58-5950-43ff-874d-90e23d5904ae/e41f9336-5f3f-4362-a671-82bce7c77c4d.jpg Oryginał: https://how2play.pl/wp-content/uploads/2016/02/FMjtyRD.jpg
  11. Szybkie pytanie. Chce sobie podzielić model na dwie polygrupy używając slice curve. Chyba przez przypadek coś włączyłem i w miejscu, gdzie miało być "cięcie" pomiędzy grupami zBrush dodaje mi jeszcze jedną grupę na szerokość pędzla. Ktoś wie, którą opcją to się włącza/wyłącza?
  12. Hej wszystkim. Czy istnieje w blenderze opcja, żeby połączyć kilka obiektów w jeden (nie mam na myśli ctr+j) chciałbym, żeby też siatka się połączyła w jedną. Jakiś bollean, ale z funkcją łączenia, a nie wycinania.
  13. Hej wszystkim. Zastanawiałem się, czy założyć ten temat w wip, bo będę cały czas dokładał modele (będzie coś w rodzaju teczki), ale w sumie wszystkie są skończone, więc zakładam w Finished. Modele robione głównie w Rhino, przeznaczone do druku 3D. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy