Jump to content

UDk Construction Site


moss

Recommended Posts

widzialem na polycount, jestem zachwycony : )

Podaj dalej :D

to samo, podaj dalej :)

 

Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp.

Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne.

 

Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Chrupek3D

widać kilka błędów w lightmasie ;) ale kto by się tym przejmował... mega wypas.

Jestem tylko ciekawy, ile tygodni liczyłeś światło hehe

Link to comment
Share on other sites

Nice mos nice :)

Zbadaj jeszcze ten shaderek na potprocesie z wartoscia na 1.5 w instancji

shader.png

bo sie imo troche zblurowany porobil pierwszy plan :)

 

Kupki gruzu mogly by byc tez mieszane z podlozem bo sie troche odcinaja.

i albo mi sie wydaje albo AA masz wylaczone :) zapodaj moze na FXAA4

 

Ogolnie miazga bro :)

Link to comment
Share on other sites

Na początku dzięki wszystkim za komentarze.

A wiec tak.

Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D

 

Okna, drzwi są na geometrii, poza tym główne krawędzie kontenera mają bevela. Wiem można było dać lub nie, ja ten projekt traktowałem w formie testowana różnych rzeczy.

 

Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp.

Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne.

 

Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;)

 

Czas hm nom jakieś 1,5 roku ale z dużymi przerwami:). Tekstury unikatowe poszły na kontener, bell trucka, taczka, toitoi plus kilka małych propsów. A tak starałem się wykorzystywać tajlujace do nich zaliczają się głównie (cegły, podłoża, textury betonu bloków betonowych. Apropo wody i siatki umknęło mi to za dużo już się w to wpatrywałem.

 

Tak po za tym pomysł narodził się właśnie jakieś 1,5 roku temu. Zacząłem od zrobienia tych czerwonych budynków następnie stopniowo zaczął dochodzić kolejny stuff i mapka się rozrastała. Przyznam się że nie planowałem tak długiego i według początkowych założeń tak dużego projektu. Gdy dochodziły nowe rzeczy pojawiały się nowe pomysły i tak na tym co tu widzicie stanęło. Jest kilka niedociągnięć z racji trwania tego projektu i początkowe modele były albo po prostu słabsze albo czasem potraktowane po macoszemu. Przeciąganie i poprawianie + może jeszcze dodam to czy tamto i nigdy bym tego nie skończył.

 

Jakieś wipy początkowe shoty + dodatkowo jakieś materiały postaram się wrzucić za jakiś czas z racji ze muszę to wszystko zebrać i odkopać bo jest przysypane kurzem:).

 

A na ten moment mogę zapodać kanał youtube

 

http://www.youtube.com/user/TF51moss?ob=0&feature=results_main

 

są to filmiki z różnych etapów progresu projektu.

Jeśli komuś nie odpowiedziałem przepraszam, jeśli macie jeszcze jakieś pytania śmiało.

 

Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości.

Edited by moss
Link to comment
Share on other sites

Zarządziłeś i zmiażdżyłeś :) Świetne enviro, mnóstwo detalu, duża różnorodność, oddany realizm. Teksturki - wypas, brud, zadrapania, wgniecenia - wszystko z wyczuciem. Widać, że włożyłeś w to wszystko mnóstwo roboty. Gratulacje.

Ile masz FPS-ów i na jakim sprzęcie?

Link to comment
Share on other sites

Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5*

 

Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:)

Edited by moss
Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:)

 

Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś?

 

Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu.

Link to comment
Share on other sites

Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś?

 

Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu.

 

Tak jest dodany chain + color grading

 

Ostatnio dodałem dodatkowe screny na bloga żeby forum nie zaśmiecać.

 

http://michalmoska.blogspot.com/

 

Jak dam rade to jeszcze dziś dodam na forum kilka shotów z początkowej fazy powstawania mapki

Edited by moss
update postu
Link to comment
Share on other sites

W dość dużym uproszczeniu przebieg prac.

 

progrespocztek01.jpg

 

 

1. Powstał pierwszy budynek

 

2. Dodałem teren wokół niego zrobiłem poglądowo 2 i 3 plan. Następnie dodałem budowaną drogę. Jak miałem to już zrobione zacząłem bawić się w detale, wszystkiego rodzaju propsy.

 

3. Tu już można zobaczyć na efekt finalny. Dopieszczenie 3 planu, podmiana podłoży, dobranie oświetlenia, postproces, dopieszczenie szczegółów.

 

Edytowałem przedostatniego posta podając tam linka do większej ilości shotów.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy