Jump to content

Mortus

Members
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Mortus last won the day on August 30 2020

Mortus had the most liked content!

Community Reputation

58 Excellent

About Mortus

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzi臋ki 馃槈 Wszystko animowane w blenderze. Jedynie ciuszki sobie wysymuluj臋 z Marvelousie, bo po prostu robi lepsz膮 robot臋. Ale to ju偶 na samym ko艅cu, jak ca艂a animacja b臋dzie gotowa. Mimika jest w pe艂ni oparta o shape keye. Jako艣 lepiej mi si臋 pracuje w ten spos贸b, ni偶 gdybym mia艂 bu藕k臋 robi膰 na ko艣ciach. C贸偶, powodzenia 偶ycz臋 w takim razie.
  2. Dobra, posta膰 postaci膮, ale projekt jeszcze nie zamkni臋ty. Chc臋 sobie wyanimowa膰 kr贸tk膮 scenk臋. Nie mam za bardzo obycia z enviro, wi臋c wszelki feedback mile widziany.
  3. Rendery z ca艂ym cia艂em. W sumie mo偶e zrobi臋 jeszcze jeden set, bo kilka niewykorzystanych render贸w le偶y i czeka na dysku. A mo偶e mi si臋 nie b臋dzie chcia艂o i nie zrobi臋. Nie wiadomo.
  4. Okej, chyba mog臋 powiedzie膰, 偶e zrobione. Zazwyczaj robi臋 zestawienie 6 wyraz贸w twarzy, ale tym razem tak si臋 zap臋dzi艂em, 偶e zrobi艂em ich 18 ;D
  5. @alex3d Bardzo te uszy przeszkadzaj膮, du偶o jest do poprawy? Je艣li tak, to wiadomo - trzeba poprawi膰. Ale je艣li nie, to chyba wola艂bym zostawi膰 jak jest i po prostu doprowadzi膰 projekt do ko艅ca. Tak wi臋c no zale偶y. Co do oka, to w zasadzie jest zrobione tak, 偶e rog贸wka jest przezroczysta a tward贸wka ma kolor. Czyli powinno by膰 ok. A偶 sprawdzi艂em, czy gdzie艣 w materiale ten zielony si臋 nie dostaje na rog贸wk臋, ale raczej nie. Musz臋 to jeszcze dok艂adniej prze艣ledzi膰. Tym razem bazuj臋 na addonie do blendera, wi臋c nie jestem na 100% pewny co si臋 tam dzieje, ale z tego co sprawdza艂em, to wszystko powinno by膰 cacy. W wolnej chwili jeszcze raz, dok艂adniej to sprawdz臋. Na razie chcia艂bym wyeliminowa膰 wp艂yw 艣wiat艂a, wi臋c wrzucam oko o艣wietlone r贸偶nymi HDRkami. @JackTheRippy Znajomy te偶 zwraca艂 mi na to uwag臋, wi臋c pewnie co艣 jest na rzeczy. Mo偶e nie potrzebnie gdzie艣 tam po drodze wzoruj臋 si臋 na postaciach Disneya. Sam obserwuj臋 przynajmniej 2 osoby, kt贸re moim zdaniem ci膮gle tworz膮 w k贸艂ko t臋 sam膮 posta膰, wi臋c rozumiem o co chodzi. @Papa Pio Dzi臋ki. Jedyne, co robi臋 w tym stylu, to r贸偶ne dodatkowe rendery z siatk膮, sculptem, zbli偶eniem etc. na ArtStation. Nie wiem, czy da艂bym rad臋 wyprodukowa膰 jakie艣 fajne wideo z procesem tworzenia. Mo偶e timelaps ze sculpcenia czy teksturowania. Bo je艣li chodzi o jakie艣 rzeczy gdzie pokazuje i omawiam co robi臋, to raczej jestem za cienki w uszach na to. @RaVirr Czyli chyba dobrze. Dzi臋ki 馃槈
  6. Kept you waiting, huh? Mimika prawie zrobiona, zosta艂y mi jeszcze brwi, nad kt贸rymi aktualnie siedz臋. Zdecydowanie ju偶 blisko uko艅czenia projektu. Wrzucam kilka losowych ryjk贸w, wszelki feedback mile widziany ;)
  7. Nie tylko mo偶na, ale i trzeba 馃槈. A co masz konkretnie na my艣li? Te pukle w艂os贸w na grzywce za bardzo zbite w kup臋 a powinny by膰 lu藕niej?
  8. Dzi臋ki panowie. Na pocz膮tku co prawda nie mia艂em w og贸le zamiaru robi膰 mimiki, ale dotar艂o do mnie, 偶e jak wcze艣niej robi艂em Raven, to ci臋偶ko by艂o np. wymy艣li膰 jakie艣 pozy maj膮c do dyspozycji tylko jeden wyraz twarzy. Tak wi臋c pewnie w tym przypadku b臋d臋 rigowa艂 bu藕k臋. Zreszt膮, wci膮gn膮艂em si臋 w t臋 posta膰 na tyle, 偶e szkoda by mi by艂o tej mimiki nie zrobi膰. Swoj膮 drog膮 przypomnia艂o mi si臋, 偶e pracowa艂em te偶 nad materia艂em z臋b贸w dla tej postaci, ale zapomnia艂em wrzuci膰 jaki艣 render. No nic, to poka偶臋 je jak ju偶 dojd臋 do robienia jakich艣 grymas贸w. W og贸le z jakiego艣 powodu strasznie trudno o jakie艣 sensowne i konkretne informacje na temat materia艂u z臋b贸w. A, no i oczywi艣cie najpierw na ruszt wezm臋 w艂osy ;)
  9. Oh boi, ca艂y miesi膮c min膮艂 od ostatniej aktualizacji w tym w膮tku. Troch臋 dlatego, 偶e wiecznie brakuje czasu na takie swoje poboczne projekty, a troch臋 dlatego, 偶e strasznie zafixowa艂em si臋 na proceduralnych materia艂ach. Szczeg贸lnie przy ubraniach. Niby materia艂y bazuj膮 na zwyk艂ych teksturach, ale na nich jest ca艂a masa nod贸w dodaj膮cych szczeg贸艂贸w proceduralnie. Co prawda jeszcze kilka detali zosta艂o do zrobienia, ale jako 偶e tekstury w wi臋kszo艣ci s膮 zrobione, to czas w ko艅cu pokaza膰 progress. Mam tylko taki ma艂y problem z t膮 zielon膮 energi膮, kt贸rej materia艂 jest wolumetryczny i w ca艂o艣ci bazuje na kanale emissive. Okazuje si臋, 偶e materia艂y zrobione w ten spos贸b nie renderuj膮 si臋 poprawnie, nawet je艣li w viewporcie wszystko jest w porz膮dku. Dlatego zamiast renderu wrzucam po prostu screenshot z Blendera. B臋d臋 to musia艂 wi臋c troch臋 jeszcze przerobi膰.
  10. Na razie nie mam 偶adnych plan贸w, ale co艣 wymy艣limy 馃槒 Dzi臋ki. W sumie zale偶y kt贸re. Stanik i majciochy (kt贸rych de facto i tak nie wida膰) zrobi艂em w Blenderze. Reszt臋 te偶 mia艂em w nim robi膰, ale przypomnia艂em sobie, 偶e kiedy艣 zainwestowa艂em w Marvelous Designera do kt贸rego p贸藕niej nigdy nie mia艂em okazji przysi膮艣膰. Tak wi臋c koszulka i sp贸dniczka zrobione w艂a艣nie w ramach nauki Marvelousa.
  11. Ciuszki. Na razie bez 偶adnych detali, bez tekstur, kolorki zarzuci艂em raczej tak tylko pogl膮dowo.
  12. Dzi臋kuj臋. Do wysculpcenia cia艂a u偶y艂em ZBrusha, ale od tego momentu znaczna wi臋kszo艣膰 pracy przebiega w Blenderze. Tak wi臋c mo偶na powiedzie膰, 偶e projekt jest w zasadzie Blenderowy, cho膰 czasem posi艂kuj臋 si臋 innym softem.
  13. No to mam ju偶 motywacj臋 do dalszej pracy 馃槣
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy