Jump to content

JoseConseco

Members
  • Posts

    398
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Koło poznania

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

JoseConseco's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

206

Reputation

  1. Pod retopo 'in front' nie polecam - lepszy jest: Tylko jeden problem jest- nie widzisz teraz który fragment lowpoly jest pod meshem high, a który wystaje nad. W draw-xray mam to zrobione tak, że nakładka jest półprzeźroczysta - więc widać lepiej co jest pod a co nad hipoly. Peek 2024-04-22 12-31.mp4 Dodatkowo, w wersji $ masz jeszcze bajery do snappowania z modyfikatorem subdiv: Do tego używam Volume preserve smoothing i retopo mam załatwione.
  2. Największy problem 3d coat to bugi i przez to ciężko w nim zrobić projekt komercyjny. a jak chcesz supporta, to możesz zgłosić bug, ale nigdy nie wiesz czy w ogóle ktoś pracuje nad poprawką. pistolety to hipoly + tekstury? Super wykonie.
  3. xNurbsy w Plasticity (beta): https://3dnchu.com/archives/xnurbs-integrated-in-plasticity-beta/
  4. zanim AI przejmie pracę modelarzy (modelerów?) , to może ktoś będzie chciał spróbować blob fusiona (poprawiłem wydajność, doszła baza presetów i poprawki w ui). Takie skrzyżowanie zSpheres i Signed Distance fields:
  5. Support 3d coata to porażka - brak ogólnie dostępnego śledzenia błędów i poprawek sprawia, że nie wiesz czy w ogóle ten błąd jest naprawiany. Niby możesz napisać do deva, ale co z tego jak nie opowiada. Soft fajny do dłubania dla frajdy, brushe i ui spoko, ale bałbym się robić pracy komercyjnej w nim- bo jak trafisz na błąd to potrafi ci zniszczyć mesh (undo jeszcze bardziej go kaszani). plus za wieczystą licencje (co prawda bez wiecznych updejtów, ale nigdy ci nie zablokują ci licencji)
  6. Samo promocja - nowa wersja Garment Tool do wycinania strojów krawieckich dla blendera. Doszło proste przypisywanie materiałów do krojów.
  7. ja już widzę, że to będzie hit. Czy jiggle bonsy zadziałały po poprawkach?
  8. Mortus - robisz to w blenderze? Jeżeli tak, to mogę ci zapodać addona do symulacji jiggle bonsów ze free.
  9. Możesz spróbować z IP adapter https://github.com/tencent-ailab/IP-Adapter . Wydaje mi się że daje on możliwość skopiowania stylu z obrazu referencyjnego, i łączenie go z promptem, albo ControlNets Demo generowania wariacji obrazu - https://clipdrop.co/stable-diffusion-reimagine (nie możesz sterować promptem :< )
  10. Do tego MS obiecuje darmowy dostęp do gpt4 Turbo - https://blogs.microsoft.com/blog/2023/12/05/celebrating-the-first-year-of-copilot-with-significant-new-innovations/ od następnego roku. Bardzo konkurencyjny rynek się zrobił. Ciekawe co meta przygotuje. I kiedy ai zrobi UV i retopo...
  11. https://bartoszstyperek.gumroad.com/ - zniżki 25% na moje pluginy do blendera.
  12. https://pilgway.com/store - Pamiętam, że malowanie tekstur było o wiele łatwiejsze, szybsze i dawało lepsze rezultaty niz w Substance Painter (smart materiały - z maskami AO, Cavity + noise - super szybko i łatwo sie je edytowało). Za to sculpt był zabugowany - i siatkę mi co 20 min potrafił zniszczyć, przy czym undo jeszcze bardziej ją kaszanił. Ale to było z 5 lat temu. Używa ktoś? Czy jest stabilniejszy?
  13. Kod wyżej wygenerowałeś z chata gpt?
  14. Zobaczę, moze coś da się zrobić.
  15. Swoja droga ciekawe ile z tych pracek było zrealizowanych na podstawie obrazka z Mid-journey: W sensie wysoki poziom prezentują, i czy teraz każdy grafik 3d potrafi takie sobie koncepty zrobić? Jakos wątpię. Co do książek - to nie tylko okładki, ale też treść jest generowana przez ai
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy