Jump to content

fletcher

Members
  • Posts

    246
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

fletcher last won the day on June 6 2020

fletcher had the most liked content!

City (optional)

  • Miasto
    Gliwice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

fletcher's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

56

Reputation

  1. I tak fajnie, że cokolwiek takiego tam powstaje, problem w tym, że tylko on nad tym tam chyba siedzi i na tyle na ile obserwuje typa to dzisiaj zapewne siedzi już nad czymś zupełnie innym. Ja osobiście cloth simulation używałem tylko aby jakąś płachtę na skrzynki rzucić więc z mojej perspektywy to wygląda spoko, to zbrushowe też 😉
  2. I Dobarro chyba Zbrush 2021 wjechał na ambicję ^^
  3. Z tego co jakiś czas temu testowałem RAM to był ok. Problem tkwi w tym, że tylko maya jest tak niestabilna a pracuje w niej na raczej niewielkich scenkach (gamedev) - obiekty po max kilkanaście tysięcy tri i z 4 materiały. Substance Painter za to potrafi zapchać praktycznie cały ram tak samo jak UE4 i jakoś działa bez wywalania. A maya wywalała mi na kilku różnych kompach, robiłem to co autodesk zalecał, czyściłem prefsy praktycznie co tydzień, nie mam żadnych pluginów/skryptów a i tak czasem wstawie boxa, zrobie 1 extrude i ctd... 😄
  4. Ojj tak, dlatego z Mayki postanowiłem się przesiąść na Blendera. Też ma swoje "uroki" ale przynajmniej nie crashuje no 3 kliknięcia jak to czasem Mayka ma w zwyczaju 😄
  5. O matko tylko nie to 😄 Szkoda fajnie rozwijającego się softu 😄
  6. pam pam pam https://www.blender.org/press/microsoft-joins-the-blender-development-fund/
  7. Przykranczowałem chwile i dociągnąłem to do końca, tak jak mówiłem wyżej, w przyszłości prawdopodobnie powstanie wersja customowa a teraz chciałem jako tako trzymać się oryginału. Zapodaje link do Artstation jak zwykle bo tam można sobie obejrzeć i turntable i sketchfaba bo tu nie potrafię za nic zmusić go do wyświetlenia się poprawnie 😕 https://www.artstation.com/artwork/Xnnme3
  8. Cały czas się łamię nad tym czy nie dodawać na to jakiś decali, jednak chciałem aby to było w miarę wierne oryginałowi a te nie mają żadnych oznaczeń poza małymi niebieskimi trójkącikami, które dzisiaj dodam. Ale też miałem plan aby zrobić kompletnie swój "skin" na to i może tam poszaleje bardziej. Będzie też wersja czysta ale to sobie zostawiam na koniec. Ta miała być po przejściach, że tak powiem. Co do jednokierunkowości fajnie, że ktoś to wyłapał bo to w sumie trochę zamierzony efekt miał być i wynika on z designu samego robocika. W grze te rogi mieszają się miejscami podczas rozgrywki. I nie, nie chce tego animować choć fajnie taka animacja wygląda😛
  9. Nie wiem czy Tex Tools nie ma zautomatyzowanego explode do przepalania. Na pewno ma w wersji Blenderowej ale w maxowej też chyba powinno być.
  10. Chyba wkrótce zakończę ten "mały" projekcik. Jeszcze będą małe poprawki w teksturach + tweaki materiału oczka ale to zostawiam sobie już na jutro. Jeśli macie jakiś feedback to śmiało, jutro wieczorem jeszcze do tego będę siadał to może coś uwzględnię 😉
  11. Nie wiem na jakim silniku będzie to robione ale większość ma "LODy" dla tekstur i nazywa się to Mip Mapami. Zwykle silnik generuje je z automatu. Ale ponad 30 tekstur, no sporo 😄
  12. Mnie tylko interesuje ile to tekstur będzie mieć finalnie 😄 Ale model na tyle na ile widać - sztos.
  13. Plan jako tako wykonany, chciałem zrobić więcej ale cała sobota mi wypadła i zdążyłem tylko zrobić lp + bake, wrzuciłem próbny materiał dla podglądu.
  14. Znalazłem chwilę na machnięcie "oczka" wczorajszym wieczorkiem więc etap hp uznaję za zakończony. Cel na weekend - LP, przepalić i zacząć teksturować 🙂
  15. To co wyżej kolega napisał i tak z ciekawości ile to ma trójkątów? Bo widzę że geometria to tak bardziej do portfolio niż gry, chyba że to hero asset ale plecaki raczej rzadko do nich należą😛. Sporo w każdym razie pewnie dało by się zaoszczędzić. Brakuje też w paru miejscach jakiegoś przyciemnienia w stylu ao aby ładnie różne elementy się "zeszły". Na ostatnim screenie na przykład żółty granat mocno się odcina od samego plecaka, tak samo ta ciemna kieszeń przy czerwonym granacie wygląda jak doklejona w photoshopie 😉 Poza tym to na prawdę spoko plecak.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy