Skocz do zawartości

maciek.m

Members
  • Liczba zawartości

    1 089
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana maciek.m w dniu 27 Maj

Użytkownicy przyznają maciek.m punkty reputacji!

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

maciek.m's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

714

Reputacja

  1. 3dsmax i vray wersją 2017.
  2. Model 3d wykonany na bazie zdjęć z koncepcyjnej sesji zdjęciowej auta. Niektóre z ujęć są odtworzone z oryginalnej sesji. Cała scena razem z autem to model 3d.
  3. Po króciutkiej przerwie wstawiam finalne rendery 😉 Nie mam siły na testowanie nowych ujęć 🙂
  4. Masz rację niebo się odcina, poprawię to. Co do kadru jest to kopia kadru z oryginalnej sesji, może kadr mało ciekawy ale za to linie auto super tu wyglądają 😉 I kolejny kadr
  5. @Bacry Nie przejmuj się też tak czasami robię 😛 @Destroyer ja leszcz jestem, nie robię dużych projektów w 3d więc do teraz nie było mi tyle ramu potrzebne 😉 Co do bokhe, masz rację, może przerenderuje ten kawałek na lepszych ustawieniach. To prawda kiedyś to były czasy. Pamiętam jak na pierwszym lapku na studiach renderowałem pierwsze autka. To w zime lapek stał na parapecie za oknem, a ja zza szyby ustawiałem wszystko, inaczej momentalnie się wszystko przegrzewało 😛 A poniżej, obiecany tyłeczek, pierwszy z kilku. plus render czysty dla porównania co tam podciagnąłem.
  6. Bardzo fajnie wygląda model i teksturki. Co do jakości materiałów i refleksów, pytanie czym świecisz i czy cos wyciągasz render ? Może wystarczy trochę podrasować światło i bedzie git 🙂
  7. Tym razem próbowałem uzyskać zachód słońca nad pustynią, fajnie zagrały kamyki na ziemi z dofem 🙂
  8. No dobra ram doszedl, przydał się, bo renderowanie zjadło mi 52gb 😛 Pierwszy render na gotowo, pierwszy z wielu, zadek w przygotowaniu.
  9. Kurcze ostatnie 3 miesiące totalnie nie miałem czasu ale codziennie myślałem o projekcie.... 😉 Zaczynam dłubać i ustawiać wszystko pod rendery, cały czas modyfikuje hdrki, materiały i oświetlenie, ale jestem bliski zadowolenia 😜 Poniżej podgląd sceny PS. Czekam na paczkę z Ramem 😛 Niestety podłoże z mapą disp wciąga moje całe 32gb ramu... będzie 64 i powinno być git 🙂
  10. Zdecydowanie jest progres do poprzedniego modelu, siatka równomiernie rozłożona, widać ładne linie i uwypuklenia. Jednak dalej jest kilka niezgodności z oryginałem mniejszych i większych, i 2 miejsca które sie krzywią ale nie do poprawy na tym etapie, widać że źle była zrobiona tam baza.
  11. Każde otoczenie dobrze zrobione będzie fajnie wyglądać. Tak na prawdę mało to ważne, ważniejsze są dobre ciekawe ujęcia, dobre materiały, oświetlenie oraz spójność sesji. Myślę że na razie odpuść sobie scene, na początek skup się na modelu, i materiałach. Model ma tak mocne rozbierznosci względem oryginalnych części że aż koli, ma takie przekłamania jak byś robił go z pamieci. Raz spojrzał na zdjęcie a potem cały dzień robił w ciemno. Skup się na dopracowaniu detali modelu jeszcze wiele można poprawić na plus. Przykład, przód maski, nie mówiąc już o słupku A.
  12. @Destroyer @stormwind @alex3d drzwi proste, skala ok, hdrka w trybie sferycznym, wszystko git 😉 @pecet Nooo mądrego to i dobrze posłuchać 🙂 Bo już zgłupiałem, zacząłem wszystkie ustawienia sprawdzać, ale po obrocie modelu w drzwiach ładnie się odbija. Sprawdziłem kilka zdjęć i faktycznie na wielu zdjęciach aut jest taki efekt, jak drzwi są prawie proste, odbicie z jednego punktu mocno się rozciąga na mini soczewce. Więc jeśli taka jest rzeczywistość, tak to zostawiam. W renderze spore zmiany, znalazłem hdrke z pustyni w Newadzie, tam gdzie była oryginalna sesja auta 🙂 Lekko zmieniłem przedni zderzak, po porównaniu z fotkami, plus lekkie poprawki materiałów. Render 3,5k dla lepszego sprawdzenia wszystkiego, to jedziemy dalej 😉
  13. Ja bym dodał grubość paneli i chamfery. Zupełnie inny odbiór będzie bryły, plus niektóre nierówności zgubią się na przetłoczeniach. Ogólnie nie wygląda źle 😉
  14. Mam pytanie bo sam nie mogę dojść do tego co jest nie tak. Jak widać na renderze, na odbiciach z hdrki przód i tył które są pod kątem odbicia wyglądają dobrze, natomiast w części środkowej która jest na wprost kamery są mega rozmyte, co może być przyczyną? W opcji z planem i texturą, problem nie występuje i wszystko jest dobrze.. Tak teraz patrzę że w ujęciu od tyłu jest ten sam problem, ale występuje on w tym samym miejscu na boku auta, które jest w tym wypadku pod kątem
  15. Masz rację, pierwszy prototyp z sesji pustynnej miał wiele źle spasowanych elementów, do tego niektóre były płaską blachą bez zagięć na grubości. Natomiast kolejny model koncepcyjny który był wystawiony na targach był aż za dobrze spasowany i to też mi się nie podobało. Więc mój model jest takim kompromisem pomiędzy tymi dwoma, są różnice w szerokości szczelin, są różnice w chamferach krawędzi ale nic nie odstaje 🙂 Dla przykładu fotki modelu wystawowego w zwykłym lakierze który jak dla mnie wygląda brzydko na tym aucie. Plus kilka ujęć gotowego modelu w szarościach (wiem wiem zaciski przód po drugiej stronie mają być ;))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności