Jump to content

maciek.m

Members
  • Content Count

    954
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

maciek.m last won the day on May 22 2012

maciek.m had the most liked content!

Community Reputation

299 Excellent

4 Followers

About maciek.m

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Elbląg/Gdańsk
  1. lepiej :) no teraz moge ustawic sobie nowa tapete :)
  2. Bardzo fajnie całość wyglada, ale te krople dodane w postpro sa straszne, na paczaktu myslalem ze na calej postaci sa jakies wglebienia. poraw je albo usun bedzie lepiej :)
  3. Super pajáczek :) wyglada na przemyslana i trzymajaca sie kupy konstrukcje. Robiles ja kompletnie z glowy czy wzorowales sie na jakis innych pracach czy szkicach?
  4. Noo Panie jest naprawde super :) ten zasloniety, pogiety kanal z tarcza i plama oleju meega :) włosy moze ciut bardziej blyszczec by sie mogly i bylo by ok. Mi jeszcze brakuje wiekszej rozdzialki bo chcialo by sie przyjzec blizej temu obrazkowi :)
  5. Naprawdę pięknie wyszło :) Mi się podobają rendery z zewnątrz jak i wewnątrz. Widać ogrom pracy we wnętrzu, każdy piktogram i wskaznik dopieszczone, Bardzo podoba mi się materiał deski rozdzielczej, czuć miękkość. Oczywiście jest kilka rzeczy które bym poprawił :P ale to zawsze tak jest, np. materiał opon wydaje mi się że sąciut za jasne. I ten znaczek F40 widać że zrobiłeś go jednak bumpem a nie modelem, ledwo go widać i tu chyba widzę najwiekszy minus. Ale ogółem mega, na fronta z tym ! :)
  6. Wow genialne !! wraki i nurkowanie, moje klimaty :) masz może w fullHD rozdziałkę bo z chęcią wzuce sobie na tapete?:)
  7. Noo o niebo lepiej. Popraw refleksy tak aby nie konczyly sie w polowie maski bo brzydko to wyglada. Pamietaj tez ze pod kazde ujecie ustawiaj troche inaczej studio i oswietlenie. Nie da sie zrobic uniwersalnego. Dopracuj to co jest, potem postpro. I bedzie super pracka, trzymam kciuki :) ps. ja bym wymodelowal ten napis na spojlerze, bedzie dyzo lepiej wygladac niz bump ktorymoze popsuc odbior calego modelu
  8. oponki faktycznie fajnie wygladaja. swiatla moze sporboj bardziej bialy chrom zrobic, plus swiatlo skierowane w lamby. Pamietaj tez ze w postrpo mozesz bardzo duzo osiagnac. co do studia to tu jest najgorzej. nie mozesz uzywac studia z innego auta bo nie ma opcji ze wyjdzie dobrze, musisz rozlozyc refleksy na aucie zeby podkreslaly bryle i ksztalty auta, ladnie sie zaczynaly i konczyly i wspolgraly miedzy soba, nie za duzo nie za malo :) najlepiej wzoruj sie na oryginalnej fotce i probuj odtworzyc takie refleksy i takie ustawienie kamery jak w oryginale. staraj sie jak najbardziej upodobnic je to fototek, wzucaj tez po postpro bo to duzo daje. http://www.netcarshow.com/ferrari/1987-f40/1600x1200/wallpaper_1c.htm http://www.netcarshow.com/ferrari/1987-f40/1600x1200/wallpaper_1f.htm http://www.netcarshow.com/ferrari/1987-f40/1600x1200/wallpaper_22.htm http://www.netcarshow.com/ferrari/1987-f40/1600x1200/wallpaper_23.htm http://www.netcarshow.com/ferrari/1987-f40/1600x1200/wallpaper_2b.htm ps. z tego co widze to w vrayplanach nie masz wogole zadnych gradientow czy blend, dodaj je zeby swiatlo bylo miekkie.
  9. Jakub Wydro zgadzam sie materialy moglyby byc lepsze ale nie bylo na to niestety czasu. a pozniej nie chcialo mi sie juz poprawiac, bardziej chodzilo mi o pokazanie wnetrza arrinery od tak do wgladu niz celowanie w wysokie oceny. lusterka, hmm tam tylko studio jest wiec za bardzo nie bylo co sie odbijac. Loozack niestety ale nie moge pokazywac nowego logo nie jest jeszcze na tym etapie :) co do wnetrza, bedzie duzo konfiguracji kolorystczynych rowniez jasnych, wiec wtedy moze bedzie mniej monotonnie. Co do samego powstawania wnetrza i czasu to nie jest taka prosta odpowiedz. bo niestety to nie jest znana marka z 100 projektanow i inżynierów. Jest jeden projektant ktory musi wszystko ogarniac i ma tez inne obowiazki poza projektowaniem wiec wszystko idzie wolniej. ale od szkicow do tego co pokazalem to spokojnie ponad rok. najpierw oczywiscie szkice, potem bryla wnetrza w malej skali i na niej poprawki. potem powstalo wnetrze z gliny 1:1 i na nim trwaly dalsze prace. nastepnie wnetrze bylo zeskanowane do 3d. Wtedy ja zbudowalem prosta siatke na bazie skanu i wtedy zaczely sie prawdziwe poprawki, dopasowywanie plaszczyzn i wymiarow do ramy i innych podzespolow, ciagle chodzenie do modelu glinianego i porownywanie oraz tlumaczenie co mozna zmiec. Czy podlokietnik ok czy siega sie do guzikow czy kierownica nie zaslania zegarow itd. Po tym wszystkim dodanie detalu i zageszczenie siatki ( i tak kilka razy bo jednak pozniej wychodzily pewne sprawy i trzeba bylo zmieniac). materialy i render to tak naprawe ulamek pracy przy tym projekcie.
  10. dla mnie idealne, nie mam sie do czego przyczepic. a truskawka przecieta idealnie bo byl bardzo ostry noz :) front oczywiscie
  11. Bardzo ciekawie sie zapowiada. Bardzo podoba mi sie przod i tyl. Ja bym popracowal nad srodkiem szczegolnie nad kabina z oknami. Czekam na docelowy model i jakies smaczki :)
  12. No i pięknie, ja już swoje wszystkie uwagi powiedziałem, wszystkie znikły. Idealnie :) można by nawet pokusić się o fronta :)
  13. Fakt duzo naszych uwag to kwestia gustu i wizji artystycznej, wiec traktuj je luzno. Ale bloto teraz przerodzilo sie w kurz i super. Dla mnie obrazek numer jeden super, troche cieplejszy przez co jest wiecej kolorow i taki rzywszy sie wydaje. Ja juz nie mam uwag, bardzo ladnie :)
  14. Witam, po dość długim czasie mogę zaprezentować prototypowe wnętrze Arrinery. Model wnętrza tworzyłem na bieżąco w siedzibie firmy. Razem z głównym projektantem wielokrotnie testowaliśmy różne rozwiązania stylistyczne. Do dyspozycji miałem wnętrze z gliny skali 1:1 w którym wielokrotnie siedzieliśmy długie minuty. Cały proces był wspierany przez inżynierów którzy udostępniali nowe projekty ramy oraz rozmieszczenie innych podzespołów które w wielu miejscach warunkowały ułożenie elementów wnętrza. Po długim procesie budowy wnętrza w 3d, mogłem w końcu je dopieścić i oteksturować. Efekt prac poniżej.
  15. zgadzam sie z DrRambo bloto musi zniknac, auta ciut za niebieski zobacz na nie i na niebo. i miasto w oddali moze ciut mniejsze wtedy bedzie bardziej ostre, albo inne tlo znajdz, bo mam nadzieje ze to nie jest finalna wielkosc :) i jak dla mnie troche za duzo tego dymu za autami, albo za gesty. no i ten malunek na masce to nie glupi pomysl, z mapowaniem nie powinienes miec zadnego problemu
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy