Jump to content

fletcher

Members
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

fletcher last won the day on June 6

fletcher had the most liked content!

Community Reputation

48 Excellent

About fletcher

City (optional)

  • Miasto
    Gliwice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przykranczowałem chwile i dociągnąłem to do końca, tak jak mówiłem wyżej, w przyszłości prawdopodobnie powstanie wersja customowa a teraz chciałem jako tako trzymać się oryginału. Zapodaje link do Artstation jak zwykle bo tam można sobie obejrzeć i turntable i sketchfaba bo tu nie potrafię za nic zmusić go do wyświetlenia się poprawnie 😕 https://www.artstation.com/artwork/Xnnme3
  2. Cały czas się łamię nad tym czy nie dodawać na to jakiś decali, jednak chciałem aby to było w miarę wierne oryginałowi a te nie mają żadnych oznaczeń poza małymi niebieskimi trójkącikami, które dzisiaj dodam. Ale też miałem plan aby zrobić kompletnie swój "skin" na to i może tam poszaleje bardziej. Będzie też wersja czysta ale to sobie zostawiam na koniec. Ta miała być po przejściach, że tak powiem. Co do jednokierunkowości fajnie, że ktoś to wyłapał bo to w sumie trochę zamierzony efekt miał być i wynika on z designu samego robocika. W grze te rogi mieszają się miejscami podczas rozgrywki. I nie, nie chce tego animować choć fajnie taka animacja wygląda😛
  3. Nie wiem czy Tex Tools nie ma zautomatyzowanego explode do przepalania. Na pewno ma w wersji Blenderowej ale w maxowej też chyba powinno być.
  4. Chyba wkrótce zakończę ten "mały" projekcik. Jeszcze będą małe poprawki w teksturach + tweaki materiału oczka ale to zostawiam sobie już na jutro. Jeśli macie jakiś feedback to śmiało, jutro wieczorem jeszcze do tego będę siadał to może coś uwzględnię 😉
  5. Nie wiem na jakim silniku będzie to robione ale większość ma "LODy" dla tekstur i nazywa się to Mip Mapami. Zwykle silnik generuje je z automatu. Ale ponad 30 tekstur, no sporo 😄
  6. Mnie tylko interesuje ile to tekstur będzie mieć finalnie 😄 Ale model na tyle na ile widać - sztos.
  7. Plan jako tako wykonany, chciałem zrobić więcej ale cała sobota mi wypadła i zdążyłem tylko zrobić lp + bake, wrzuciłem próbny materiał dla podglądu.
  8. Znalazłem chwilę na machnięcie "oczka" wczorajszym wieczorkiem więc etap hp uznaję za zakończony. Cel na weekend - LP, przepalić i zacząć teksturować 🙂
  9. To co wyżej kolega napisał i tak z ciekawości ile to ma trójkątów? Bo widzę że geometria to tak bardziej do portfolio niż gry, chyba że to hero asset ale plecaki raczej rzadko do nich należą😛. Sporo w każdym razie pewnie dało by się zaoszczędzić. Brakuje też w paru miejscach jakiegoś przyciemnienia w stylu ao aby ładnie różne elementy się "zeszły". Na ostatnim screenie na przykład żółty granat mocno się odcina od samego plecaka, tak samo ta ciemna kieszeń przy czerwonym granacie wygląda jak doklejona w photoshopie 😉 Poza tym to na prawdę spoko plecak.
  10. Testów Blenderka ciąg dalszy 🙂 Wzorowałem się luźno na domyślnym modelu "Ghosta" z Destiny. Zostało dorobić mu oczko i będzie w zasadzie wszystko. Nie wiem jeszcze tylko czy robić z tego lp i teksturować bo zasadniczo miał to być szybki temat na potestowanie Blenderowych narzędzi. 🤔
  11. Ale już widzę, że działa. Moja dziewczyna długo odbijała się od interfejsu zbrusha i mimo mojej pomocy nie bardzo chciała się zagłębiać ale jak to zobaczyła to od razu jej się oczy zaświeciły i już próbuje. Także myślę, że to dla takich osób jest skierowane a, że darmowa alternatywa w postaci Blendera cały czas rośnie w siłę to myślę że to dobry ruch ze strony Pixologic.
  12. Hej, to chyba najbardziej odpowiedni dział. Chciałbym się zapytać czy jest możliwość przeniesienie wątku z jednego działu do drugiego, sam nie znalazłem takiej opcji. Po kilkuletniej przerwie wróciłem na starego dawnego 'Maxa' i widzę że się tu pozmieniało i teraz np dział gameart znalazł się w archiwum. Dlatego prosiłbym aby go przenieść do działu wip. Nie chce tracić tego wątku bo jest dość sentymentalny dla mnie 🙂 Link do wątku z gameart - Jeśli się nie będzie dało to trudno, najwyżej założę sobie nową teczkę 🙂
  13. Wow 7 lat mnie tu nie było... ale fajnie widzieć że forum dalej żyje choć były spore zmiany. Wrzuciłem ostatnią moją prackę do galerii 3D ale nie jestem pewny jak to tam działa to odświeżę i tu 🙂 Link do galerii 3D gdzie więcej obrazków Zapraszam też na ArtStation gdzie dodatkowo można obejrzeć turntable oraz model w sketchfabie - https://www.artstation.com/artwork/Bmxxx8
  14. fletcher

    RobboRabbid

    Hej! Kilka lat mnie nie było na tym forum więc tym bardziej fajnie widzieć, że dalej żyje i dalej pojawiają się nicki które kojarzę. Ostatnio udało mi się popełnić mały projekcik naukowy co by zobaczyć czy Blender 2.8 w końcu byłby w stanie zastąpić Mayę i... jest cudowny tak długo jak nie rozkłada się UV 😄 Jak tylko coś się z tym stanie to odinstalowuję Mayę i zapominam o tym dziwny sofcie. Dodatkowo chciałem bardziej zagłębić się w Substance Paintera a później nawet zachciało uczyć mi się partikli w Unreal Engine aby zrobić ładny ogień pod prezentację. Ogólnie sporo nowych rzeczy się nauczyłem, zacząłem zwracać uwagę na elementy którym wcześniej nie poświęcałem dostatecznej uwagi. Cóż, teraz nie pozostaje mi nic innego jak wydrukować to jako figurkę na biurko 😄 Koncept został stworzony przez VOLTA Studio dla gry mobilnej Wild Beyond.
  15. Warto się zainteresować takimi softami jak np. MOI3D lub Fusion360. Ostatnio robią furorę w świecie hard surfejsów ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy