Jump to content

Selena

Members
  • Content Count

    530
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

223 Excellent

About Selena

  • Rank
    Member
  • Birthday May 8

City (optional)

  • Miasto
    Wellington

Recent Profile Visitors

16,093 profile views
  1. dzieki za komentarze :) ogólnie na razie jest to darcie gęby bez kontekstu, głównie demonstracja potencjału i realności takich grymasów. Mesh ma dwa morphy, bazowy jest neutralny. Ogólnie teraz chcę zająć się jakąś krótką animacją twarzy opartą na faceshifcie i morphach olaf - taką plastyczną twarz miał nasz kolega:) mi osobiście się to podoba, oczywiście samo przejście jednego morpha w drugi mógłby być lepszy, nad tym też popracuję
  2. W końcu udało nam się zrobić porządny test animacji twarzy w realtimie główki którą już jakiś czas temu zlołpoliłam :) po drodze nauczyłam się wielu rzeczy które pomogą mi w przyszłym projekcie. Główka ma 6 tys. tris, jedną teksture 4096x4096 na twarz i dwie 1024 (oczy i usta) a także dwa morphy twarzy oparte na skanach.
  3. wszystko jest ze skana :) więc chyba zależy od noska hehe tutaj screen z zbrusha
  4. "You're making me angry. You wouldn't like me when I'm angry." Ciri
  5. diabelt właściwie sam odpowiedziałeś sobie na swoje pytanie:) tak jak zauwazyles, obróbka i mixowanie skanów tak aby osiągnąć zamierzony efekt to tez wartościowa umiejętność, i dobrze mieć takie rzeczy w swoim portfolio, natomiast ta główka akurat posiada trzy zeskanowane przeze mnie twarze, zmiksowane w jedną... ogólnie uważam ją jak na razie za najlepszą jaką dotychczas wykonałam jeśli chodzi o techniczną stronę. Jakoś na dniach będe chciała wykonać jakąś minę dodatkowo do niej, może krzyk albo uśmiech, nie wiem jeszcze;/
  6. hejka, nowa główka:) ostatnio wkręciłam się troche w "wiedzmina 3" i postanowiłam wyrzeźbić własną wersję Ciri, jest to moja ulubiona postać:) jakoś z czasem chciałabym jej dorobić jakąś dodatkową minę np. krzyk wszystko wykonane w zbrushu
  7. tr3buh - macromeshem :) olaf - tak wyszła troche staro:) ale nie miałam zamiaru też robić z niej faktycznie dzieciątka w tym wieku, 7-latka była basemeshem, bardziej zależało mi na fajnych zmarszczkach i grymasie dzięki za miłe komentarze dzisiaj przerobiłam sobie naszego skana na model mediumpoly, trochę dodałam detalu aby było ciekawiej, oczy wstawione w photoshopie na szybko, żadnych shaderów tylko screeny z viewportu cały mesh ma 6 tys tris
  8. nowa pracka na bazie własnego skana 7 letniej dziewczynki:) obrobiona w zbrushu, włosy zrobione w zbrushu i maxie
  9. Otton - włosy wymodelowałam w zbrushu :) nowa pracka po godzinach, postanowiłam dokończyć poprzednią, dorobiłam jej ciało, całość zrobiona w zbrushu, basemesh kurtki i spodni w marvelous designer.
  10. hej, nowa pracka w stylu cartoonowym/anime :) calosc wykonana w zbrushu, maxie oraz w photoshopie
  11. jakiś tydzień temu wróciłam po kilku latach przerwy znowu do rysowania:) tak więc nieraz będę wrzucać swoje wypociny (obrazek rysowany odręcznie, edytowany w photoshopie...dodałam kilka splashów i innych poprawek)
  12. dzięki wielkie:) postanowiłam jeszcze wyrenderować w Vray, jakoś lepiej chyba to wygląda. Podmieniłam tez filmik na vimeo (lepsza rozdziałka)
  13. hejo, moja nowa praca:) wszystko w zbrushu z kulki lub basemesha:) i prezentacja wideo
  14. Luki:) ja nie startuję na najlepszego rzeźbiarza na świecie więc nie oceniaj moich prac pod tym kątem.
  15. hehe :D rzęsami i trochę policzkiem lewym :) właśnie pracuje nad resztą jej ciała, mam nadzieje niedługo coś wrzucić
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy