Skocz do zawartości

waha55555

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

waha55555's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Dzięki, tak właśnie sobie kombinowałem żeby podzielić ten obiekt na mniejsze elementy, a potem połączyć
  2. Dziękuję za odpowiedz, jednostki mam ustawione na centymetry, po przestawieniu obiektu na współrzędne sceny 0,0,0 nie pomogło, interpolacje też próbowałem zmieniać na różne wartości i faktycznie coś się zmieniało, ale za wiele to nie pomogło. Faktycznie dużo detali nie ma łuków, obiekt tworzyłem na wzorze z użyciem snpas toggle, wiec chyba wszystkie wertexy są zamknięte. Przy dodaniu modyfikatora extrude wynik mam taki sam jak po przejściu na poly. a może jest jakiś inny sposób wymodelowania takiego obiektu? bo ten wydawał mi się najprostszy, a okazuje się nieprzewidywalny
  3. Witam Mam problem z przekształceniem obiktu "line" na "poly", a dokładniej mówiąc, po przekształceniu na poly, vertexy tak jakby zmieniały swoje położenie, co powoduje że obiekt się zniekształca. Tworze najpierw obrys obiektu, a później po kolei każdy otwór tworze przez "create line", nie wiem gdzie popełniam błąd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności