Jump to content

Kruku

Members
  • Content Count

    688
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Excellent

2 Followers

About Kruku

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Łódź
  1. nom chyba lepsze były by screany ;p btw wrzuć MOV 1360x768, powinno być ok
  2. hmm chodzi mi konkretnie o te miejsca. http://www.airsoftpanda.com/images2/Rifle/a&k/mk46-mod0-mkiistock/mk46-mod0-mkiistock-1350-006.jpg http://www.airsoftpanda.com/images2/Rifle/a&k/mk46-mod0-mkiistock/mk46-mod0-mkiistock-1350-004.jpg żeby nie było takiej cegły.
  3. Strasznie mało się dzieje na tych texturach :( Najwięcej geometrii władowałeś w najmniejsze elementy , przez to całość mimo 12k wygląda kanciasto (mały chamfer działa cuda :]). Morze jeszcze popracuj nad nim??
  4. Ostatnio chciałem dokończyć jedno autko z racji że mam wolne XD tex 2k tri ok 10k Jak skończę szyby i popracuje nad materiałem (pobawię się w udk) zrobię nowy wątek. Puki co szybki prev z marmoseta
  5. http://www.rockstargames.com/newswire/article/28201/max-payne-3-for-pc-new-screens-and-details-including-system-spec.html Panowie czyśćcie dyski, Max Payne 3 zajmie 35 gb XD aha no i oficjalny przedział 2GB - 16GB ram :3 a i btw crysis 3 [h=1][/h]
  6. Noo jak całość będzie jak ten dystrybutor to bardzo fajnie ;]
  7. Indian ty chyba masz tylko system przeglądarkę i ZB na kompie XD Świetne, coraz lepsze są twoje sculpty!
  8. Brunek gołębie serce :> Ale naprawdę Trall zrób coś z jakiegoś tutka nawet z YT
  9. oj sry nie mam pojęcia :(

  10. Bardzo sympatycznie to wygląda ;], może mogłeś dodać ździebko faktury na obudowie, prosty filtr noise albo sponge XD Jest ok ale siatki już nie pokazałeś :>
  11. Siemowit luknij jakieś tutki bo to są podstawy ;]
  12. heh i okaże się że duże "DLC" jest na płycie z grą za które trzeba zapłacić żeby odblokować :>
  13. Eh ten Valve ;/ no ale na pewno coś dobrego tym roku będzie XD oby nie l4d3 ;/
  14. Chrupek3D ty chcesz te obiekty odbijane dynamiczne czy statyczne??
  15. Kruku

    UDk Construction Site

    Świetna mapka ;] co tu więcej pisać :>
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy