Jump to content

Bielo^

Members
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

2 Followers

About Bielo^

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/11/1992

City (optional)

  • Miasto
    Lublin
  1. Jak dla mnie front całkowicie zasłużony i pomysł rewelacyjny. Mi ta długość odpowiadała, choć fakt - ciężko mnie znudzić, a tutaj mogłem się spokojnie rozluźnić nim akcja rozwinęła się na dobre. Finisz mnie zmiażdżył - wielki szacunek ode mnie. Pozdrawiam
  2. Ustawiałeś cage w xNormalu? Możesz pokazać jakieś przykłady tych artefaktów na mapach?
  3. Bielo^

    Dead Island enviro

    Jak powiedział poeta - Don Kichot stracił zdrowie na tej walce więc może lepiej być Sancho Pansą, z dystansem? A w tych pracach nawet nie ma czego skrytykować, są piękne.
  4. Dawno mnie nie było ale podzielę się bardzo starą historią, nieszczególnie wyszukaną, aczkolwiek może kogoś rozbawi. Pozbawiony aparatu poprosiłem znajomego o pomoc w robieniu tekstur, gdyż akurat miał w zamiarze udać się w mocno nieatrakcyjne miejsce (jakiś poligon w okolicach słupska). Kilka dni później zawiązała się taka otóż wymiana zdań: Pan D - mam kilka fotek dla Ciebie - :D Ja - gołe panie? Pan D - lepiej. - GOŁE ŚCIANY o gustach się nie dyskutuje.
  5. http://s1233.photobucket.com/albums/ff397/bielo6/Warsaw/ @edit: nie wstydźcie się, pozwalam Wam komentować :) niedługo zabiorę się za low, nowy komputer i gta4 mnie zmotywowały.
  6. Hm, a nie ma jeszcze innego sposobu? Przy tym często wychodzą buble, pionowe patyki rozkłada dobrze przy poziomych robi buble... Muszę jeszcze trochę o tym poczytać.
  7. Cześć! Nie wiecie jak w blenderze robi się takie rozkładanie UV jak maxowe UVW Mapping z gizmo, czyli coś jak na tym screenie: http://www.polygonblog.com/wp-content/uploads/2010/04/uvw-mapping-gizmo.png albo tu: http://img166.imageshack.us/img166/5894/untitled3copy3kx.jpg polega to na tym że ustawiamy rozciągliwość textury według gizmo, bez żadnych seamów. Gizmo można modyfikować, skalować i to samo dzieje się z texturą (rozciąga przy skalowaniu itd.). Jeżeli jest seamless to i na modelu nie widać cięć. Jest takie narzędzie w blenderze?
  8. To dla mnie bardzo przykre, że aby uaktualnić temat muszę pisać kolejny post po sobie, kiedyś nie było takich problemów, a i krytyka dość obfita w konstruktywne podpowiedzi. Jakbym był optymistą założyłbym że po prostu za szybko pracuję ale to raczej nie to, patrząc na ilość wejść na temat ... może coś robię źle? wnętrze: http://a.imageshack.us/img413/5654/warsawwn3.png http://a.imageshack.us/img576/9348/warsawwn1.png exterior (trochę stary, od tamtego czasu zmienił się grill, powiększyły światła, a i uszczelki poprawiłem): http://a.imageshack.us/img375/4353/warsaw1.png http://a.imageshack.us/img842/4499/warsaw2.png
  9. Bielo^

    Teczka Kubusia

    Używałeś jakiegoś polychrunchera jak widzę? Bo miejsca proste które można zrobić w 6 tri mają po 20 :P Spokojnie możesz mniej dać na tym czymś z lewej strony tej broni na prostym elemencie ma loopa, zresztą przy przekroju za dużo tych wierzchołków będzie miało: tak mi się wydaje. To samo ta obwódka przy spuście, to można zastąpić wytłoczonym odpowiednio sześcianem :P Na lufie brakuje tego czegoś co przypomina sprężynkę, dałbym małego walca na to i by było git (takie moje zdanie.) Bardzo ładny, czysty model, sam kiedyś robiłem :) .
  10. Link poprawiony, dzięki :) Aha, zapomniałem dodać, że całość to blender.
  11. No pewnie że zrobię. Tylko po prostu nigdzie mi się nie spieszy to i progresji za szybkiej nie ma. Wziąłem się za podwozie i wnętrze. http://img130.imageshack.us/f/podwozie.png/ wnętrze robione dzisiaj, po powrocie z pracy więc jakieś szczególne to ono nie jest: http://img704.imageshack.us/i/wwradio.png/ Podwozie póki co dość ubogie, przeszukując zasoby internetu znalazłem kilka zbiorników, jakiś tłumik ale nadal mam za mało by wypełnić całą dolną część samochodu. W desperacji nawet wczołgiwałem się z rana pod samochód siostry by podpatrzeć kilka rozwiązań ale za wiele mi to nie pomogło. Potrzebna mi jest pomoc forumowiczów odnośnie zdjęć zbiorników z podwozia, chciałbym trochę detalu nanieść :)
  12. @Creator: ale to już prawie finish :P w-wa to mało obfity wóz :D Hm, nikt nie znajduje błędów, to jak będę miał wolne robię low..zacznę od zderzaków ;) http://img130.imageshack.us/img130/4303/postep661k.png http://img130.imageshack.us/img130/4336/postep661l.png no, teraz będę dawał na imageshacka, nie wiem czemu z FTP się nie wyswietla..nie ma to jak darmowy hosting
  13. Siemka! Po dłuższej gdzieś półrocznej przerwie od grafiki wziąłem się za moją starą niespełnioną miłość - Warszawę. Przesiedziałem przy niej kilkanaście godzin i to co wyszło.... www.fallenworld.c0.pl/images/Fallen_World/postep66_1h.png www.fallenworld.c0.pl/images/Fallen_World/postep66_1i.png www.fallenworld.c0.pl/images/Fallen_World/postep66_1j.png (linki skopiujcie ze spacja w przegladarke i po prostu enter ;) ) Kończę hi, w sumie tylko tył mi został i poprawianie ewentualnych błędów. Pojazd robiony na użytek gry postapokaliptycznej ( aha, oryginalne ostatnimi czasy :P ) bazowanej na ogre. Pozdrawiam, Bielo.
  14. Sory, ale tylko qaz01 odpowiedział na pytanie bez zbędnego wymądrzania się. Rozumiem że to już zwyczaj bluzgania ludzi za mniej konkretne i mniej "pro" prośby tak? Może i pytanie jest trochę.. dziwne z naszej perspektywy, ale przecież nie ma głupich pytań, tylko głupie odpowiedzi. Po co sobie strzępicie klawiatury? No ok, też pierwszy raz spotykam się z pytaniem w jakiej kolejności robić tutoriale, ja jakoś zawsze wiedziałem czego się chciałem nauczyć, ale to nie powód żeby wyciągać tak daleko idące wnioski że typ na pewno nie umie angielskiego, chce się polansować etc. Widać potrzebował pomocy, a na 10 postów znalazł się aż jeden który zawiera to czego potrzebował. Dzięki Bogu, jak są konkretniejsze problemy to potraficie konkretnie odpowiadać.. Peace @RA: twoja odpowiedź byłaby wystarczająca, ale Hooch napisał "Ale problem polega w tym że nie wiem co z resztą." ;)
  15. Eee... nie. Medieval punk to jest to:) Czymkolwiek by nie było:)

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy