Jump to content

Kubajaniak

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. Nie mam pojęcia co to za program. Wrzucam update, raczej nic lepszego nie wyczaruje na ten moment, chyba, że ktoś ma jakieś wskazówki.
  2. Ciężko mi idzie, bo uczę się paintera od podstaw, ale mam nadzieję, że jakoś wygląda.
  3. Spokojnie, nagrałem SP wczoraj wieczorem, jeszcze dużo ogarniania przede mną. Kliknąłem po prostu widok renderu z domyślnymi ustawieniami. Wrzucam siatkę. Przy okazji pytanie do osób, które pracują Blender - SP. Mam sobie prosty mesh, w jednym filmie widziałem, żeby zaznaczyć Seam'y, dać smooth shade i tyle, w drugim, żeby każdą krawędź, która jest mocnym zagięciem dać sharp edge+seam+shade auto smooth. Wydaje mi się, że przy drugiej metodzie wszystko wygląda ładniej, ale rozwala to UV na bardzo małe elementy. Chociaż jak chce robić tekstury w SP to chyba nie ma dużego znaczenia (czy jednak ma?). Ktoś podpowie jaki jest odpowiedni sposób, żeby przygotować mesha w Blenderze do wypalania normal mapy?
  4. Cześć wszystkim. Ostatnio sobie postanowiłem pobawić się w gameart. Padło na model snajpy z COD, który mi się mega spodobał. Bazę zrobiłem sobie w Rhino, retopo w Blenderze, model HP trochę w Blenderze, trochę w ZBrush. Mapy wypaliłem w Substance Painter. Na razie model z mapami Normal, AO i prostym materiałem. Przy okazji pytanie do osób siedzących w grach. Wyszło mi 28 600 trisów. Czy w dzisiejszych czasach to dużo, czy jest OK? Ostatni raz robiłem model do gry jakieś 10 lat temu, więc nie mam pojęcia jakie są dzisiejsze standardy.
  5. Kubajaniak replied to Kubajaniak's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Mały uptade GTRa
  6. Kubajaniak replied to Kubajaniak's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Grill zrobiłem na szybko, żeby tylko zobaczyć jak będzie wyglądać. Wiem, że się robi najpierw całą bryłę, a później dodaje detale i tak też będę robił.
  7. Kubajaniak posted a post in a topic in Work in progress (WIP)
    Hej wszystkim. Zakładam temat, żeby mieć motywacje do działania, bo już nie raz zaczynałem jakiś projekt i porzucałem po kilku dniach. Nie siedzę w samochodach, ale zawsze chciałem jakiś zrobić i padło na moje małe marzenie czyli Nissan GTR. Na razie nie dużo, ale już coś widać. Pozdrawiam
  8. Prawa dłoń powinna być przekręcona o 90 stopni, palce powinny być na cięciwie, a nie na strzale ;)
  9. Kubajaniak replied to impair's post in a topic in Work in progress (WIP)
    Dawno maxa nie używałem, ale pamiętam, że ten problem pojawiał mi się czasem jak ustawiałem sobie widok za pomocą kostki (nie wiem jak to nazwać) w prawym górnym rogu okienka.
  10. Do czego chcesz to użyć? Być może wystarczy plane z alpha mapą. Czy to musi mieć grubość?
  11. Może ktoś tu akurat będzie wiedział. Szukam piosenki, która kiedyś była grana. Jedyny kawałek, który z niej pamiętam brzmiał mniej wiecej tak: https://www.youtube.com/watch?v=KGjboda1Cvc&feature=youtu.be Co było w teledysku i jakie były słowa niestety nie mam pojęcia. Ktoś coś? :D
  12. Cześć wszystkim. Od dawna zajmuje się grafika 3D, ale ostatnio stwierdziłem, że fajnie byłoby poznać też 2D. Głównie chciałbym rysować realistyczne portrety. Na początek wrzucam pierwsze dwa obrazki rysowane w Photoshopie. Pod obrazkami linki do oryginalnych zdjęć. Wskazówki i porady mile widziane. Pozdrawiam Oryginał: http://cdn.playbuzz.com/cdn/77cbaf58-5950-43ff-874d-90e23d5904ae/e41f9336-5f3f-4362-a671-82bce7c77c4d.jpg Oryginał: https://how2play.pl/wp-content/uploads/2016/02/FMjtyRD.jpg
  13. Kubajaniak replied to 2013's post in a topic in ZBrush
    Szybkie pytanie. Chce sobie podzielić model na dwie polygrupy używając slice curve. Chyba przez przypadek coś włączyłem i w miejscu, gdzie miało być "cięcie" pomiędzy grupami zBrush dodaje mi jeszcze jedną grupę na szerokość pędzla. Ktoś wie, którą opcją to się włącza/wyłącza?
  14. Pokaż siatkę
  15. Hej wszystkim. Czy istnieje w blenderze opcja, żeby połączyć kilka obiektów w jeden (nie mam na myśli ctr+j) chciałbym, żeby też siatka się połączyła w jedną. Jakiś bollean, ale z funkcją łączenia, a nie wycinania.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy