Jump to content

stormwind

Members
  • Posts

    924
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

stormwind last won the day on May 21

stormwind had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

stormwind's Achievements

  1. Obstawiam, że w diffuse podpięłaś nie tą bitmapę. Opisz krok po kroku co robisz, a najlepiej pokaż zrzuty z edytora materiału, bo z tego opisu mało można wywnioskować.
  2. W edytorze materiałów kliknij na pasku "Options" i odznacz "Propagate Materials To Instances" https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-09AEA453-4A92-47B2-B2EA-BB37E251EE70-htm.html
  3. A prącie bardzo: http://nvidia-research-mingyuliu.com/gaugan https://www.nvidia.com/en-us/studio/canvas/
  4. Modyfikator Sweep https://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2019/ENU/?guid=GUID-947CC299-20EC-4182-BEF7-FE88A46B0C25 Potrzebujesz przekrój przez sztukaterie i linie wzdłuż sciany po której wyciągniesz ten przekrój.
  5. Trochę się zeszło ale wreszcie jestem zadowolony z bryły. Zostało jeszcze mnóstwo do zrobienia, więc wrzucam bardziej jako "teaser" ale pozbieram i zrobię na dniach porządnego WIPa.
  6. Format .asc możesz zaimportować bezpośrednio używając pluginu BlenderGIS. https://github.com/domlysz/BlenderGIS Ma też sporo innych przydatnych funkcji.
  7. Głowa dalej mnie boli od tego obracania, ale wytrzymałem do końca bo zaprawdę zajebiste. Piękna robota, miło się patrzy na takie animacje gdy mają prawdziwą kolejność prac i nie oszukują. Szacunek za wytrwałość. Boli tylko ruch kamery, po 3 obrotach staje się męczący. Samo spowolnienie obrotu dużo by dało, a mając taki wspaniały materiał pokusiłbym się montaż z kilkunastu krótszych ujęć, statycznych i z rożnymi ruchami kamery. Mógłbyś poszczególnymi ujęciami skupić się na konkretnych pracach tak jak pod koniec, który zdecydowanie lepiej sie ogląda.
  8. Już korzystają, tylko subtelne efekty ciężko czasem zauważyć. Taki Infninity Ward Poland na przykład: Na dole z rtx Screeny z prezentacji: https://research.activision.com/publications/2020-10/raytraced-shadows-in-call-of-duty--modern-warfare BTW trafiłem na to ostatnio przypadkiem na tweeterze, nie siedzę w gamedevie i poza "raytraced" nie rozumiem nic z tej prezentacji 😄 ale szacunek się należy.
  9. Masz jeszcze tu kilka. https://pl.pinterest.com/darkcamille/toposkin/ Wrzuciłem z ciekawości tego gifa w wyszukiwarkę pinteresanta, i znalazłem taką tablice, może tym śladem uda Ci się znaleźć tego więcej.
  10. Możesz zostawić frontową ścianę i dodać modyfikator shell. Jednak przy takiej siatce może to sie po prostu nie udać. Jeżeli masz gotową siatkę to na pewno lepiej będzie ja wykorzystać. Nie pokazujesz pełnego kształtu bryły na która chcesz ja naciągnąć ale przy pomocy modyfikatorów bend, ffd i opcji conform, lub po prostu przesuwając i obracajac fragmenty ustaw jej jedną stronę i jak wyżej dodaj modyfikator shell.
  11. Jakim formacie eksportujesz z inventora? Wygląda na jakieś podstawowe dwg. Dużo zależy tu od ustawień import i eksportu. A max zawsze zamieni je po swojemu na mesh, zazwyczaj kiepsko. Jest lepsza ścieżka. 3ds importuje pliki inventora ipt i iam, choć nigdy nie miałem z nimi styczności. Polecam natomiast eksport/import przez pliki stp. Max otwiera je jako obiekt body (solid) i zostawia opcję zmiany szczegółowości geometrii, pozwalając wrzucać na nie typowe modyfikatory. https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2017/ENU/3DSMax/files/GUID-41B6BBFD-2F4D-4E0F-AB12-3B330CF90901-htm.html
  12. Albo jak ten jegomość w pustej scenie Zeszłoroczny Nodevember zmotywawał mnie żeby założyć konto na tweeterze i wejść głębiej w shadery Blendera, tegoroczny po 3 dniach dał mi do zrozumienia: idź przesuwaj werteksy.
  13. Zaznacz przednią ścianę (jeśli mają taki sam kierunek wystarczy zaznaczyć jeden i z modyify section wybrać podobne wg normali) , zduplikuj (przesuń z wciśniętym shift) Flip normals, przesuń na miejsce, Snaps mogą się przydać. Zaznacz brzegi (border), trzymając Ctrl zmień na wertexy i zespawaj (weld).
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy