Jump to content

keid

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

66 Excellent

About keid

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/21/1991

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. keid

    Rose

    Softy: Zbrush, Redshift, Ornatrix, 3dsmax, Photoshop Projekt na arstation: https://artstation.com/artwork/A9LlDW
  2. Hej, Nowa praca na koniec Gry o Tron :). Softy: Zbrush, 3dsmax, Redshift, Ornatrix, Photoshop Projekt na artstation: https://www.artstation.com/artwork/8lOzVq
  3. Dzięki! Wcześniej w wolnych chwilach w pracy ogarniałem sobie parę razy sposób działania ornatrixa, ale na zasadzie stawiania guidów na sferze. Fakt, żadnej głowy wcześniej tym nie uczesałem, więc w sumie to pierwsze podejście. Po 3-4 dniach miałem już myślę podobną fryzurę co teraz, a kolejne 2 dni to była praca nad konkretnymi partiami i detalami włosów.
  4. Hej, Dawno nic tu nie wrzucałem. Widowmaker (postać z gry Overwatch), to moja najnowsza praca. Włosy początkowo miały być bardziej abstrakcyjne w swojej formie, jednak zdecydowałem się nauczyć Ornatrixa i jestem całkiem zadowolony z efektu. Powstało też więcej prac od ostatniego mojego postu na tym forum, ale chyba nie ma co spamować. Są na Artstation. Softy: 3ds max, vray, ornatrix.
  5. Heja, Odświeżam temat z lekko poprawionym modelem. Zamiast rendera z zbrusha, tym razem vray. Już zamykam temat tej postaci i nigdy do niej nie wracam. Projekt na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/xEDRX
  6. O włosach to trochę sam wiedziałem, nie jestem zadowolony gównie z gęstości/grubości na skroni. Co do anatomii to wydawało mi się, że jest ok. Najwyraźniej za bardzo mi się opatrzyło i nie wychwyciłem tego o czym piszesz. Sam nie wiem. Praca musiała powstać najwyraźniej za szybko i szkoda, że nie miałem okazji tego poprawić. Dzięki za krytykę. :)
  7. Heja, Nowa praca: Softy: ZBrush, 3Ds Max, V-Ray, Photoshop. Projekt i trochę więcej na: Behance: https://www.behance.net/gallery/61043387/Elizabeth Artstation: https://www.artstation.com/artwork/ewxY3
  8. Heja, Wrzucam nową pracę więcej detalu na: Behance: https://www.behance.net/gallery/58242607/Strangers Arstation https://www.artstation.com/artwork/N3dwz
  9. Hej, Jakiś czas temu zamieszczałem tutaj tą pracę Wrzucam nową wersję po poprawkach. Powinno być lepiej. Projekt na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/6D3BN
  10. Hej,Około trzy lata temu zamieściłem na forum temat: http://max3d.pl/forum/threads/95863-Posta%C4%87-3D-Vengeance Chyba nie ma sensu odświeżać tamtego wątku, ponieważ dotyczył bardziej ilustracji niż modelu.Głównie poprawiłem anatomię, która w tamtej wersji nie była zbyt mocną stroną. Tutaj też są miejsca, które można by dopracować, ale niech już tak zostanie.
  11. Tylko galopujące? No w sumie to to jest drugi raz dopiero :D
  12. Hej, Jak za każdym razem - mam problem czy kategoria 2D czy 3D. Model, który stanowi tutaj myślę większość to 3D, jednak nie obyło się bez podmalówek więc sam nie wiem. Na obronę wrzucam clay render :P Model wykorzystałem drugi raz, bo wcześniej, rok temu powstała ta ilustracja, ale z tego obrazka jestem bardziej zadowolony. Model: Zbrush, 3Ds Max Render: Zbrush (:D), ale to już chyba ostatni raz.
  13. keid

    ustawienie pivota

    Możesz sobie ten proces skrócić wybierając opcję autogrid przy tworzeniu boxa, który będzie przylepiony do głównego obiektu i przejść od razu do 0:40 w filmie.
  14. Nie, fotel robiłem właściwie w całości w Maxie, jedynie detal w zbrushu.
  15. Dzięki, Tak, włosy to fibermesh, na clayu to wygląda znośnie natomiast do ilustracji trochę podmalowałem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy