Jump to content

Mortus

Members
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Mortus last won the day on August 30

Mortus had the most liked content!

Community Reputation

51 Excellent

About Mortus

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rendery z całym ciałem. W sumie może zrobię jeszcze jeden set, bo kilka niewykorzystanych renderów leży i czeka na dysku. A może mi się nie będzie chciało i nie zrobię. Nie wiadomo.
  2. Okej, chyba mogę powiedzieć, że zrobione. Zazwyczaj robię zestawienie 6 wyrazów twarzy, ale tym razem tak się zapędziłem, że zrobiłem ich 18 ;D
  3. @alex3d Bardzo te uszy przeszkadzają, dużo jest do poprawy? Jeśli tak, to wiadomo - trzeba poprawić. Ale jeśli nie, to chyba wolałbym zostawić jak jest i po prostu doprowadzić projekt do końca. Tak więc no zależy. Co do oka, to w zasadzie jest zrobione tak, że rogówka jest przezroczysta a twardówka ma kolor. Czyli powinno być ok. Aż sprawdziłem, czy gdzieś w materiale ten zielony się nie dostaje na rogówkę, ale raczej nie. Muszę to jeszcze dokładniej prześledzić. Tym razem bazuję na addonie do blendera, więc nie jestem na 100% pewny co się tam dzieje, ale z tego co sprawdzałem, to wszystko powinno być cacy. W wolnej chwili jeszcze raz, dokładniej to sprawdzę. Na razie chciałbym wyeliminować wpływ światła, więc wrzucam oko oświetlone różnymi HDRkami. @JackTheRippy Znajomy też zwracał mi na to uwagę, więc pewnie coś jest na rzeczy. Może nie potrzebnie gdzieś tam po drodze wzoruję się na postaciach Disneya. Sam obserwuję przynajmniej 2 osoby, które moim zdaniem ciągle tworzą w kółko tę samą postać, więc rozumiem o co chodzi. @Papa Pio Dzięki. Jedyne, co robię w tym stylu, to różne dodatkowe rendery z siatką, sculptem, zbliżeniem etc. na ArtStation. Nie wiem, czy dałbym radę wyprodukować jakieś fajne wideo z procesem tworzenia. Może timelaps ze sculpcenia czy teksturowania. Bo jeśli chodzi o jakieś rzeczy gdzie pokazuje i omawiam co robię, to raczej jestem za cienki w uszach na to. @RaVirr Czyli chyba dobrze. Dzięki 😉
  4. Kept you waiting, huh? Mimika prawie zrobiona, zostały mi jeszcze brwi, nad którymi aktualnie siedzę. Zdecydowanie już blisko ukończenia projektu. Wrzucam kilka losowych ryjków, wszelki feedback mile widziany ;)
  5. Nie tylko można, ale i trzeba 😉. A co masz konkretnie na myśli? Te pukle włosów na grzywce za bardzo zbite w kupę a powinny być luźniej?
  6. Dzięki panowie. Na początku co prawda nie miałem w ogóle zamiaru robić mimiki, ale dotarło do mnie, że jak wcześniej robiłem Raven, to ciężko było np. wymyślić jakieś pozy mając do dyspozycji tylko jeden wyraz twarzy. Tak więc pewnie w tym przypadku będę rigował buźkę. Zresztą, wciągnąłem się w tę postać na tyle, że szkoda by mi było tej mimiki nie zrobić. Swoją drogą przypomniało mi się, że pracowałem też nad materiałem zębów dla tej postaci, ale zapomniałem wrzucić jakiś render. No nic, to pokażę je jak już dojdę do robienia jakichś grymasów. W ogóle z jakiegoś powodu strasznie trudno o jakieś sensowne i konkretne informacje na temat materiału zębów. A, no i oczywiście najpierw na ruszt wezmę włosy ;)
  7. Oh boi, cały miesiąc minął od ostatniej aktualizacji w tym wątku. Trochę dlatego, że wiecznie brakuje czasu na takie swoje poboczne projekty, a trochę dlatego, że strasznie zafixowałem się na proceduralnych materiałach. Szczególnie przy ubraniach. Niby materiały bazują na zwykłych teksturach, ale na nich jest cała masa nodów dodających szczegółów proceduralnie. Co prawda jeszcze kilka detali zostało do zrobienia, ale jako że tekstury w większości są zrobione, to czas w końcu pokazać progress. Mam tylko taki mały problem z tą zieloną energią, której materiał jest wolumetryczny i w całości bazuje na kanale emissive. Okazuje się, że materiały zrobione w ten sposób nie renderują się poprawnie, nawet jeśli w viewporcie wszystko jest w porządku. Dlatego zamiast renderu wrzucam po prostu screenshot z Blendera. Będę to musiał więc trochę jeszcze przerobić.
  8. Na razie nie mam żadnych planów, ale coś wymyślimy 😏 Dzięki. W sumie zależy które. Stanik i majciochy (których de facto i tak nie widać) zrobiłem w Blenderze. Resztę też miałem w nim robić, ale przypomniałem sobie, że kiedyś zainwestowałem w Marvelous Designera do którego później nigdy nie miałem okazji przysiąść. Tak więc koszulka i spódniczka zrobione właśnie w ramach nauki Marvelousa.
  9. Ciuszki. Na razie bez żadnych detali, bez tekstur, kolorki zarzuciłem raczej tak tylko poglądowo.
  10. Dziękuję. Do wysculpcenia ciała użyłem ZBrusha, ale od tego momentu znaczna większość pracy przebiega w Blenderze. Tak więc można powiedzieć, że projekt jest w zasadzie Blenderowy, choć czasem posiłkuję się innym softem.
  11. No to mam już motywację do dalszej pracy 😜
  12. Miałem zakładać nowy temat, ale w sumie ten wątek i tak stał się praktycznie moją teczką, więc nie będę śmiecił. Kolejna postać. Chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu, więc stwierdziłem, że po prostu ją w końcu zrobię. Starfire z Teen Titans.
  13. Finalne renderki. O ile nie ma nic do poprawy, oczywiście.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy