Jump to content

stormwind

Members
  • Content Count

    904
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

stormwind last won the day on May 26

stormwind had the most liked content!

Community Reputation

632 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jest taki taki zwrot na modele z geometrią tej jakości "oddly satisfying", do pełni brakuje jeszcze tylko screenów siatki bez subdivison. Co do alternatyw CameraMatch jest niezależny https://fspy.io/ z blenderowym pluginem https://github.com/stuffmatic/fSpy-Blender Też powoli poznaje Blendera i mam to samo w kwestii wtórnego analfabetyzmu. W pracy pracuje w Maxie, nie mówie że jest zły ale... (tu było więcej treści ale zaczął przemawiać Fanboyzm)
  2. Już jest, ale krzywa i niekompletna to wstyd jeszcze pokazać. Założę jej niedługo wipa jak już będę zadowolony z bryły, bo przydałby mi się konkretny feedback.
  3. Funkcje których szukasz to snaps i align. Pamiętaj jednak, że programy takie jak pro100 stworzone tak aby konkretne obiekty przysuwały się i przyklejały do siebie na zdefiniowanych przez producenta zasadach. W 3ds Maksie działa to trochę inaczaj. Np funkcja Align pozwala łatwo zestawiać do siebie obiekty ustalając w której osi maję się względem siebie wyrównać. Snap służy przy przesuwaniu, obracaniu i skalowaniu - np łapania za vertex jednego obiektu i przyciągani do verteksu drugiego lub do siatki. http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-E0566E8D-C50F-4202-8258-E02B694E0274 http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2016/ENU/?guid=GUID-427280CA-8CE8-4C6D-9AF6-8BBDC300BA61
  4. OEMowa felga OZ z FSO powiększona do 18" Zmieniłem układ śrub na 5x112 bo przy tym rozmiarze 4 wyglądały śmiesznie. Screeny z viewportu EEVEE Poniżej bez modyfikatorów.
  5. Cześć. Zacznijmy od tego że max działa siatkach (mesh) a inventor i autocad na krzywych i solidach. To normalne, że widzisz trójkąty. Max ma opcje importu i wyświetlania i podstawowej pracy na solidach i krzywych, ale zawsze zamienia je na siatkę. Importując z dwg max zawsze zamieni na siatkę, podczas importu możesz zmienić stopień szczegółowości, ale po imporcie już nie. Importując z inventora (lub innych) pliki SAT, IAM, IPT max importuje je jako obiekt Body, gdzie możesz potem zmieniać jakości (stopień) odwzorowania siatką i używać na nich modyfikatorów. Pamiętaj, że jeżeli zamienisz obiekt na Edit Poly, lub dodasz modyfikator Edit Poly i dodasz/edytujesz poligony , nie będziesz miał juz mozliwosci zmiany. Modyfikowanie/edycja siatki oddzielny obszerny to temat. tu masz eiecej informacji o obiektach Body; http://www.klaasnienhuis.nl/2019/10/convert-solid-mesh-3dsmax/ http://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2020/ENU/?guid=GUID-5E843162-BB62-44E5-96DA-A7D93EC5BA98
  6. Podstawy UX na przykładzie paneli sterowania LEGO https://www.designedbycave.co.uk/2020/LEGO-Interface-UX/
  7. Odkurzamy tutaj Od ostatnich 4 miesięcy siedzenia w domu słucham tylko tego po tym jak się przypadkiem natknąłem na te Soundtracki. OST z gier są moim zdaniem do pracy idealne, energia lub skupienie w zależności od potrzeb a wszystko bez rozpraszającej lini wolkalnej. Także macie tu 7h, porcje na prawie cały dzień pracy. Miłego Dnia. A najlepsze że nie grałem w żadną z nich poza Quakeiem 2 ale byłem za mały i głupi żeby docenić ten soundtrack. (20+ lat temu, u kumpla nie wiedziałem wtedy że da sie saveować grę) Grałem za to dużo w pierwszy Unreal Tournament a nawet nie wiedziałem że w III, Jesper Kyd zremiksował klasyczne utwory i są lepsze od oryginału, czuć klimat Hitmana. W System Shock nie grałem bo średni lubię mutanty i horrory SF, ale słucham głownie tego w ostatnich 2 tygodniach i chyba sie przekonam. A na koniec Mirror's Edge - taki chilloucik. Najlepszy utwór - Decent to Cerberon: https://www.youtube.com/watch?v=jY6yBTYxLko&t=1235s
  8. To, ja dziękuje, bo gdyby nie ten post to pewnie bym się nie natknął dziś na tą promocję. Sam czekałem na ten kurs, bo widziałem wcześniej zapowiedzi i darmowy rozdział, ale nie było jeszcze podanej ceny więc radosnie sam też kupiłem. Mam już innych kurs od nich (Corvette) i jest wart swojej ceny , a tu niespodzianka i za taką cenę:D
  9. Aktualnie trwa promocja na kurs The Blender 2.8 Encyclopedia od CGmaster z 600 na 46 zł. (dla nowych użytkowników) 50 godzin materiału, chyba każdy aspekt blendera. https://www.udemy.com/course/the-blender-encyclopedia/?couponCode=C4A4423A658B3770D376
  10. Aktualnie trwa promocja na kurs The Blender 2.8 Encyclopedia od CGmaster z 600 na 46 zł. (dla nowych użytkowników) 50 godzin materiału, chyba każdy aspekt blendera. Zabacz sobie ich inne filmy na youtube i darmowe rozdziały innych kursów. https://www.udemy.com/course/the-blender-encyclopedia/?couponCode=C4A4423A658B3770D376
  11. Rewelacja, szczególnie ostatnie wizki z ogrodu. Umiarkowanie zaniedbany trawnik na plus:) Jedna z tych wizek, które relaksują przez samo patrzenie. Rzut też fajnie rozwiązany, choć kusi, szczegółów nie będę się tu czepiał. Wnętrze trochę ciężkie, ale zakładam że na tym etapie robi jako tło. Będziesz nad nim jeszcze pracował/ lepiej je pokazywał?
  12. Prawdopodobnie ustawienie jednostek sceny jest nieproporcjonalne do skali obiektu, dlatego buffor głębi viewportu ma problemy z płaszczyznami, które są blisko siebie jedna za drugą. Ewentualnie zaimportowany obiekt jest przeskalowany na przykład 1000/1. Ostatnie o czym wato pamiętać aby pracować możliwe blisko środka sceny - to też ma wpływ na dokładność wyświetlania.
  13. Widząc twoje poprzedni prace wszyscy wiemy, że efekt finalny technicznie będzie powalający, jednak an tym etapie skup się na koncepcie. Przede wszystkim hale budowało się dla konkretnie tego co ma być w niej wytwarzane. Zrób sobie takie założenie lub kilka propozycji a łatwiej będzie Ci później szukać referencji i utrzymać spójne założenie. Pisze to bo na razie masz wysoki budynek i niskie drzwi - cokolwiek dużego tam wytworzą, nie wyjedzie z hali. Belki suwnicy są w 1/3 wysokości, jeżeli postawisz suwnice i ma ona przejechać nad cała halą, kubatura nad suwnicą jest praktycznie zmarnowana. Zastanów się jaki chcesz klimat uzyskać, bo takie żelbetowe konstrukcje jak ta nie wystepowały w ceglano-stalowych budynkach. Kratownice dachu są przeskalowane i powinny składać się głównie z trójkątów, miejscami płaski dach to też błąd. Powodzenia.
  14. Przypomniało mi i się że istnieje ten temat to go odkopie, bo czasem zapuszczam sobie muzykę z trybu budowania w simsach podczas gdy przesuwam meble w maxie 😄 Musze jeszcze spróbować przejść prze Ikea z muzyką z trybu urządzania. Na stronie kompozytora Jerryego Martina - http://boombamboom.com jest dostępna całość w mp3 320 kbps.
  15. zmień render na inny (np: scanline) w zakładce Assign Render a potem z powrotem na V-Ray.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy