Jump to content

Dead Island enviro


WWWoj
 Share

Recommended Posts

Wrzucam stare już koncepty widoczków do DI w wersji poruszanej, które przygotowywałem do loadingów w grze. Wiem, że stare prace, ale ruchomych projektów jeszcze nie pokazywałem nigdzie wcześniej, więc może ktoś byłby ciekaw, polecam w hd :)

Y2QxZTU1M2FjZWQ5OTdkYjAzZTYxYjE1NDI3fDE1Mzg1NzczfD EzNzIwODc2NDQ%3D&utm_campaign=7701&utm_medium=clip-transcode_complete-finished-20120100&utm_source=email

Ciekawostka: w grze obrazki były skadrowane około 25% i jeździły do około połowy, ruch był zbyt wolny, więc podkreślenie przestrzeni nad którym się tu skupiałem było niestety mało odczuwalne względem projektu :]

Projekt menu z gunslingera, czcionka docelowo inna i ruchy trochę szybsze.

Edited by WWWoj
Link to comment
Share on other sites

Mam podobne zdanie do olafa. Te ruchy kamery mi nie do końca pasują, jakoś się tam dziwnie przestrzeń rozjeżdża. Słowo "mizerne" może jednak przesadzone ;-) Przypominają się trochę starsze gry, z amigi jeszcze, gdzie tak się kilka planów scrollowało.

 

Natomiast co do samych obrazów, to są po prostu genialne. Dla mnie to jest mistrzostwo świata. WWWoj, malunki też Twoje? To wszystko sam robiłeś? Ja jestem pod ogromnym wrażeniem.

 

edit:

Cofam pytania, bo właśnie sprawdziłem, że to Twoje. Już się kiedyś nad tymi konceptami zachwycałem w innym wątku. Żałuję, że jeszcze nie grałem w Dead Island. Wiesz, że jak kupię w końcu, to głównie przez te Twoje koncepty? Gry o zombie jakoś mnie specjalnie nie kręcą. Słynny trailer z odwróconym czasem był super, ale też do zagrania w grę mnie nie przekonał. Natomiast te koncepty jak najbardziej. Jak tylko będę miał trochę czasu wolnego i nadprogramową stówę, to wydam ją na Dead Island.

Edited by mallow
Link to comment
Share on other sites

Szczególnie ta ilustracja mi się podoba:

http://deadislandfans.com/wp-content/gallery/artwork/city_artdeadisland.jpg

 

Po prostu piękne to jest. Wrzucałeś gdzieś może jakiś making of do tego? Bardzo to jest klimatyczne, świetne malarsko. Wywołuje we mnie podobne emocje jak niektóre obrazy podczas zwiedzania Luwru i Muzeum Orsay. Zachwyt malarstwem, tęsknota za malowaniem, żal, że nie mam praktycznie czasu na malowanie, trochę zazdrość i wątpliwości czy kiedyś dobiję do takiego poziomu i ponownie zachwyt nad obrazem, nad światłem, kolorami, poszczególnymi pociągnięciami. Naprawdę klasa!

Link to comment
Share on other sites

pretorian, mallow, plasti:

Dzięki wielkie!! bardzo mi miło słyszeć takie rzeczy :)

olaf, uncle: Też dzięki bardzo, w przyszłości będę pamiętał, jakbym coś takiego przygotowywał dla siebie :)

Troszku się wytłumaczę :)

Co do kamery to takiej tu praktycznie nie ma, bo to tylko podgląd wypluty z photoshopa podczas malowania, który miał pokazać jak ogólnie widzę te loadingi, więc ruchy były ustawiane przeze mnie na oko i mogą się rozjeżdżać, ale nie chciało mi sie tego teraz na nowo ustawiac specjalnie, a nie miałem w tamtym momencie jako concept artist akurat dostępu do żadnego softu do compositingu, docelowo składane było i tak na silniku gry. Trzy cztery plany max robiłem z założenia, żeby nie komplikować, w czasie ładowania gry to miało być proste i lekkie i przy tym efektowniejsze niż zwykły płaski art. Idea była taka, żeby gracz mógł w czasie ładowania pojeździć sobie trochę w lewo i prawo i pooglądać. No i na jeden taki ruchomy projekt miałem około 1,5 tygodnia z namalowaniem, więc bezpiecznie wolałem to zrobić raczej prościej dla wszystkich.

Przy gunslingerze jak projektowałem menu to miałem już after efectsa na chwilę, więc robiłem już z kamerą i poustawiane, ale też z założenia prostota :)

ruchy kamery w grze były szybsze docelowo, a czcionka tymczasowa.

 

edit: mallow: making ofa do tego, ani wogóle nigdy do niczego nie robiłem :p

Edited by WWWoj
Link to comment
Share on other sites

easingi masz na myśli easy in out? to zdaje się dawałem :), mogłem zrobić jakieś ciekawsze wygaszenie ruchu kamery, ale to w sumie tylko podgląd był, i tak wszystko finalnie na enginie robili chłopaki po swojemu.

No ale fakt jak juz pokazuje to mogłoby być doszlifowane trochę...

Link to comment
Share on other sites

tak, easy in/out wszystko wyglada fajnie, znacznie lepiej niż DI i mysle to to kwestia praktyki i następną razą będzie jeszcze fajniej.

Ogólnie super pomysły by ożywiać grafikę 2d, bo spory potencjał zawsze drzemie w warstwach.

Link to comment
Share on other sites

Dziadku: no niestety takie czasy, trzeba robić to co się sprzedaje, a o tym co się robi decyduje kasa, ale skrobie też sobie po godzinach swoje niezależne twory i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się bardziej uniezależnić i będę miał na nie więcej czasu niż teraz, bo pomysłów mam sporo, ale póki co muszę się jeszcze trochę pobabrać w komercji ;p

Link to comment
Share on other sites

...to też ja nie mam pretensji do życia, że jest jakie jest, bo takie zawsze było... tylko niech czasem odpuści komuś wrażliwemu i zdolnemu... no ale to jest nie odpuszczające bydle, wiec trzeba samemu sobie wyrąbywać drogę... czasami nawet ma to swój Don Kichot-owski sens...:)))

Link to comment
Share on other sites

Dzięki! :)

Taki język metaforyczny, ale żeby czasem nie było, że mam w życiu ciężko ;), do "niezależności artystycznej" trochę brakuje, ale to kwestia podejścia(może wymagań?). Zawsze będzie potrzeba jedzenia spania sr... i zarabiania, tylko żeby to nie zabierało całego czasu i ok ;)

Co nie zmienia faktu, że drogę sobie trzeba wyrąbać, bo czyjeś zachcianki czy pomysły nikogo nie obchodzą zazwyczaj. Wiadomo jak się chce coś zrobić to trzeba działać... ;p

Link to comment
Share on other sites

Skoro sie pojawil motyw Gunslingera mam dwa pytanka - wybacz, ze nie do konca zwiazane z tematem watku ale skoro wiem, ze pracowales przy tej grze (skadinad swietnej) to sobie pozwole zadac je tutaj. Kto robil te rysunki ktore pojawiaja sie w grze na filmikach? Sa genialne - fajnie by bylo gdzies je dorwac (poza screenshotami). I drugie - mozna gdzies dostac audio tej piosenki o smierci, ktora zaczyna nucic Silas Greaves? Kawal dobrej roboty przy tej grze! Menu tez git ;)

Link to comment
Share on other sites

Thnx

Rysowane animatiki pomiędzy levelami wykonywało Division48, rysunki Grzesiek Przybyś z udziałem Kasi Niemczyk, z tego co wiem.

Rysunki prezentacji postaci bossów itp. na cut scenkach wewnątrz leveli robiłem ja.

Link to comment
Share on other sites

Dziadku: no niestety takie czasy, trzeba robić to co się sprzedaje, a o tym co się robi decyduje kasa, ale skrobie też sobie po godzinach swoje niezależne twory i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się bardziej uniezależnić i będę miał na nie więcej czasu niż teraz, bo pomysłów mam sporo, ale póki co muszę się jeszcze trochę pobabrać w komercji ;p

z tego co widzę to większość marzy o takiej komercyjnej robocie;]

pewnie pracuje się sporo ale co z tego jeżeli robi się to co się lubi

Link to comment
Share on other sites

no niestety takie czasy, trzeba robić to co się sprzedaje, a o tym co się robi decyduje kasa, ale skrobie też sobie po godzinach swoje niezależne twory i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się bardziej uniezależnić i będę miał na nie więcej czasu niż teraz, bo pomysłów mam sporo, ale póki co muszę się jeszcze trochę pobabrać w komercji ;p

 

Tylko kiedy te czasy były lepsze? Większość malarstwa uznawanego dziś za dzieła sztuki też przecież były komercyjnymi projektami. Zamówienia przez Kościół, królów i książęta, potem przez różne instytucje czy kolekcjonerów sztuki. Fajnie by było być w 100% niezależnym artystą, tylko takim czasami brakuje pieniędzy na farby.

 

Ja kiedyś naiwnie sądziłem, że zakładając własną działalność gospodarczą będę miał więcej czasu na własne projekty. Jest dokładnie odwrotnie. Czasem szczerze zazdroszczę tym wszystkim robiącym komercję na etacie, bo po godzinach mają czas na własne projekty.

Link to comment
Share on other sites

Rysunki prezentacji postaci bossów itp. na cut scenkach wewnątrz leveli robiłem ja.

 

No to jestes WIELKI. Wielcy tam razem jestescie bo wszystko stylowo trzyma sie, ze tak powiem, kupy. Myslalem, ze to jedna osoba smigala. Rysunki bossow sa kapitalne, podziel sie kiedys jesli bedziesz mogl/chcial. Jako fan CoJ, mimo ze nie mam czasu na gierki zarwalem kilka nocy nad tym tytulem. Zarwal bym wiecej ale na szczescie nie ma multi :D

 

 

 

Co do Wielkiego Artyzmu Niezaleznego to temat byl walkowany milion razy, przypominajac przelewanie z pustego w prozne. Sa osoby, ktore zyja robiac to co lubia, tworzac cos co tysiace ludzi maja okazje ogladac i doceniac ich prace w roznej formie. Sa tez takie, ktore musza glosno krzyczec zeby ktos w ogole obejrzal ich prace a jak juz zwabia jakies potezne grono kilkuset osob, to szybciutko zaczynaja dowodzic, ze grupka ta nie jest godna obcowania z ich Wyelkim ARTyzmem. Musza sie spieszyc zanim wszyscy sobie pojda i zapomna o tej ogromnej dawce Prawdziwego Artyzmu jakiej mieli szczescie doswiadczyc... Kliniczny to przypadek i smutny.

Edited by Nezumi
Link to comment
Share on other sites

Dzięki! miło mi po urlopie spasłem się i jestem jeszcze większy ;]

tr3buh: Jakby co to na ilość pracy nigdy nie narzekałem ;) Jeżeli chodzi o mnie to lubię pracę, którą wykonuję tylko, że mam potrzebę robienia swoich rzeczy po swojemu i tyle.

 

mallow: Też prowadzę działalność i swoje rzeczy tłukę pomiędzy etatem i zleceniami, dlatego właśnie 6 min własnej animacji robiłem praktycznie przez ostatnie 4 lata, a jakbym mógł się skupić tylko na tym to zajęło by mi to pewnie z pół roku, więc w przyszłości zamierzam oddać się jeszcze bardziej swoim projektom, oczywiście na ile finanse pozwolą, ale nie mam jakiś specjalnych problemów natury materialnej. Swoją drogą zastanawiam się czy "artyzm" jest w ogóle jakimś wyjątkowym sposobem na pozyskiwanie środków ;p

 

Nezumi:

Dzięki, cieszę się, że się podobało, rysunkami podzielę się, ale muszę załatwić pozwolenie w firmie :)

 

Co do Wielkiego Artyzmu Niezależnego to tez nie będę specjalnie wałkował tematu, ani wartościował w stosunku do "komercji" napiszę tylko, że gdybym nie miał potrzeby robienia swoich rzeczy i czuł się spełniony w pracy komercyjnej to pewnie bym ich nie robił...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy