Jump to content

stormwind

Members
  • Content Count

    913
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

stormwind last won the day on May 26 2020

stormwind had the most liked content!

Community Reputation

636 Excellent

About stormwind

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Już korzystają, tylko subtelne efekty ciężko czasem zauważyć. Taki Infninity Ward Poland na przykład: Na dole z rtx Screeny z prezentacji: https://research.activision.com/publications/2020-10/raytraced-shadows-in-call-of-duty--modern-warfare BTW trafiłem na to ostatnio przypadkiem na tweeterze, nie siedzę w gamedevie i poza "raytraced" nie rozumiem nic z tej prezentacji 😄 ale szacunek się należy.
  2. Masz jeszcze tu kilka. https://pl.pinterest.com/darkcamille/toposkin/ Wrzuciłem z ciekawości tego gifa w wyszukiwarkę pinteresanta, i znalazłem taką tablice, może tym śladem uda Ci się znaleźć tego więcej.
  3. Możesz zostawić frontową ścianę i dodać modyfikator shell. Jednak przy takiej siatce może to sie po prostu nie udać. Jeżeli masz gotową siatkę to na pewno lepiej będzie ja wykorzystać. Nie pokazujesz pełnego kształtu bryły na która chcesz ja naciągnąć ale przy pomocy modyfikatorów bend, ffd i opcji conform, lub po prostu przesuwając i obracajac fragmenty ustaw jej jedną stronę i jak wyżej dodaj modyfikator shell.
  4. Jakim formacie eksportujesz z inventora? Wygląda na jakieś podstawowe dwg. Dużo zależy tu od ustawień import i eksportu. A max zawsze zamieni je po swojemu na mesh, zazwyczaj kiepsko. Jest lepsza ścieżka. 3ds importuje pliki inventora ipt i iam, choć nigdy nie miałem z nimi styczności. Polecam natomiast eksport/import przez pliki stp. Max otwiera je jako obiekt body (solid) i zostawia opcję zmiany szczegółowości geometrii, pozwalając wrzucać na nie typowe modyfikatory. https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2017/ENU/3DSMax/files/GUID-41B6BBFD-2F4D-4E0F-AB12-3B330CF90901-htm.html
  5. Albo jak ten jegomość w pustej scenie Zeszłoroczny Nodevember zmotywawał mnie żeby założyć konto na tweeterze i wejść głębiej w shadery Blendera, tegoroczny po 3 dniach dał mi do zrozumienia: idź przesuwaj werteksy.
  6. Zaznacz przednią ścianę (jeśli mają taki sam kierunek wystarczy zaznaczyć jeden i z modyify section wybrać podobne wg normali) , zduplikuj (przesuń z wciśniętym shift) Flip normals, przesuń na miejsce, Snaps mogą się przydać. Zaznacz brzegi (border), trzymając Ctrl zmień na wertexy i zespawaj (weld).
  7. Jest taki taki zwrot na modele z geometrią tej jakości "oddly satisfying", do pełni brakuje jeszcze tylko screenów siatki bez subdivison. Co do alternatyw CameraMatch jest niezależny https://fspy.io/ z blenderowym pluginem https://github.com/stuffmatic/fSpy-Blender Też powoli poznaje Blendera i mam to samo w kwestii wtórnego analfabetyzmu. W pracy pracuje w Maxie, nie mówie że jest zły ale... (tu było więcej treści ale zaczął przemawiać Fanboyzm)
  8. Już jest, ale krzywa i niekompletna to wstyd jeszcze pokazać. Założę jej niedługo wipa jak już będę zadowolony z bryły, bo przydałby mi się konkretny feedback.
  9. Funkcje których szukasz to snaps i align. Pamiętaj jednak, że programy takie jak pro100 stworzone tak aby konkretne obiekty przysuwały się i przyklejały do siebie na zdefiniowanych przez producenta zasadach. W 3ds Maksie działa to trochę inaczaj. Np funkcja Align pozwala łatwo zestawiać do siebie obiekty ustalając w której osi maję się względem siebie wyrównać. Snap służy przy przesuwaniu, obracaniu i skalowaniu - np łapania za vertex jednego obiektu i przyciągani do verteksu drugiego lub do siatki. http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-E0566E8D-C50F-4202-8258-E02B694E0274 http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-427280CA-8CE8-4C6D-9AF6-8BBDC300BA61
  10. OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.
  11. Cześć. Zacznijmy od tego że max działa siatkach (mesh) a inventor i autocad na krzywych i solidach. To normalne, że widzisz trójkąty. Max ma opcje importu i wyświetlania i podstawowej pracy na solidach i krzywych, ale zawsze zamienia je na siatkę. Importując z dwg max zawsze zamieni na siatkę, podczas importu możesz zmienić stopień szczegółowości, ale po imporcie już nie. Importując z inventora (lub innych) pliki SAT, IAM, IPT max importuje je jako obiekt Body, gdzie możesz potem zmieniać jakości (stopień) odwzorowania siatką i używać na nich modyfikatorów. Pamiętaj, że jeżeli zamienisz obiekt na Edit Poly, lub dodasz modyfikator Edit Poly i dodasz/edytujesz poligony , nie będziesz miał juz mozliwosci zmiany. Modyfikowanie/edycja siatki oddzielny obszerny to temat. tu masz eiecej informacji o obiektach Body; http://www.klaasnienhuis.nl/2019/10/convert-solid-mesh-3dsmax/ http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2020/ENU/?guid=GUID-5E843162-BB62-44E5-96DA-A7D93EC5BA98
  12. Podstawy UX na przykładzie paneli sterowania LEGO https://www.designedbycave.co.uk/2020/LEGO-Interface-UX/
  13. Odkurzamy tutaj Od ostatnich 4 miesięcy siedzenia w domu słucham tylko tego po tym jak się przypadkiem natknąłem na te Soundtracki. OST z gier są moim zdaniem do pracy idealne, energia lub skupienie w zależności od potrzeb a wszystko bez rozpraszającej lini wolkalnej. Także macie tu 7h, porcje na prawie cały dzień pracy. Miłego Dnia. A najlepsze że nie grałem w żadną z nich poza Quakeiem 2 ale byłem za mały i głupi żeby docenić ten soundtrack. (20+ lat temu, u kumpla nie wiedziałem wtedy że da sie saveować grę) Grałem za to dużo w pierwszy Unreal Tournament a nawet nie wiedziałem że w III, Jesper Kyd zremiksował klasyczne utwory i są lepsze od oryginału, czuć klimat Hitmana. W System Shock nie grałem bo średni lubię mutanty i horrory SF, ale słucham głownie tego w ostatnich 2 tygodniach i chyba sie przekonam. A na koniec Mirror's Edge - taki chilloucik. Najlepszy utwór - Decent to Cerberon: https://www.youtube.com/watch?v=jY6yBTYxLko&t=1235s
  14. To, ja dziękuje, bo gdyby nie ten post to pewnie bym się nie natknął dziś na tą promocję. Sam czekałem na ten kurs, bo widziałem wcześniej zapowiedzi i darmowy rozdział, ale nie było jeszcze podanej ceny więc radosnie sam też kupiłem. Mam już innych kurs od nich (Corvette) i jest wart swojej ceny , a tu niespodzianka i za taką cenę:D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy