Jump to content

ultrakaka

Members
  • Content Count

    381
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Excellent

2 Followers

About ultrakaka

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Trójmiasto
  1. ultrakaka

    Sewers UE4

    Dawno nic nie wrzucałem, więc wrzucam ostatnie enviro ( więcej na https://www.artstation.com/artwork/sewers-1 , mini breakdown znajdziecie tu https://www.artstation.com/artwork/sewers-breakdown):
  2. ultrakaka

    [UDK]Piwnica

    Tu nie chodzi o forum, tu chodzi o nadmiar cebuli:) Scena jak wyjęta z Dishonored, gratulacje!
  3. Ten znowu wrzuca słabe prace... :p Eleganckie, pro, miecie jak zawsze.
  4. No, kozak pro, wszystko wypas, tekstury na wypasie!
  5. Nie no, ale wiesz że jak robisz assety do gier to nie są one używane jedynie w levelach, ale też w cinematicach itp. Wtedy możesz sobie pozwolić na wyższą rozdziałkę. Zawsze jest mieć lepiej w zanadrzu jakiś hires bo można się obudzić z palcem w nocniku :p Sprawa jest oczywistą oczywistością.
  6. Nie no racja, postać d4nTego wygląda biednie... chyba nie. Kwestia shaderów i prezentacji.
  7. 40K na next geny to będzie jakiś standard ( zobacz sobie choćby tu http://kotaku.com/just-how-more-detailed-are-ps4-characters-over-ps3-char-507749539 ).
  8. Prawda, wcześniej tego tak nie skojarzyłem. Co do prezentacji też prawda :P.
  9. @asdaq Ej no, dodałem dalej drugą połowę i już powinno mieć :P Powinno nie powinno, w gamedevie liczy się efekt, jęlsi robisz z conceptu to spoko, jeśli nie umiesz robić z conceptu to słabo, jeśli umiesz bez - dobrze, nie ma znaczenia czy wypalasz normalki z hp czy sobie je namalujesz odręcznie na uvce w PS - jeśli wygląda dobrze - jest dobrze. Typowy proces w gamedevie - co firma to inny, a uwierz że są takie firmy gdzie modele ( a i pewnie też inne rzeczy) robi się na gębę, i jakoś wszystko działa. Grafik 3D to nie obsługa programu 3D tylko grafik specjalizujący się właśnie w pracy tego typu - co nie oznacza że nie ma podstawy teorii kolorów itp itd. Podsumowując, rób jak chcesz, byleby efekt był zadowalający. Zelki - dawaj dalej.
  10. Ciężko wyczuć skalę, ale wygląda ciekawie, jak na moje zbyt jednolity specular, wszytsko się świeci, można by to zróżnicować. Warto wrzucać do pokazania wersje high poly oraz teksturki. Tu się zgodzę z oczywistą oczywistością :P To znaczy że nie można sobie czegoś samemu wymyślać i robić for fun? GD to nie tylko CODy i inne MW, że wszystko musi wyglądać jak w rzeczywistości. Oczywiście warto podpierać się tym co jest na około, ale za bardzo bym nie uciekał w żadne extrema, dziwniejsze rzeczy w grach widziałem niż ten grzybek.
  11. Od pewnego czasu obserwuję wątek, fajnie się ogląda progres. Camper bardzo fajny, dawaj dalej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy