Jump to content

d4nTe

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About d4nTe

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. super to wygląda, naprawdę widać ogrom pracy jaki w to włożyleś
  2. Witam Chciałem się podzielić moją ostatnią pracą jaką wykonałem. Postać mid-poly (ponad 40K tris, można ciąć, ale idą next geny więc już nie będzie trzeba :p), Tex ok 6x2k, mogłem przepalić na 1-2, ale chciałem popracować na hi-res dla ćwiczeń, Broń ok 6k i jedna tex 2048, Model teksturowany pod maya dx11 realtime shader i z niego pochodzi większość scr, zależało mi na jakimś renderze realtime, ale potem wrzuciłem model do keyshot i z niego pochodzi 1 obrazek btw. jak ktoś będzie chciał używać shadera dx 11 w majce, to od razu mówie, że nie posiada takich funkcji jak dodawanie detail map czy gloss map, troche to doskwiera. Pozdrawiam
  3. od dzisiaj zostales moim guru :D
  4. chciałbym uzyskać odpowiedz
  5. witam mam takie pytanie, ogladajac jeden z tutoriali poswieconych modelowaniu, autor tego tutoriala stwierdzil, ze model nie powinien zawierac vertex' ow od których wychodzi 6 edgów, tylko 5 i mniej dlaczego tak nie powinno być? i jak mozna sprawdzic w maxie czy dany model ich nie posiada (wiecie coś jak xview jeśli chodzi o nachodzące vertexy, bodajże overlapping vertices in viewport) wiem, że to pewnie badalne pytanie, ale chciałbym uzyskać na nie odpowiedz pozdrawiam
  6. dziex za szybkie odpowiedzi :D ale mam jeszcze jeden problem:gdy tworze np twarz i chce dodać więcej poligonów w danym miejscu aby np stworzyc nos nie wiem jaki jest najłatwiejszy sposób,jest niby takie coś jak slice ale to mi tworzy zbyt wiele poligonów wokół całej głowy a ja chce w danym miejscu. Prosze o pomoc
  7. oka dzięx za pomoc,ale mam jeszcze jeden problem jak jush zrobie tą animacje i chciałbym ją "wyjąć" do pliku avi aby móc sobie obejrzeć poźniej na kompie,jak to zrobić??
  8. Mam pytanie jak zrobić w 3d maxie 7.0 materiał np jak ubranie czy coś w tym stylua aby działała na niego pełna fizyka i np jak spadnie na box'a to się odegnie,tak jak to było zastosowane w grach typu splinter cell.Chodzi mi o stworzenie płaszcza który by sie odginał poprzez działanie np. wiatru. Czy w ogóle istnieje taka możliwość?? Dopiero zaczyna przygode z tym programem dlatego prosze o pomoc bądz tutorial jak to zrobić.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy