Jump to content

stormwind

Members
  • Content Count

    899
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

stormwind last won the day on May 26

stormwind had the most liked content!

Community Reputation

629 Excellent

About stormwind

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/04/1987

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podstawy UX na przykładzie paneli sterowania LEGO https://www.designedbycave.co.uk/2020/LEGO-Interface-UX/
  2. Odkurzamy tutaj Od ostatnich 4 miesięcy siedzenia w domu słucham tylko tego po tym jak się przypadkiem natknąłem na te Soundtracki. OST z gier są moim zdaniem do pracy idealne, energia lub skupienie w zależności od potrzeb a wszystko bez rozpraszającej lini wolkalnej. Także macie tu 7h, porcje na prawie cały dzień pracy. Miłego Dnia. A najlepsze że nie grałem w żadną z nich poza Quakeiem 2 ale byłem za mały i głupi żeby docenić ten soundtrack. (20+ lat temu, u kumpla nie wiedziałem wtedy że da sie saveować grę) Grałem za to dużo w pierwszy Unreal Tournament a nawet nie wiedziałem że w III, Jesper Kyd zremiksował klasyczne utwory i są lepsze od oryginału, czuć klimat Hitmana. W System Shock nie grałem bo średni lubię mutanty i horrory SF, ale słucham głownie tego w ostatnich 2 tygodniach i chyba sie przekonam. A na koniec Mirror's Edge - taki chilloucik. Najlepszy utwór - Decent to Cerberon: https://www.youtube.com/watch?v=jY6yBTYxLko&t=1235s
  3. To, ja dziękuje, bo gdyby nie ten post to pewnie bym się nie natknął dziś na tą promocję. Sam czekałem na ten kurs, bo widziałem wcześniej zapowiedzi i darmowy rozdział, ale nie było jeszcze podanej ceny więc radosnie sam też kupiłem. Mam już innych kurs od nich (Corvette) i jest wart swojej ceny , a tu niespodzianka i za taką cenę:D
  4. Aktualnie trwa promocja na kurs The Blender 2.8 Encyclopedia od CGmaster z 600 na 46 zł. (dla nowych użytkowników) 50 godzin materiału, chyba każdy aspekt blendera. https://www.udemy.com/course/the-blender-encyclopedia/?couponCode=C4A4423A658B3770D376
  5. Aktualnie trwa promocja na kurs The Blender 2.8 Encyclopedia od CGmaster z 600 na 46 zł. (dla nowych użytkowników) 50 godzin materiału, chyba każdy aspekt blendera. Zabacz sobie ich inne filmy na youtube i darmowe rozdziały innych kursów. https://www.udemy.com/course/the-blender-encyclopedia/?couponCode=C4A4423A658B3770D376
  6. Rewelacja, szczególnie ostatnie wizki z ogrodu. Umiarkowanie zaniedbany trawnik na plus:) Jedna z tych wizek, które relaksują przez samo patrzenie. Rzut też fajnie rozwiązany, choć kusi, szczegółów nie będę się tu czepiał. Wnętrze trochę ciężkie, ale zakładam że na tym etapie robi jako tło. Będziesz nad nim jeszcze pracował/ lepiej je pokazywał?
  7. Prawdopodobnie ustawienie jednostek sceny jest nieproporcjonalne do skali obiektu, dlatego buffor głębi viewportu ma problemy z płaszczyznami, które są blisko siebie jedna za drugą. Ewentualnie zaimportowany obiekt jest przeskalowany na przykład 1000/1. Ostatnie o czym wato pamiętać aby pracować możliwe blisko środka sceny - to też ma wpływ na dokładność wyświetlania.
  8. Widząc twoje poprzedni prace wszyscy wiemy, że efekt finalny technicznie będzie powalający, jednak an tym etapie skup się na koncepcie. Przede wszystkim hale budowało się dla konkretnie tego co ma być w niej wytwarzane. Zrób sobie takie założenie lub kilka propozycji a łatwiej będzie Ci później szukać referencji i utrzymać spójne założenie. Pisze to bo na razie masz wysoki budynek i niskie drzwi - cokolwiek dużego tam wytworzą, nie wyjedzie z hali. Belki suwnicy są w 1/3 wysokości, jeżeli postawisz suwnice i ma ona przejechać nad cała halą, kubatura nad suwnicą jest praktycznie zmarnowana. Zastanów się jaki chcesz klimat uzyskać, bo takie żelbetowe konstrukcje jak ta nie wystepowały w ceglano-stalowych budynkach. Kratownice dachu są przeskalowane i powinny składać się głównie z trójkątów, miejscami płaski dach to też błąd. Powodzenia.
  9. Przypomniało mi i się że istnieje ten temat to go odkopie, bo czasem zapuszczam sobie muzykę z trybu budowania w simsach podczas gdy przesuwam meble w maxie 😄 Musze jeszcze spróbować przejść prze Ikea z muzyką z trybu urządzania. Na stronie kompozytora Jerryego Martina - http://boombamboom.com jest dostępna całość w mp3 320 kbps.
  10. zmień render na inny (np: scanline) w zakładce Assign Render a potem z powrotem na V-Ray.
  11. Jeśli chcesz uzyskać techniczne uwagi to opowiedz o ustawieniu światła i sceny a najlepiej pokaż screeny ze sceny i koniecznie napisz jaki to renderer? Będzie łatwiej wypowiedzieć. Kadrowanie jest trochę niewyważone, budynek zajmuje górną połowę obrazka przy samej krawędzi, nie wygląda to dobrze a do tego, brak nieba i tła zarówno za budynkiem jak i w odbiciach, bardzo przeszkadza w odbiorze. Po obserwuj kadrowanie na wizualizacjach domów katalogowych. Ustaw kamerę i target na tym samym poziomie, najlepiej na wysokości ok 120-140 cm - unikniesz trzeciego zbiegu, który jest w takich wizualizacjach architektury niepożądany. Wyrzuć tez zasłony z pokaż trochę wnętrza nawet jeżeli nie będzie go dobrze widać to doda głębi. Do puki nie opanujesz swiatła, daruj sobie ludzi w scenie bo to tylko pobija nienaturalność. To podstawy, potem pracuj nad detalem, czyli wszystko co wypunktował Michalo, i inne elementy architektury: rynny, prawidłowe ramy okienne itp.
  12. W temacie pierwszego Half Life polecam Black Mesa - Rewelacyjny Fanowski remake. https://store.steampowered.com/app/362890/Black_Mesa/ Jedynkę uwielbiam, i mogę grac w każdej chwili, nawet w oryginalną wersję, ale fenomenu HL2 nie rozumiem, przeszedłem naście lat temu razem z dodatkami, i przyznaję ze fizyka i zagadki sprawiały wtedy przyjemność ale historia i klimat juz nie. Zainstalowałem jeszcze raz jakis czas temu czułem że gram na siłe, doszedłem etapu z autem i dałem spokój. Jak to pisze to znowu mam ochotę pograć w HL1, ale najpierw muszę skończyć Opossing Force, zacząłem grac kilka miesięcy temu po klapie z HL2 (nigdy nie grałem wcześniej w dodatki do HL1) ale, zawiesiłem sie w jednym fragmencie i nie było czasu wrócić.
  13. Views / Show Materials in Viewport As / Shaded Materials with Maps więcej informacji: https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/getting-started/caas/CloudHelp/cloudhelp/2019/ENU/3DSMax-Lighting-Shading/files/GUID-17FAB185-C672-48DA-B040-3138C29AEF35-htm.html
  14. Poza wyjściową rozdielczością tekstury natważniejsze są 2 parametry: Blur z zakładki coordinates. Zmniejsz sobie na na przykład 0.5 lub mniej i porównaj efekty Filtering, szczególnie przy teksturach na płaszczyznach widzianych pod dużym kątem. Z domyślnego Pyramidal zmień na Summed Area. Musisz jednak wiedzieć za nie ma sensu edytować tych parametrów dla każdej tekstury w scenie, gdyż mogą znacząco wydłużyć czas renderowania i pochłonąć dużo więcej pamięci. Przykładowo Summed Area potrzebuje 3x tyle pamięci co tryb Pytamidal.
  15. @makak widziałem ostatnio taki trick: Spróbuj najpierw solidify a potem remesh, a potem usuń niepotrzebne części, (solidify jest potrzebny bo remesh działa na zamkniętym meshu)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy