Wowoz Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 Witam. Chciałbym zapytać osoby bardziej ogarniające Blendera niż ja. Czy istnieje taki sposób przepalenia normalki z modelu na model jak w maxie tj. nałożenie normalmapy na obiekt low poly i przepalenie tej normalki na nowy obiekt? Wiem, że da się tak robić z teksturami, które nie muszą mieć przekalkulowanych kanałów, a jedynie rotacje (typu diffuse, specular), natomiast problem pojawia się gdy mamy poodwracane uv islands. Wtedy zielony kanał wariuje. Zależy mi również na tym, abym mogl uzyc cage. Przepraszam za chaotycznosc mojej wypowiedzi, ale mam nadzieje, że jest wystarczająco zrozumiała.
Monio Posted April 22, 2016 Posted April 22, 2016 Da się w internalu ale w cyclesie nie. :/ Displace w ogóle np nie ma. Raczej odradzam bejk w Cyclesie, załatwisz to w xNormalu. Możesz też spróbować z tym hackiem na nodach, tylko nie wiem jakie da rezultaty z cagem. http://www.blenderartists.org/forum/showthread.php?348799-Baking-Cycles-Procedural-Normals-to-Texture
Wowoz Posted April 22, 2016 Author Posted April 22, 2016 No tak myślałem, że się nie będzie dało. W xnormalu jakim sposobem mam wypalić normalkę, którą mam nałożoną na model? Sam bake w cyclesie jest ok.
Monio Posted April 22, 2016 Posted April 22, 2016 Hipoly normals override czy jakoś tak. Ustawia się texe w którymś z okienek mesha hipoly.
Wowoz Posted April 22, 2016 Author Posted April 22, 2016 Dzieki. Mam nadzieje, że dodadzą to w blendzie :P
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now