Por@szek Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 LOL rzeczywiscie, haha, dobre. Ale w zyciu bym nie wpadl ze to krol czekolady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 jeszcze jedna glówka: 512x512 niestety bump zamiast normala :/ :d model jest z polycountu muaahaha pozdro :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Por@szek Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 64 tri txt 32x32, startowac w bitwie ?? ( musze jeszcze troche przyspieszyc animacje :P ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 dobrze jest, startuj i nie gadaj :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Wrzucam kontener 132trisy na potrzeby Unbound Forces do CoD2. Kolega potrzebuje kilku elementów do doków, zrobiłem więc szybki model i popracowałem nad teksturą. Użyłem 1024 diffuse i normal. Poniżej render i screeny z gry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Super, ingame sprawdza się świetnie. Choć chyba wymiary są trochę niestandardowe ;) ale mogę się mylić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Por@szek Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Troche maly aly rzeczywiscie wyglada spoko ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Hehe dzięki. Co do rozmiaru - można go zmieniać bezpośrednio w Radiancie za pomocą jednego parametru - modelscale - także nie ma potrzeby eksportowania w rozmiarze docelowym. Tutaj warunki lokalowe zmusiły mnie do pokazania modelu w mniejszym formacie - nie chciałem już przesuwać ścian ani windy. Z resztą model jest do zupełnie innej mapy ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim mee Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 chciałem wstawić szybki BARDZO LP modelik młotka i kilofu , ale .. lol :( , wywaliłem się na UV'kach. Idę podciągnąć skill i na pewno będę stałym bywalcem tego wątku :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Por@szek, spoko wysepka:) I mnie coś tchnęło na ultra low poly;p max+ tex na zbrushu:D razem z texem około godziny to robiłem więc wygląda jak wygląda. Nigdy wcześniej nie probowałem takich protych modeli.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric_Draven Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 modelowanie w mayi 4h(pierwszy modelik w Mayce dlatego długo) zibrasz 3 może 4h i dif w 1h. dla mnie to speed :P E: aha screen z maxa bo w majce seamy strasznie wyłaziły Link to comment Share on other sites More sharing options...
Por@szek Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Modelowales w majce i pokazujesz z maxowego viewporta? Jaki sens? Zastanawia mnie skad masz koncept :] Jezeli z tego zrodla co sie domyslam, to niezle przegiales z poli :] Przynajmniej polowa tego by wystarczyla. Diff blaga o wiecej milosci. Jakies miesko, miesnie, troche serca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric_Draven Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Koncept dał mi kilstar bo nie miałem pomysłu co robić;) w zasadzie to tylko nauka modelowania i zbrusha wiec nawet nie oszczedzałem. za twoją radą troche obciełem ale ja jestem taki tępy w Mayi że nie wiem gdzie to okienko z polycountem właczyc i nie mam pojęcia ile to teraz ma. może faktycznie 2x mniej :P no i zastanawia mnie dlaczego tak ciemne to wszystko w mayi :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Por@szek Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Bo maja sucks. Jak chcesz zobaczyc aktualny polycount to -> Display->Head up display-> i tamsobie poklikaj :) A ciemne bo pewnie musialbys sobie wygladzanie ustawic. Teraz texta o wiele lepsza ;) A co do konceptu to wiedzialem ze killstara tylko myslalem ze moze UoU ozylo ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 bardzo fajna glista :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
latarnik Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 bo nie było pomysłu na nic ambitniejszego ;] textura 512x512 (diffuse, normal, specular) tris: bodaj 224 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Mój pierwszy pełny model low poly, inspirowany plakatem filmu Strzelec, w ramach odstresowywania sie. CheyTac M200, 1 godzina, 1334 trisów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Eee, mi się podoba ta szczelba:) Duże gnaty to dobre gnaty:) A tu moje wypociny, wrzucam do speeda bo szkoda wątku na takie badziewia niedorobione. W sumie myślę, że pod speed pochodzi trochę, robione ciurkiem przez dzień na model, z przerwami na głupoty... max, zbrush+zapplink, ps Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 stormwind jak na pierwszy model git tak trzymaj, Lewus shotgunik całkiem ok gdyby nie rozjechana uv, w sumie to dziwne skoro kozystałes z zapplinka bo to zdaje sie dziala podobnie jak projection paint w body paint lub deep paint, druga giwera faktycznie słabsza, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Mario, mazałem te textury byle szybciej na kilka różnych sposobów, aby w miare było, więc efekt jaki jest taki jest:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 500 tris 256 diffuse pomyślałem ze spróbuje sie zmierzyć z czasem zeby sprawdzić jak szybko potrafie zrobić model od podstaw... zeszło z 2,5 godzinki, to dużo ? :D:D ps. w zadnym wypadku to nie mial byc don vito (kolega mi sugeruje ze wcale nie jest podobny :D) BTW. mam ogromny problem ze wszelkim owłosieniem na teksturach, ma ktos moze jakis tutek czy porady, byłbym wdzieczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 kurde nakec tutka jak robisz takiego speeda :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Ledyr przede wszystkim kup tablet nawet volito, do włosów jak znalazł i nie tylko, otwórz sobie jakąs dobrą fote jako refkę i polukaj jak te włosy wyglądają i tak sobie zerkajac maluj, a tu tutek bobo the seal'a wedłu mnie bardzo dobry http://rapidshare.com/files/36094972/BoBo_Hair_Demo.zip.html otworzysz to przez np.IrfanView jesli przegladarka nie będzie chciała Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Nielot - za słaby jeszcze jestem i robie mase błedów pozatym na moim sprzecie nagranie videotutka z włąćzonym PSem to śmierc dla komputera :D Mario - Dzieki za tutka a co do tabletu to bede musiał poczekac jeszcze bo mam rozwalone kontrolery USB na płycie głównej czy coś takiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Fajna główka, taki przyjemny kreskówkowy styl. A jeśli już chodzi o malowanie twarzy - bardzo fajne są obrazki krok po kroku na stronie Benoit Regimbala. http://www.benregimbal.com/ Pewnie wszyscy znają tą stronę, ale zdaje się, że dopiero od niedawna wszystkie linki działają poprawnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 zanim ktos dojdzie do takiego poziomu ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 j.w. jest chociaż z 10 osób które mają taki poziom? :D a ja dalej sobie paćkam, do póki nie bede mial nowego PC bede robił łysoli :D Wąsy są ze zdjęcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 spoko Ledyr Ty juz tu ostro skillujesz :) hmm 10 osob ? nie przychodzi mi do glowy ;) edit : btw ten misiu ma za jasno podnosem mmmkay? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 kurde swietne ledyr :) powiedz z jakich tutkow uczyles sie texturowac ? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Klicek - hehe daleko mi do ostrego skillowania, nie dorastam do pięt niektórym panom z tego subforum ;D a pozatym jakos nikt mi roboty nie chce dać :D :P rzeczywiście zapomniałem o cieniu pod nosem Nielot - kurcze nie pamietam, ale raczej tutków nie używałem aż w takim stopniu bardziej staram sie samemu domysleć jak malują ci np. z linku powyżej. to wygląda tak: - robie czarno-białe cienie - te ogólnie na oczy i takie tam potem na tym robie tez ogólniejszy zarys oczu, ust, nosa.. - blenduje z tym czarno-białym jakiś kolor skóry - dorabiam inne ciekawe kolory na na innych layerach i szczegóły i w tym etapie pracy patrze jak to robią inni, gdzie i jakich kolorów używają mam nadzieje ze pomogłem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Ledyr, Ty wreszcie przestań jęczeć, że jesteś za słaby to Ci dadzą robotę od razu:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 ale ja lubie jęczeć :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunder Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 to właściwie taki speed ogólnie może z 2godziny pracy może trochę więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 ale co to jest?? wyglada jak nieskonczone lamborhini halardo :) poka siate - dobrze chyba idzie - wiec moze warto byloby skonczyc :) ledyr - ja nie wiedzialem... :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunder Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 to jest lambo countach lp400 nie wiem jakim cudem Ci to przypomina galardo :/ a teoretycznie to jest skończone tylko otexturować i koła zrobić 784poly Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 usun edgesa na srodku i z tylu troche powelduj bo chyba jest tam prosto, a bedzie jeszcze mnie tri ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 thunder - sorki - nie znam sie :D ale jak juz wpisalem do gugla lp400 tam troche inaczej wyglada (nie wiem moze sa jeszcze jakies inne modele...) pozdrawiamas Link to comment Share on other sites More sharing options...
1nS Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Lp500... . Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizz Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 ło kej dawno nic LP nie robiłem więc wrzucam taką lale :) dziś robioną... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcade Posted October 2, 2007 Author Share Posted October 2, 2007 Ej, podoba mi się, ma harakter :) będziesz robił text? imo warto :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 nazwij ją helga wtedy wszystko bedzie cacy ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony M. Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 laska ma problemy z nadwagą, a w sumie to nie kojarzę "otyłych" modeli. Jedziesz dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 wizz bardzo fajny model, prosto ale tresciwie i o to chodzi warto by bylo jej pyknąc jakas texturke Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 wizz super :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Pani przypomina mi trochę Lucy z Q3, bardzo fajnie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Witaka szperałem sobie na dysku i znalazłem sobie starą pozę starego modelu... nazwałem ja Polska Gola :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 szczerze ? ma fajne motywy ale przewaznie slabo (animatorzy by sie mogli co do pozy ustosunkowac) podoba mi sie ulozenie lewej dloni nie podoba mi sie ulozenie ciala nie naturalne zle wygiete :) ale pewno to byla taka zabawa wiec sie nie czepiam :) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 nielot007 tak właśnie to tylko zabawa :) sprawdzałem czy siatka dobrze sie wygina i tyle. Miałem pokazać czy mechanika siaty nie ma błędów i jak widac nie ma :) nie przykładałem sie szczególnie to realności pozy bo to nie było moim celem :) I dzięki za komenta.... pochwała od samego nielota007 to coś :) Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
ScarFace Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Fajna poza:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bielo^ Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 (edited) A ja se też zrobiłem speed modeling. Całość wzięła mniej niż 1h, ale w drodze jeszcze musiałem sprawdzać w necie siostrze dwa razy autobus, odpowiadać na pytania kolegów itd. To moja pierwsza praca, jaką w ogóle publikuję na tym forum, więc prosiłbym o ee.... delikatniejsze komentarze. No, chyba że ktoś tak nie umie, to niech mnie zjedzie. http://img93.imageshack.us/img93/1725/1godzinavy5.png @edit1+2: no to będzie UP. to już prawie finalny model. mój pierwszy skończony game artowy model, pierwsza broń :) . 1 h i 30 minut. Edited August 16, 2008 by Bielo^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now