Jump to content

Jak wygładzić luk?


PiotrMP
 Share

Recommended Posts

Mam rozumieć, że chcesz zwiększyć ilość segmentów, a nie go smoothować? Jeżeli tak to albo pojedynczo dodawać do każdego miejsca spline co jest dość męczące(ale działa) i potem je ustawić w kształt półkola, albo usunąć to zaznaczenie i wejść w Create -> Shapes -> wziąć Circle i tam gdzie ma przebiegać to półkole to stworzyć to koło, usunąć dół koła. Teraz zaznaczyć za pomocą Editable Poly -> Border dwie dziury po półkolu z tego twojego obiektu i kliknąć Cap. Następnie za pomocą Polygon zaznaczyć jedną z dziur na których użyło się cap i wybrać opcję w Editable Poly Extrude Along Spline i zaznaczyć wcześniej stworzone Półkole, w tym momencie można sobie to obracać, zwiększać ilość segmentów, zmniejszać itp. Jeżeli źle wytłumaczyłem to polecam wejść na yt i wpisać sobie 3ds max Extrude along spline. Na pewno będzie dużo tutoriali :)

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie jak wygładzić tylko górny łuk (zaznaczony na czerwono) tak aby był podzielony na więcej segmentów?

 

 

 

Moze ustaw smoothgroups i uzyj meshsmooth/turbosmooth wczesniej zaznaczajac, ze ma brac pod uwage smoothgrupy, a nastepnie edit poly. Potem usuwasz zbedne loopy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy