Jump to content

Wowoz

Members
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

1 Follower

About Wowoz

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wolbrom
  1. Environmencik, który zrobiłem na zaliczenie na univerku. Jak widać jest to stacja metra z Max Payne :) C&C Welcome Wiecej screenów na moim art-station https://www.artstation.com/artwork/6aLve5
  2. Dzieki. Mam nadzieje, że dodadzą to w blendzie :P
  3. No tak myślałem, że się nie będzie dało. W xnormalu jakim sposobem mam wypalić normalkę, którą mam nałożoną na model? Sam bake w cyclesie jest ok.
  4. Witam. Chciałbym zapytać osoby bardziej ogarniające Blendera niż ja. Czy istnieje taki sposób przepalenia normalki z modelu na model jak w maxie tj. nałożenie normalmapy na obiekt low poly i przepalenie tej normalki na nowy obiekt? Wiem, że da się tak robić z teksturami, które nie muszą mieć przekalkulowanych kanałów, a jedynie rotacje (typu diffuse, specular), natomiast problem pojawia się gdy mamy poodwracane uv islands. Wtedy zielony kanał wariuje. Zależy mi również na tym, abym mogl uzyc cage. Przepraszam za chaotycznosc mojej wypowiedzi, ale mam nadzieje, że jest wystarczająco zrozumiała.
  5. Wowoz

    Jak wygładzić luk?

    Moze ustaw smoothgroups i uzyj meshsmooth/turbosmooth wczesniej zaznaczajac, ze ma brac pod uwage smoothgrupy, a nastepnie edit poly. Potem usuwasz zbedne loopy.
  6. To najprawdopodobniej buble marmoseta i nic z tym nie zrobisz :D Faktycznie jesli jest duzo symetrii to są potem artefakty. Sprobuj wysunac poza obszar UV elementy powtarzajace sie.
  7. Bardzo miłe te gradienty :)
  8. Za duzo gothica Jedai, bo faktycznie mało realne to jest :D
  9. No to czekam na finish :D
  10. Mozna konkretniej? :)
  11. Widzioł ty żółtego żuka? :D Ja bym go zrobil zielonego/szarego tak jak w oryginale. Za dużo tego żóltego, zamało farby. Lepiej by wyszło jakbyś nie używał tego ddo i sam spróbował, bo ile model jest bardzo przyjemny to ogólny feeling niszczy ta tekstura. Pozdrawiam.
  12. Czy istnieje możliwość połączenia 2ch takich samych landów na uv? Nie chce uzywa symetrii bo pare rzeczy po prostu tej symetrii nie ma i nie chce mi sie stichowac potem połówek landów. Jak nalozyc na siebie te 2 landy, zeby byly idealnie?
  13. Bardzo mi się podoba :) Fajny spec
  14. Dla mnie ewidentnie brakuje zroznicowania kolorystycznego i jakiegoś waloru na tym drewienku. Metal moim zdaniem powinien mieć jakieś plamki, żeby lepiej wyglądał. No i skóra, która wygląda jak okleina :D No i ao bym przepalił z LP, zeby te kolce mialy fajny cien
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy